Tussen de mazen van het net..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Re: Tussen de mazen van het net..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 09:28

Oeh Sterkte met de verhuizing vandaag poetser. hoewel dit je eindpunt zal zijn, hoop ik wel dat je er "thuis" of veilig kunt voelen in de tijd die je nog gegeven wordt.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 09:53

Kennen jullie dit: https://knuffelmakers.nl/

Hiervan zie ik wel eens wat voorbij komen op mijn socials. Ze maken echt mooie persoonlijke knuffels. Misschien is dat iets?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 10:28

Kunnen alle ideeën in PB naar mij? Er worden een aantal genoemd die ik aan het onderzoeken ben qua haalbaarheid. Maar dan hoeven we niet alles in het topic te doen en kan de focus terug naar Poetser.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 10:43

Succes met de verhuizing vandaag poetser. Er wordt aan je gedacht

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 11:07

Poetser succes met je verhuizing vandaag.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 11:15

Sterkte vandaag, hopelijk krijg je een mooi plek waar je toch nog mooie herinneringen mag maken met Florian.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 11:52

sterkte vandaag poetser. weer een stap.
ik hoop dat je daar een fijne plek kunt creëren en je je zo goed als mogelijk thuis gaat voelen.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-25 12:00

Ik heb niet alles doorgelezen, ga dat straks doen, maar ik ben momenteel aan het wachten op mijn vervoer. Het gaat zittend vervoer zijn, gewoon lekker in mijn eigen rolstoel. Heb er gisteren eentje gekregen die echt van mij is, van een van de patiënten waar ik heel goed mee overeen kwam. Die had er thuis nog een staan die ik mocht hebben als afscheidscadeau. Zo ontzettend lief van hem en het is een o zo fijne stoel. Lekker vinnig en compact. Zit heerlijk en weegt bijna niks, waardoor het rijden heel soepel gaat. Ben er echt heel blij mee.

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:03

Wat fijn om te horen dat het transport zittend kan in je eigen stoel! Hopelijk wordt het een fijne plek waar je heen gaat :+:

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:09

Wat ontzettend lief! Goede verhuizing gewenst straks.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:20

Sterkte met verhuizen, ik hoop dat je op een hele fijne plek terecht komt!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:25

Oh wat een lief gebaar! Fijn dat je een stoel hebt die je goed zit/past en dat je daarmee vervoert kan worden.

Succes met de verhuizing, hopelijk straks een fijne plek om te verblijven.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:32

darkangel23 schreef:
Ik lees hier 2 dingen waar ik even op wil reageren. Ten eerste een crowdfunding/financiële ondersteuning. Die ben ik van plan op te richten zodra ik een betere schatting heb van wat de ziekenhuiskosten gaan zijn. We gaan namelijk wel hulp nodig hebben om het remgeld/de eigen bijdrage te kunnen betalen.
Ten tweede bezoek van bokkers in het ziekenhuis. Ik kan natuurlijk niet voor Poetser spreken en ik denk dat ze het zeker wel zal waarderen. Maar kom met niet teveel, want bezoek is wel vermoeiend voor haar. En haar zoon komt in principe op woensdagen en in het weekend, dat is ook iets om rekening mee te houden.

Is er inmiddels inzage in de kosten zodat er een crowdfunding gestart kan worden?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:33

poetser schreef:
Ik heb niet alles doorgelezen, ga dat straks doen, maar ik ben momenteel aan het wachten op mijn vervoer. Het gaat zittend vervoer zijn, gewoon lekker in mijn eigen rolstoel. Heb er gisteren eentje gekregen die echt van mij is, van een van de patiënten waar ik heel goed mee overeen kwam. Die had er thuis nog een staan die ik mocht hebben als afscheidscadeau. Zo ontzettend lief van hem en het is een o zo fijne stoel. Lekker vinnig en compact. Zit heerlijk en weegt bijna niks, waardoor het rijden heel soepel gaat. Ben er echt heel blij mee.

Top cadeau succes met verhuizen hoop dat je gewoon een super plekje ga krijgen met een thuis gevoel.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:54

Petpa schreef:
darkangel23 schreef:
Ik lees hier 2 dingen waar ik even op wil reageren. Ten eerste een crowdfunding/financiële ondersteuning. Die ben ik van plan op te richten zodra ik een betere schatting heb van wat de ziekenhuiskosten gaan zijn. We gaan namelijk wel hulp nodig hebben om het remgeld/de eigen bijdrage te kunnen betalen.
Ten tweede bezoek van bokkers in het ziekenhuis. Ik kan natuurlijk niet voor Poetser spreken en ik denk dat ze het zeker wel zal waarderen. Maar kom met niet teveel, want bezoek is wel vermoeiend voor haar. En haar zoon komt in principe op woensdagen en in het weekend, dat is ook iets om rekening mee te houden.

Is er inmiddels inzage in de kosten zodat er een crowdfunding gestart kan worden?

Ik weet niet of Poetser nu nog vanuit gemeente geld krijgt. Maar als dat zo is dan lijkt een crowdfunding mij erg lastig.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:56

Lijkt me een vraag voor darkangel.
Want de kosten zullen toch betaald moeten worden.
Los van de kosten van de zorg moet ook de uitvaart betaald worden.

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:59

Petpa schreef:
darkangel23 schreef:

Inmiddels is er eindelijk een uitkering geregeld door het OCMW waarvan de ziekenhuiskosten betaald kunnen worden. Voor mijn persoonlijke kosten (parkeergeld, benzinekosten, kosten toen poetser bij mij was etc) ga ik geen aparte crowdfunding aanmaken. Mochten er toch mensen zijn die wat financiële ondersteuning willen bieden, dan mogen ze me een pb sturen.

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 13:38

Oh, wat fijn dat die uitkering van het OCMW toch geregeld kon worden! Dat geeft toch echt een hoop ademruimte en minder stress kan ik me voorstellen!
Veel succes met de verhuis poetser, ook ik hoop voor jou dat je op een fijne plek terechtkomt!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 13:40

Wat fijn dat de ziekenhuiskosten betaald worden.
Dat zal best een pittige rekening zijn.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-25 13:46

Tot nu toe valt de rekening mee. Ik ben wel heel blij dat ik hem zelf betaal. Dat is niet het OCMW dat dat doet, maar ik krijg gewoon iedere maand wat geld en daar betaal ik de rekeningen van en het overschot gaat een deel van opzij voor de uitvaart en de rest is voor mij om mijzelf en mijn naasten te verwennen. Gewoon zoals je loon en je lasten hè eigenlijk hè.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 14:51

Dat is fijn Poetser, dat voelt toch minder afhankelijk. Veel succes met het verhuizen vandaag!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 14:55

Wat fijn van de rolstoel poetser! En ook heel fijn dat de uitkering is geregeld. Veel succes met het vervoer vandaag. Hopelijk ga je je op je nieuwe plek snel op je gemak voelen. :+:

ArtimesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 15:03

Heel veel succes met de verhuizing en wat fijn dat je uitkering geregeld is.
Ik hoop dat je een fijne plek krijgt

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-25 15:28

Ik ben inmiddels verhuisd. Gemengde gevoelens, maar op het eerste zicht valt het mee hier EN ze hebben een rode (kruising?) Main Coon kater als huiskat, Buddy.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 15:36

Lig je nu op een palliatieve afdeling van een ziekenhuis poetser? En is zo'n huiskat niet gevaarlijk voor jouw (kans op) ontstekingen?