Jaa het was superleuk Alleen zal ik het niet snel doen als je motoriek écht slecht is.. Of naja juist als je het wil trainen maar je komt de eerste tijd niet goed mee dan Het is heel verschillend, net als gewone zumba natuurlijk maar nog een tikkeltje moeilijker. Dan doe je dit met je armen, en dan met je benen en echt alles tegelijk. Het was écht pittig
Ik ga voor de verandering morgen eens niet. Manlief heeft nachtdienst dus ik doen knollebol lekker zelf morgen. Ach keertje niet is ook niet erg, prop ik er wel een dvdtje in 's avonds. Zumba ik gewoon thuis
Gister tweede keer Zumba gehad. De simpele basispasjes (stap, tik, stap, klap etc.) gaan wel goed maar die salsa pasjes naar voren/achter enzo dus echt niet Maarrrr ik kan wel weer goed met mn kont en tieten schudden, dat ging al snel vrij soepel
Ik ga vanavond Heb eindelijk fatsoenlijke schoenen gevonden (en ze stonden gewoon in mijn kast ) Gisteren had ik nog wat hoofdpijn van mijn bijholte ontsteking, maar ik ben elke week nog trouw geweest dus moet vanavond wel gaan
Ik mag maandag pas weer Normaal woensdag ook, maar dat is een avond voor het trouwen, en dan heb ik het veel te druk Eet bij mijn moeder, paardje moet gevlochten, etc
Ik meld me hier ook weer even. Ik ga vanavond ook weer even Zumba doen. Alweer een tijdje geleden.. Heb een hele tijd Bodyjam gedaan maar daar ben ik weer wat op uitgekeken.
Corelli
Geplaatst: 12-03-10 20:20
Nell_ schreef:
Vanavond voor het eerst bodyattack Ben benieuwd!
Dat schijnt wel leuk te zijn! Ben zelf benieuwd wat het verschil is met combat, maar attack geven ze bij mij helaas niet
Heb afgelopen woensdag de nieuwe bodyjam gedaan (nr. 52), hij is leuk! morgen weer
Volgens onze instructrice is hij wel heel erg hiphop Corelli? ik ga vanavond zumba voor het goede doel doen (KWF).Sportschool organiseert een spinningmarathon en bodyattack en zumba (en speeddaten en sterkste man/vrouw). Daarna is er een pastabuffet en live muziek
Jep, heel hiphop inderdaad, maar ik hou daar wel van Hier kun je een stukje zien http://www.youtube.com/watch?v=7dJylcM6JOk (incl meisje die aan haar tiet staat te krabben )