Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8Eveline schreef:Niet mij gewaardeerd voelen voor werk dat ik steek in bewerken van mijn foto's. Maar ik weet ook niet wat ik ermee wil om dit te veranderen.
Niobe schreef:8Eveline schreef:Niet mij gewaardeerd voelen voor werk dat ik steek in bewerken van mijn foto's. Maar ik weet ook niet wat ik ermee wil om dit te veranderen.
Dan valt het niet op dat je iets bewerkt hebt en komt het natuurlijk en netjes over. Is ook een compliment!
Of ligt het anders?
Niobe schreef:Ah ja, dat ken ik![]()
Maar 14 uur aan zoiets besteden is wel heftig ja. Is het voor zoiets niet een idee om ze onbewerkt ter uitkiezen te zetten en daarbij te zetten dat het “nog bewerkt wordt tot perfectie”?
Al zou ik dat ook lastig vinden zelf
8Eveline schreef:Niobe schreef:Ah ja, dat ken ik![]()
Maar 14 uur aan zoiets besteden is wel heftig ja. Is het voor zoiets niet een idee om ze onbewerkt ter uitkiezen te zetten en daarbij te zetten dat het “nog bewerkt wordt tot perfectie”?
Al zou ik dat ook lastig vinden zelf
De ruis reductie van lightroom is fantastisch (en was zeer nodig) maar pff duurt lang.
Nou dat kan ik doen,maar dat is dus ook waarom ik niet kies verkopen of geld vragen maar heb geen zin in het gedoe. Maar heb hier geen lol van dus het moet wel andersmaar tsja wat.
Niobe schreef:8Eveline schreef:De ruis reductie van lightroom is fantastisch (en was zeer nodig) maar pff duurt lang.
Nou dat kan ik doen,maar dat is dus ook waarom ik niet kies verkopen of geld vragen maar heb geen zin in het gedoe. Maar heb hier geen lol van dus het moet wel andersmaar tsja wat.
Oh wacht sorry, ik had je eerste reactie niet goed gelezen, ik dacht dat je ze wel wilde verkopen.
Geen zin in dat gedoe snap ik helemaal
Kun je met Lightroom ze niet in een batch ontruizen? 1 druk op de knop en dan een dutje doen ofzo?
Berdien schreef:Mijn staleigenaar was zo blij met de sneldrogende bak dat hij een foto van mij wilde maken en die op de socials wilde zetten. Prima!
…
Ik was alleen vergeten hoe we eruit zagenPipo de clown in de bak
Geel paard, roze dekje, groene rijbroek en blauwe jas
Waarom?
[ [url=m/2kppgG.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Berdien schreef:DuoPenotti schreef:Die kleuren vallen niet op vind ik. Sta je te ver voor weg.
En heerlijk zo'n bak.
Hier ook. Geen plasje meer te vinden. Zo blij mee.
Ja ik heb hier wel de foto geplaatst die het verste weg is![]()
Bak is inderdaad fijn! Helaas morgen weer 10mm regen
Urbanus schreef:Alja schreef:Heb jij meer moeder dieren?
Of is het nestje altijd bij dezelfde?
Ik vroeg dit me ook af.
Polarize schreef:Zou vanavond naar een feest van een vriendin gaan, ken daar nog 2 anderen en we zouden elkaar halverwege ontmoeten en samen aankomen daar. dus spannend, maar wel te doen.
Die 2 vrienden hadden een noodgeval en konden niet meer, waardoor ik uiteindelijk ben omgekeerd en naar huis ben gegaan, want ik kon die verandering niet aan en zat in de trein m'n best te doen om een paniekaanval in te houden.
Ik heb niet vaak dat ik echt niet blij ben met mn autisme maar op zulke momenten...nu heb ik die vriendin ook teleur moeten stellen omdat ik zo in de paniek schoot van een onverwachte verandering. En ze vond het niet erg, ze snapte het wel, maar ik vind het wel erg