Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Ik erger me aan mensen die mijn naam niet goed kunnen overschrijven, terwijl die gewoon in de email staat onderaan het bericht. Je hoeft het alleen maar te kopiëren.
rien10 schreef:Hutcherson schreef:Ik geef echt teveel geld uit. Om me vervolgens zorgen te maken dat ik zoveel geld uitgeef.
Disneyland moet nog deels betaald worden, belasting, de huur van de minigraver nog, loonheffing, opleiding... Allemaal kostenposten.. En wat doe ik... Koop een schuilstal op een veilig terwijl we nog geen vergunning hebben (er stata nu een vervallen kalkoenenhok met vergunning, die willen we afbreken en nieuws neerzetten, eind vd maand naar de gemeente hiervoor). Oh en de paarden hebben een grote inloopstal enzo... Opzich een unieke kans en goeie deal, maar waarom....
Ik zie dat je zakelijk en privé door elkaar gooit. Budgetteer je wel?
daantjuhhh schreef:flintstones schreef:Een bak van een collega die in het midden van het pad stond waar ik over gevallen Ben...
Resultaat dikke pijnlijke knie...
Dit las ik zo verkeerd.
Ik dacht de collega een dikke bak was. En dat je dus over je dikke collega was gevallen
Sintara schreef:De nieuwe dierenarts heeft mel geregistreerd als kwpner in hun systeemterwijl ik toch echt heb verteld dat ze een volbloed is. Om de een of andere reden vinden er heel veel dat ze op een ferro lijkt, dat vonden ze in Nederland ook al..
Merlen schreef:Dit is toch niet normaal!!
Ex vriend van dochter stuurt me via Whatsapp intieme details over hun seksleven.En dat hij niet genoeg aan zijn trekken kwam.
Zoiets deel je toch niet met je schoonouders.Freak.
En hij voelt zich toch zo verschrikkelijk gekwetst door haar.Boehoe.
Dochter weet niet dat hij dit naar me gestuurd heeft.
Edit:krijg net weer bericht of er wel goed gezorgd wordt voor kleinzoon.
Telpeva schreef:Merlen schreef:Dit is toch niet normaal!!
Ex vriend van dochter stuurt me via Whatsapp intieme details over hun seksleven.En dat hij niet genoeg aan zijn trekken kwam.
Volgens mij heeft hij de memo dat hij een volwassen kerel is en dat hij zelf contact op kan nemen met zijn vriendin (en dus niet via zijn pappie en mammie of via jou) nog niet meegekregen![]()
Hoe is het met je kleinkind, ik hoop dat hij die dag niet heeft hoeven zien hoe zijn moeder werd behandeld door opa, lijkt mij doodeng voor een kind.
Merlen schreef:Dit is toch niet normaal!!
Telpeva schreef:Merlen schreef:Dit is toch niet normaal!!
Volgens mij heeft hij de memo dat hij een volwassen kerel is en dat hij zelf contact op kan nemen met zijn vriendin (en dus niet via zijn pappie en mammie of via jou) nog niet meegekregen![]()
Hoe is het met je kleinkind, ik hoop dat hij die dag niet heeft hoeven zien hoe zijn moeder werd behandeld door opa, lijkt mij doodeng voor een kind.
lieke2 schreef:Sintara schreef:De nieuwe dierenarts heeft mel geregistreerd als kwpner in hun systeemterwijl ik toch echt heb verteld dat ze een volbloed is. Om de een of andere reden vinden er heel veel dat ze op een ferro lijkt, dat vonden ze in Nederland ook al..
Ik ben twee jaar geleden een aantal keren bij een vooraanstaande kliniek geweest. De eerste keer had ik op papier een hengst. Daar wat van gezegd (is merrie). De tweede keer was ze ineens ruin. En de derde keer ging het goed