kwart over 7 wordt ik opgehaalt en voor die tijd nog 4 paarden buiten zetten

Waarom ben ik zon mafkees die ander mans paarden buiten zet

Haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
radijs schreef:Mah k moet nu naar stadsknaal toe,
ben vanavond nog wel online, als er dan nog iets moet gebeuren moet je het maar zeggen, want anders komen er veels te veel wedstrijdkriebels als ik stil zit, en das niet goed, want dan slaap ik niet en dan om half 6 val ik in slaap en om 6 uur gaat de wekker uiteraard
Gjilke schreef:Mn ene groom komt zo, en de andere moeten we om drie uur van het station plukken. Dan gaan wij (zij) ook met Zeno aan de slag
dewilover schreef:Faniek schreef:Een echte fries x haflinger:
klein vraagje die fries keer haflinger ken je die!? of waar heb je die foto vandaan dat paard komt me erg bekend voor.....???? ik herken die witte stip en dat shetlandertje namelijk heel erg goed......
dione schreef:Dat kan toch ook met een onervaren jong paard zijn wat net een paar maand onder het zadel is? Dat is het geval bij kwitnie als je die bedoelt of bedoelde je die soms niet?
Je gaat toch voor je eigen ervaring en plezier heen, maak je niet druk om een ander a.u.b......
dione schreef:Dat kan toch ook met een onervaren jong paard zijn wat net een paar maand onder het zadel is? Dat is het geval bij kwitnie als je die bedoelt of bedoelde je die soms niet?
Je gaat toch voor je eigen ervaring en plezier heen, maak je niet druk om een ander a.u.b......
kwitnie schreef:dione schreef:Dat kan toch ook met een onervaren jong paard zijn wat net een paar maand onder het zadel is? Dat is het geval bij kwitnie als je die bedoelt of bedoelde je die soms niet?
jup ik doe ook mee in B Zonder start kaart terwijl ik zelfs afgelopen jaar in het Z gestart heb.
maar met een paard dat nu na 2,5 jaar net weer 3 week onder het zadel is en die 2,5 jaar geleden alleen beleerd is.
Ik hoop dat ik hem in galop krijg
Enj dat ik Z ben geweest maakt in dit geval niet echt veel uit.