Joosiien schreef:Ik heb morgen theorie.
kan iemand me zeggen dat het allemaal wel meevalt![]()
want ik vind het best eng
Om 9 uur theorie & kwart voor 8 rijles haha
Valt hartstikke mee.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plien91 schreef:Na hoeveel rijlessen / weken hebben jullie het theorie-examen aangevraagd?
Ik heb nu 3 weken rijles, zal ik theorie gelijk aanvragen?
Aranel schreef:Ik rijd ook niet alleen hoorSnap best dat jullie zo reageren maar het is altijd goed gegaan, en wat dacht je van de mensen die voor hun 18e verjaardag al wat lesjes krijgen van hun ouders? Dat kan net zo goed zoniet sneller fout gaan
Aranel schreef:Plien91 schreef:Na hoeveel rijlessen / weken hebben jullie het theorie-examen aangevraagd?
Ik heb nu 3 weken rijles, zal ik theorie gelijk aanvragen?
Ik heb nu 13 lessen gehadWil 'm wel gaan aanvragen maar moet nog ff kijken wanneer het handigst is want het is in Zwolle, niet dichtbij het station dus ik moet wel met de auto (of bus maar dan kom ik er nooit
)
Ik rij nu trouwens al wel eens rond in onze auto![]()
Ben van de manege naar huis gereden en verder paar kleine stukkies
Ukkiee schreef:Dat gestopt worden door de politie (en dan dus een jaar vertraagd zijn bij het halen van je rijbewijs!!) is dan eigenlijk nog het minst erg, want daar heb je alleen jezelf mee. Maar stel dat er iets gebeurd (niemand kan ingrijpen) en je rijdt iemand zodanig aan dat diegene in een rolstoel moet of zelfs overlijdt. Dan moet je daar toch de rest van je leven zowel geestelijk als financieel voor boeten!
En ja, zoiets kan ook gebeuren als je je rijbewijs al hebt en dan is het net zo erg, maar dan ben je in ieder geval wel verzekerd. En als je je rijbewijs nog niet had, voel je jezelf nog schuldiger (lijkt mij).
@ ChantalSmook; 1 jaar. Je mag dan één jaar geen les nemen. Je rijbewijs wordt voor een jaar afgepakt en dat terwijl je nog niet eens een rijbewijs had. Dat is pas triest.