Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xCarlyx schreef:die cadeaubon voor een 12 jarige jongen is wel leuk... ik zou t niet weten, wat zijn zijn hobbies??
Mijn vriend gaat 2 maanden naar curacao voor zn werk.. ik wilde hem iets kleins meegeven wat hem aan mij herinnert.. (geen foto oid) Iemand suggesties??
Ginootje schreef:Ik zoek dus een cadeautje voor mijn vriend van 20 jaar voor kerst!
Hij heeft al iets voor mij! En ben slecht in Cadeautjes dus begin er nu maar alvast mee!
Iemand ideeën?
Safiera schreef:Ik ben inmiddels geslaagd bij bol.com!
Heb een cadeaubon en boekje voor mijn moeder, Dvd voor mijn vader, en een computerspel en Cd voor mijn broertje
Alleen mijn oma vond ik geen boek voor, en die heeft niks met computers ed...
Njen schreef:Ginootje schreef:Ik zoek dus een cadeautje voor mijn vriend van 20 jaar voor kerst!
Hij heeft al iets voor mij! En ben slecht in Cadeautjes dus begin er nu maar alvast mee!
Iemand ideeën?
Waar houdt hij van?
Njen schreef:Safiera schreef:Ik ben inmiddels geslaagd bij bol.com!
Heb een cadeaubon en boekje voor mijn moeder, Dvd voor mijn vader, en een computerspel en Cd voor mijn broertje
Alleen mijn oma vond ik geen boek voor, en die heeft niks met computers ed...
En dat boek Oma, vertel eens? Ze moet het dan wel retourneren, maar ik vind het altijd wel leuke boekenEn daarnaast kan je misschien ergens zo'n mini draaiinstrument vinden dat muziek afspeelt als je eraan draait? Mijn oma vond vaak juist van die kleine dingen leuk.
Amigo_tje schreef:Ginootje schreef:Ik zoek dus een cadeautje voor mijn vriend van 20 jaar voor kerst!
Iemand ideeën?
Heeft ie een auto? Anders zo van die leuke automatten bijv. (ik denk aan die van Tasmanian Devil).
Of, als jullie al een tijdje samen zijn, een leuke fotoshoot van jullie samen