Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar kan moeilijk zeggen dat hij 0 geluid mag maken.
geen last van dus, en toen zei ik dat ik hun wekker hoorde en vandaar me afvroeg of zij last hadden van ons.
MarlindeRooz schreef:Het zou voor mij liggen aan de frequentie en het geluidsniveau.
. Ik moet veel wetteksten lezen, dan kun je geen afleiding gebruiken, en met oortjes in hoor ik nog alles. Op mijn eigen oortjes zou ik ook geen geluiden willen, dat leidt ook te veel af
prompter schreef:Ik zou het ook niet waarderen als hier iemand muziek af ging spelen. Ik moet veel wetteksten lezen, dan kun je geen afleiding gebruiken, en met oortjes in hoor ik nog alles. Op mijn eigen oortjes zou ik ook geen geluiden willen, dat leidt ook te veel af
Tancreda4 schreef:Maar is het huis 'gewoon' gehorig of gaan ze echt als beesten tekeer? Want het zijn wel 'Gewone' leef geluiden ergens ... net als dat ik door de dunne wandjes mijn buurman altijd hoor douchen, en hoor roggelen tijdens het douchenmaar kan moeilijk zeggen dat hij 0 geluid mag maken.
Ik ben heel blij dat mijn buren vrijgezellen zijn zonder actief gymnastiek leven, want gok dat dat hier ook tr horen zou zijn
al krijg ik het gegil en gelach en de overige gymnastiek geluiden ook niet altijd weg met noisecanceling.
goedmaken. Meerdere keren per dag.
werkte perfect! Foaly schreef:Nog geen telefoontje gehad van het crematorium over de kat en ik vraag me nu af of het wel goed is gegaan. Ze is donderdagochtend ingeslapen, dan had ze daar toch al lang moeten zijn?
Suzanne F. schreef:prompter schreef:Ik zou het ook niet waarderen als hier iemand muziek af ging spelen. Ik moet veel wetteksten lezen, dan kun je geen afleiding gebruiken, en met oortjes in hoor ik nog alles. Op mijn eigen oortjes zou ik ook geen geluiden willen, dat leidt ook te veel af
Nee maar daarom werk ik thuis als dat soort dingen moet doen. Op kantoor doe ik dingen waar ik niet supergeconcentreerd voor hoef te zijn.
. Ik moet direct naar buiten kunnen als er wat gebeurt. Maar het is hier stil, als mensen hier muziek willen luisteren doen ze oortjes in. Ghostattack schreef:Foaly schreef:Nog geen telefoontje gehad van het crematorium over de kat en ik vraag me nu af of het wel goed is gegaan. Ze is donderdagochtend ingeslapen, dan had ze daar toch al lang moeten zijn?
Zelf even bellen, ik heb het ook eens voorgehad. Was een miscommunicatie tussen crematorium en dierenarts, is allemaal goed gekomen gelukkig!
Veel sterkte
Eloya schreef:Tancreda4 schreef:Maar is het huis 'gewoon' gehorig of gaan ze echt als beesten tekeer? Want het zijn wel 'Gewone' leef geluiden ergens ... net als dat ik door de dunne wandjes mijn buurman altijd hoor douchen, en hoor roggelen tijdens het douchenmaar kan moeilijk zeggen dat hij 0 geluid mag maken.
Ik ben heel blij dat mijn buren vrijgezellen zijn zonder actief gymnastiek leven, want gok dat dat hier ook tr horen zou zijn
Het is gehorig. Daarom heb ik het tot nu toe ook geaccepteerd/niets van gezegd. Hun slaapkamer zit naast mijn woonkamer. Maar met noisecanceling kan ik dat goed uitfilteren. Have fun denk ik dan. Leef en laat leven.
Het "probleem " zit voor mij meer in de badkamer gymnastiek. Die zit tussen mijn woon en slaapkamer in qua muur. Kan ik dus nergens vluchten van het geluid. Gaat er flink wild aan toe en ook dat er tegen muren gebotst word waardoor ik letterlijk de muren aan het trillen heb en er dingen van tafel zijn gevallen in mijn huisal krijg ik het gegil en gelach en de overige gymnastiek geluiden ook niet altijd weg met noisecanceling.
Wat betreft frequentie![]()
Nu +- 4 weken lang dagelijks tussen 20 en 02.
En vaak pas uurtjes lawaai. Of kort en heviger en dan vallen de schilderijen net niet van de muur.
). Moet er niet aan denken dat hij daar gaat gymnastieken met de muur als extra attribuut
Ik zou ook niet weten hoe ik het zou aanpakken. Misschien idd een counter actie opgooien door mijn muziek enorm hard aan te zetten. Je kan ze het moeilijk verbieden in eigen huis? Wellicht dat de hint dan wordt begrepen?
prompter schreef:Ik zou het ook niet waarderen als hier iemand muziek af ging spelen. Ik moet veel wetteksten lezen, dan kun je geen afleiding gebruiken, en met oortjes in hoor ik nog alles. Op mijn eigen oortjes zou ik ook geen geluiden willen, dat leidt ook te veel af