Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
darkangel23 schreef:Ik lees hier 2 dingen waar ik even op wil reageren. Ten eerste een crowdfunding/financiële ondersteuning. Die ben ik van plan op te richten zodra ik een betere schatting heb van wat de ziekenhuiskosten gaan zijn. We gaan namelijk wel hulp nodig hebben om het remgeld/de eigen bijdrage te kunnen betalen.
Ten tweede bezoek van bokkers in het ziekenhuis. Ik kan natuurlijk niet voor Poetser spreken en ik denk dat ze het zeker wel zal waarderen. Maar kom met niet teveel, want bezoek is wel vermoeiend voor haar. En haar zoon komt in principe op woensdagen en in het weekend, dat is ook iets om rekening mee te houden.
poetser schreef:Ik heb niet alles doorgelezen, ga dat straks doen, maar ik ben momenteel aan het wachten op mijn vervoer. Het gaat zittend vervoer zijn, gewoon lekker in mijn eigen rolstoel. Heb er gisteren eentje gekregen die echt van mij is, van een van de patiënten waar ik heel goed mee overeen kwam. Die had er thuis nog een staan die ik mocht hebben als afscheidscadeau. Zo ontzettend lief van hem en het is een o zo fijne stoel. Lekker vinnig en compact. Zit heerlijk en weegt bijna niks, waardoor het rijden heel soepel gaat. Ben er echt heel blij mee.
Petpa schreef:darkangel23 schreef:Ik lees hier 2 dingen waar ik even op wil reageren. Ten eerste een crowdfunding/financiële ondersteuning. Die ben ik van plan op te richten zodra ik een betere schatting heb van wat de ziekenhuiskosten gaan zijn. We gaan namelijk wel hulp nodig hebben om het remgeld/de eigen bijdrage te kunnen betalen.
Ten tweede bezoek van bokkers in het ziekenhuis. Ik kan natuurlijk niet voor Poetser spreken en ik denk dat ze het zeker wel zal waarderen. Maar kom met niet teveel, want bezoek is wel vermoeiend voor haar. En haar zoon komt in principe op woensdagen en in het weekend, dat is ook iets om rekening mee te houden.
Is er inmiddels inzage in de kosten zodat er een crowdfunding gestart kan worden?
Petpa schreef:darkangel23 schreef:Ik lees hier 2 dingen waar ik even op wil reageren. Ten eerste een crowdfunding/financiële ondersteuning. Die ben ik van plan op te richten zodra ik een betere schatting heb van wat de ziekenhuiskosten gaan zijn. We gaan namelijk wel hulp nodig hebben om het remgeld/de eigen bijdrage te kunnen betalen.
Is er inmiddels inzage in de kosten zodat er een crowdfunding gestart kan worden?