Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:48

joyce2 schreef:
Mijn oppaskindje van "vroeger" was een jaartje of 3, toen hij bijna alle automerken al wist. Het kwam er altijd wel een beetje belabberd uit, want hij kon het niet altijd even goed uitspreken. Maar hij was er helemaal weg van, als hij een auto op straat zag rijden, kon hij bij 8 van de 10 zeggen wat voor merk het was! (bijv. alleen volkswagen, hij wist dan niet of het een golf was of polo ofzo)

Dit had ik vroeger ook al op die leeftijd :D Nu nog steeds trouwens! Wat een leuke uitspraken komen hier in voor zeg! Mijn neefje is nu bijna 1 jaar, dus ben benieuwd wat voor spatjes hij volgend jaar heeft :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:51

Ik vraag me af of we het opzoeken, maar is al de tweede keer in 3 maanden dat een kleintje aan mijn vriend en mij vraagt of we gaan trouwen. :')

We zitten te spelen op de grond, ik krijg een kusje van vriend.. Zegt neefje van vriendje (vrij vertaald vanuit het Fries): 'He bahhhh ome Henk, waarom zoenen jullie? Gaan jullie nu ook trouwen?'

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:52

Mijn overbuurjongetje kon dat vroeger ook; automerken noemen... Altijd had hij het goed, tot hij op een bepaald moment zei 'mercedes' terwijl er een opel stond...

Zijn vader verbeterde hem, maar hij hield stug vol 'mercedes'...

Na een hele 'discussie' snapte zijn vader er nog steeds niks van waarom hij nou mercedes zei tegen een opel.

Mijn overbuurjongetje wees met een priemend vingertje; MERCEDES!!!

Vader zakt op zijn knieën, volgt het vingertje en zijn oog viel op de wieldoppen van de opel, die absoluut op een mercedes hoorden te zitten :')

Tja, ander perspectief :D

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 20:15

Ik heb een neefje die in oktober 5 wordt.
Was hij laatst bij ons en zat hij tussen mij en m'n zus in. Dus m'n zus zei: 'nu mag je een wens doen'.
Bahh nee, zegt hij: ik wil niet tussen meisjes zitten, ik hou niet van meisjes, alleen van jongens!

Zo, dat is ook alweer vroeg duidelijk :D

Kitty__

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 20:19

Een meisje op stage over mijn oorbellen, "Je hebt knikkers in je oren!"
Dat zelfde kindje zei een paar weken later, "Oeh wat zie jij er sexy uit vandaag!" ( ik had een rokje aan en een tshirtje)

Gisteren moest ik een toneelstukje opvoeren voor kinderen van 9 en 10 jaar, ik was een rover en had dus een snor en baard.
Vraagt dat meisje, "wanneer ga je je snor scheren?'

Maflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:19

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd en moest vandaag terug naar de chirurg voor wondcontrole. Maar de wond zit net boven mijn billen, dus dat loopt niet zo makkelijk.

Kom ik in het ziekenhuis. Loopt daar een vader, moeder en een jongetje van een jaar of 5. Zegt dat jongetje: mama...die mevrouw heeft in haar broek gescheten!

Nou, ook bedankt he ;)

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:16

Maflingertje schreef:
Ik ben afgelopen woensdag geopereerd en moest vandaag terug naar de chirurg voor wondcontrole. Maar de wond zit net boven mijn billen, dus dat loopt niet zo makkelijk.

Kom ik in het ziekenhuis. Loopt daar een vader, moeder en een jongetje van een jaar of 5. Zegt dat jongetje: mama...die mevrouw heeft in haar broek gescheten!

Nou, ook bedankt he ;)

Ik kom niet meer bij :')

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:53

Rock schreef:
Mijn dochter (bijna 3) vanmorgen toen we thuiskwamen van boodschappen doen:

Zij: "Mama, mag ik wat drinken?"
Ik: "Tuurlijk lieverd!"
Zij: "Ik heb zóóóóó'n dorst dat ik me niet meer kan bewegen!! :oo "

:?

:')

Hihihi zo een had het dochtertje van een vriendin ook een keer. Net 4 jaar geworden toen. Ze kwamen terug van de camping en hadden blijkbaar nog niet gegeten toen ik opbelde. Hoor ik ineens op de achtergrond 'maaam, ik ga dóód van de honger!!'

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:00

Laatst met mijn broertjes verjaardag kwam onze oude oppas met haar oppaskindjes op bezoek: Zoë ( Denk 6) en Ian (4). Toen gingen we waterbalonnen maken en begint ineens Ian te zingen: ''Slaap kindje slaap, Bart (mijn broertje (11) die is een aap! Een aap met dikke tieten, daar kun je van genieten. Slaap kindje slaap, Bart die is een aap.'' Haha! We lachten ons kapot. Hij wilde het wel nog 'n keer zingen en ik heb het opgenomen op m'n telefoon. :P

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:03

Het is geen uitspraak, maar ik was net oppassen. Een van de jongetjes heeft net zn A-diploma gehaald :) Zie ik een briefje liggen van een vriendinnetje van hem:
"gefeeliesietirt met je aa dieploomaa"
:+:

