Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Hoe dan! Misschien toch weggegeven maar niet van vinted gehaald? Anyway, berichtje gestuurd met m'n suffe fout en gevraagd of ze een andere puzzel erbij wilt. Dat vond ze prima, dus alsnog een goede oplossing zo. Tancreda4 schreef:2 items in een bundel verkocht. Dus ik in de benen om t pakket in orde te maken. Kan ik 1 item (een puzzel) echt nergens meer vindenHoe dan! Misschien toch weggegeven maar niet van vinted gehaald? Anyway, berichtje gestuurd met m'n suffe fout en gevraagd of ze een andere puzzel erbij wilt. Dat vond ze prima, dus alsnog een goede oplossing zo.
Of kan je hier achteraf nog gedoe mee krijgen omdat je wat anders verstuurd dan in de gekochte advertentie staat?
Figo88 schreef:Ik heb nu ook weer iets geks. Mijn verzonden pakket was nog niet eens op de bestemming aangekomen en toch kreeg ik vandaag de melding dat hij niet bezorgd kon worden en retour komt. En de koper reageert niet op mijn berichtje. Ik vind het zo raar dat dit gebeurt..
Gaat lekker de laatste tijd met 3 verloren pakketjes en nu dit..
nnicolex schreef:Figo88 schreef:Ik heb nu ook weer iets geks. Mijn verzonden pakket was nog niet eens op de bestemming aangekomen en toch kreeg ik vandaag de melding dat hij niet bezorgd kon worden en retour komt. En de koper reageert niet op mijn berichtje. Ik vind het zo raar dat dit gebeurt..
Gaat lekker de laatste tijd met 3 verloren pakketjes en nu dit..
Dpd toevallig? Ik heb dit namelijk ook.. eerst krijg ik 4x een mail van dpd dat het bezorgd is op den afhaalpunt in assendelft, dat was een foutje want dat was het punt waar verkoper pakket had afgegeven… en nu indd bericht dat het pakketpunt gesloten was.. (het is een supermarkt dus die zijn om half 4 smiddags niet dicht)..