Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneDV schreef:Misser schreef:Vandaag weer een zeurbericht op nu.nl dat studenten hun kaart moeten activeren. Ik naar het station, eindelijk een paal zonder rij gevonden, krijg ik de melding 'ophalen product mislukt'.
Geweldig systeem.
ja idd, kl*te ding![]()
mijne had een variant, ophalen tijdelijk niet mogelijken heb bij 2 verschillende palen geprobeerd.
Nu dus al bij 4 palen mislukt, eerste 2 hingen briefjes defect op, volgende 2 was het tijdelijk niet mogelijk. pfff
Charles schreef:Pff heb vandaag toch een engerd in de trein gehad..1 of andere islamiet die in het arabisch liep te roepen en met een arabische vlag liep te wapperen en zo marcheerde hij door de trein.. Ik dacht echt dat hij de trein ging opblazen ofzo. De 20min van DH naar Gouda hebben nog nooit zo lang geduurd voor mijn gevoel..
Charles schreef:Pff heb vandaag toch een engerd in de trein gehad..1 of andere islamiet die in het arabisch liep te roepen en met een arabische vlag liep te wapperen en zo marcheerde hij door de trein.. Ik dacht echt dat hij de trein ging opblazen ofzo. De 20min van DH naar Gouda hebben nog nooit zo lang geduurd voor mijn gevoel..
Inoterry schreef:Klinkt niet echt gezellig inderdaad. Heeft er iemand de conducteur gewaarschuwd?