Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Misja, waarom is het nou nodig om anderen te wijzen op dingen die Lotte op een ander forum heeft gezegd? Is het nou zo moeilijk om fora gescheiden te houden? Wat wil je hiermee bereiken?
FlairS schreef:Ik heb nu de ouders van Chanel aan de telefoon en die hebben van Lotte zelf gehoord dat ze gisteren nog contact heeft gehad met haar tantes.Ze weten er dus van dat ze op vakantie zijn.Ook aan hen heeft hij verzekerd dat Lotte gewoon na die 2,5 week terug komt naar huis.Telefoonnummers van de tantes hebben ze op dit moment niet .
Cody"]
[quote="chatelaine schreef:Neeh helaas krijg ik steeds de voicemail..
Pipo"]
[quote="Karin schreef:Pipo, tussen alle regels door lees ik bij Lotte dat ze haar vader nog een kans wil geven. En nog een, en nog een. Naar mijn idee hoopt ze dat ze toch nog een gelukkig gezin kunnen gaan vormen. Waarom blijft een vrouw die mishandeld wordt door haar man toch bij die man, ook al heeft ze bijv. een hoge opleiding en kan ze toch redelijk nadenken? Emoties kunnen in zulke gevallen een grotere rol spelen dan je denkt. Als buitenstaander kun je makkelijk oordelen, tot je zelf in zo'n situatie zit.
spokey"]
[quote="FlairS schreef:Ik heb nu de ouders van Chanel aan de telefoon en die hebben van Lotte zelf gehoord dat ze gisteren nog contact heeft gehad met haar tantes.Ze weten er dus van dat ze op vakantie zijn.Ook aan hen heeft hij verzekerd dat Lotte gewoon na die 2,5 week terug komt naar huis.Telefoonnummers van de tantes hebben ze op dit moment niet .
spokey"]
[quote="FlairS schreef:Ik heb nu de ouders van Chanel aan de telefoon en die hebben van Lotte zelf gehoord dat ze gisteren nog contact heeft gehad met haar tantes.Ze weten er dus van dat ze op vakantie zijn.Ook aan hen heeft hij verzekerd dat Lotte gewoon na die 2,5 week terug komt naar huis.Telefoonnummers van de tantes hebben ze op dit moment niet .
spokey"]