Gister. Een jongen waar ik veel om geef heeft het contact tussen ons verbroken. Ik kan zijn liefde niet beantwoorden. En hij kan niet verder wanneer we nog contact hebben.....
Nee.. geen idee waar ze is.. maar mijn vader heeft inmiddels wel telefonisch contact.. Mag er eigenlijk geen eens over praten.. maar ik kan het toch ook niet opkroppen en doen alsof er niks aan de hand is.. ?
Het is in ieder geval fijn dat je weet dat het goed met d'r gaat, toch?
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 01-07-09 23:42
Dat is nog maar de vraag.. zegt ze dat omdat ze anders weet dat mijn vader d'r anders 1000x gaat proberen te bellen, mailen, smsen whatever per dag en zowat over de rooie gaat.. of omdat het echt zo is..
De hele tijd sinds afgelopen maandag, toen mijn zoontje tijdens een heel naar ongeval met een machine 2 vingertjes kwijt raakte. Hij ligt nu in het ziekenhuis.... hartverscheurend.... Huil om alles.
Vannacht, vanochtend, vanmiddag en dalijk vast weer...
knooopje
Geplaatst: 02-07-09 14:43
ja ik kijk ook naar oprah.
ik heb gister gehuilt,eergister kreeg ik een telefoontje,dat er een veulen bij ons op stal heel ziek was geworden,en moest meteen naar de kliniek!het veulen was anderhalve dag oud en helemaal gezond geboren!een groot sterk veulen,nu was hij echt vresenlijk aan de diaree!de eigenaar had geen trailer bij de hand,dus ik snel merrie en veulen op de trailer gezet en naar de kliniek! het veulen was erg zwak zat onder de diaree en kon nouwlijks lopen,nou dan breekt je hart wel even,zo onschuldig veulen en dan zo ziek! dus aan het infuus en zo,en middag's leek hij wat op te knappen,hij had bij zijn moeder gedronken!dus weer wat hoop! gister morgen kreeg ik het telefoontje hij had het niet gehaalt! waarschijnlijk had hij een melk allergie,of vruchtwater binnen gekregen bij de geboorte.