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 08:06

robijntjuhh schreef:
en ik ben goed opgevoed al was dat heel moeilijk :D. Er werd mij geleerd dat ik niet om een snoepje moest vragen, vroeger. Maar ik ben volgens mij een sneaky geboren want ik wist altijd overal wel een manier op. Ik mocht logeren bij vrienden van mijn ouders. er werd me vooral verteld dat ik dus niet om een snoepje mocht vragen. En laat daar nou net een grote pot snoepjes op tafel staan! ( waar ik er dus wel graag een van wou :+ ) dus toen heb ik maar gezegt; "Ik mag niet om een snoepje vragen, maar ik vind ze wel heeeeujjjl lekker!!! " :j

Dat doen mijn neefjes dus ook altijd. Zijn nu 3. :')

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 08:20

ik heb er ook nog wel eentje dan ;)
mijn neefje word bijna 2 en zaten van de week met me zus en nichtje op me kamer.. wezen we eerst me nichtje aan; ja wie is dat.. neefje: ame (amber) toen mijn zus de moeder dus: wie is dat? me neefje; jet (mariette) en toen mij; neefje: 'stil' moeders: ja wie is dat nou.. zegt me nichtje tANTE WENDY!!
neefje: ooooooohhh BOB de bouwer..

(wendy is dus het vriendinnetje van bob de bouwer)

jaaa geweldig als zo een kleintje dat zegt

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 11:35

Wij zaten gisteravond even te praten, en er was ondertussen reclame op de tv. Toen zei mijn zusje (7 jaar) ineens uit het niets: 'wat is een orgasme?' Mijn moeder, zus en ik lagen gelijk in een deuk, we kwamen niet meer bij van het lachen!
Toen moest mijn vader maar eens gaan uitleggen.
'een orgasme is eigenlijk hetzelfde als je met je waterpistool water eruit spuit.' Daar had ze dan wel vrede mee, maar ze zat ons echt aan te kijken alsof we gek waren.
Het was trouwens de reclame van grey's anatomy...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 12:41

Goh, zo zou ik het toch niet uitleggen. :')

Straks is in de zomer buiten aan 't spelen. "Kijk! Een orgasme!" :Y)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:18

Ach ja, m'n vader moest wat verzinnen ;). Ik zou zelf niet weten hoe ik het had moeten uitleggen, voor de waarheid is ze nog iets te klein...

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:49

Een orgasme is het moment waarop de zaadjes van papa naar mama gaan. Dat is een heel lekker gevoel.

Klaar. :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:11

Naja, zusje vroeg het, dus dan moet je eigenlijk het van de vrouwenkant uit leggen ;)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 20:10

hehe wat uitspraken van mijn zusje en mij

Als we langs een pretpark reden was het altijd 'Auwkevauwkefeejn' terwijl het eigenlijk 'Oud Valkenveen' was, of"Huffuhsum' Hilversum XD

Voor mij was eet smakelijk altijd 'ap tam'
En rustig maar was 'huuuute maar!'

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 20:14

LindyH schreef:
Een orgasme is het moment waarop de zaadjes van papa naar mama gaan. Dat is een heel lekker gevoel.

Klaar. :D

Dat is inderdaad een goeie. Ze heeft het nu gelukkig laten rusten en ik denk dat ze het alweer vergeten is. En anders horen we het wel van de juf op school ;).

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 20:28

Mijn oppaskindje:
Ouders gingen uit eten,
Wilco (4 jaar): ik heb honger.
Ik: heb je niet gegeten dan?
(w) Nee dat is mama vergeten. En dan heel zielig erachteraan papa en mama krijgen wel eten.
Maar voor jij kwam hebben we wel boterhammen gegeten hoor.

Hij wou dus zijn zakje chips hebben.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 20:31

Tijdje terug stond ik te kletsen met een vriendinnetje op stal, die haar 5 jarige ruin vast hield. Er liepen wat kinderen rond, en een meisje van een jaar of 6 zei opeens: Dat is een merrie toch? Waarop die vriendin zegt: nee hoor, dit is een mannetje. Waarop dat meisje weer zegt, met grote ogen en flink verbaasd: Maar ik zie helemaal geen piemel!

:D

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 21:35

@ georgette: Had ze toch even beter eronder moeten kijken ;).

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 21:47

Hihi leuk dit!!

Mijn jongste van 6 had ook zoiets, ze was verveldn dus ik roep
"Ga lekker een end fietsen!!"

Waarop zei naar buiten kijkt
"Maar het regent mamma"

UUHH tja.......

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 22:32

Lekker bijdehand Lady1969 :P

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:41

De zoon van mijn vriend: "Nou denkt iedereen dat ik je zoon ben en jij mijn moeder"
ik: "Lekker laten denken, wij weten beter!"
hij: "Ja, want ik wil je niet als mama"
Ik: "Ik wil ook niet je moeder zijn of worden! Zo lief vind ik je niet ;) Ik wil gewoon vriendjes met je zijn en als er wel een keer wat is, dat je wel naar me toe komt."
Hij: "Dan ben jij wel anders dan (man van moeder)"
ik: "Gelukkig wel, anders was ik een mannetje geweest en had je papa mij niet leuk gevonden"
En dan samen heeeeeeeel hard lachen.