Wat een foto Paula
Dit keer hebben de treinen wel een goede reden om te laat te zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dit keer hebben de treinen wel een goede reden om te laat te zijn
Lag samen met m'n vriend te slapen en werden we wakker van glasgerinkel. Was het slaapkamer raam stuk gewaaid. Het onweerde toen hevig en stortregende, dus de kamer stond binnen 5 minuten al aardig onder water. Dus snel allemaal handdoeken enz verzameld, omdat er laminaat ligt. Toen we vanochtendvroeg buiten kwamen lag het glas tot aan de weg om de hoek van het huis, dus het is echt met een flinke kracht eruit gewaaid. Heb je dus eerst 3 meter huis nog, ga je de hoek om en dan is het tot de weg nog zo'n 30 meter. De weg lag ook helemaal bezaaid met takken. Ergste is gewoon nog dat het niet mijn huis is
Ik pas voor 2 weken op het huis van de eigenaresse van mijn verzorgpaarden. Was dus wel een heftig nachtje. Cayenne schreef:Heftig Cassandra! Was je niet bang dat het inbrekers waren oid?
Dat zou mijn eerste ingeving zijn bij glasgerinkel
Hopelijk dekt de glasverzekering van de eigenaren het!
Wat een geluk hebben die gehad zeg!
Ik word niet snel wakker maar nu wel en heb alleen maar aan de paarden in de wei gedacht. Ik had de neiging om er nog even te gaan kijken maar daar zou ik toch niks mee op schieten, alleen de paarden maar onrustig maken. Om half 8 kreeg ik een sms van de 'ochtend-controle', de paarden stonden lekker rustig te eten in het land.

Voordeel van toen, het was met een uurtje weer over, maar wat een ravage. Hele camping onder water, ik liep tot mijn muts in het water te waden....Jeetje, wat was dat een enge, nare ervaring. Zeker omdat we onze kiddies ook bij ons hadden en verder geen kant op konden...
Ik zat om kwart voor 1 vanacht beneden te bibberen
Het regende zo hard dat alles wit zag
En wat een herrie zeg.