Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8Eveline

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:28

Niet mij gewaardeerd voelen voor werk dat ik steek in bewerken van mijn foto's. Maar ik weet ook niet wat ik ermee wil om dit te veranderen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:31

8Eveline schreef:
Niet mij gewaardeerd voelen voor werk dat ik steek in bewerken van mijn foto's. Maar ik weet ook niet wat ik ermee wil om dit te veranderen.

Ik vind het knap vaak. Ik weet alleen hoe ik foto's moet slopen. Doe jezelf niet te kort.

Oef even met de kittens en mama naar de dierenarts. Even op de honden weegschaal 9,1 kilo inclusief reisbench. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:32

Mijn kater alleen zonder mandje is al 8.75 kg. :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:34

Ik wilde nog even wat nootjes pakken, max 180 kcal. Dat waren dus 10 nootjes ofzo, dat vult toch niet? _O- kan iemand mij even zijn supersnelle metabolisme lenen?
Laatst bijgewerkt door JudithGigi op 17-11-23 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:34

Jij liever dan ik dit waren 4 kittens en mama. :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:39

8Eveline schreef:

Dan valt het niet op dat je iets bewerkt hebt en komt het natuurlijk en netjes over. Is ook een compliment!

Of ligt het anders?

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:43

Niobe schreef:
8Eveline schreef:

Dan valt het niet op dat je iets bewerkt hebt en komt het natuurlijk en netjes over. Is ook een compliment!

Of ligt het anders?

Zeker weten en ben ook tevreden daarover en krijg ook lieve reacties maaaaaar heb denk ik aan deze keuring wel 14uur besteed. En dat als vrijwilliger weet ik niet of ik dit weer zo wil doen.
Maar voel me ook niet goed over de mogelijke opties die ik dan heb bv. foto's verkopen etc

Dus beetje :') klagen maar ook niet oplossing willen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:50

Ah ja, dat ken ik _O-
Maar 14 uur aan zoiets besteden is wel heftig ja. Is het voor zoiets niet een idee om ze onbewerkt ter uitkiezen te zetten en daarbij te zetten dat het “nog bewerkt wordt tot perfectie”?

Al zou ik dat ook lastig vinden zelf

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:52

Niobe schreef:
Ah ja, dat ken ik _O-
Maar 14 uur aan zoiets besteden is wel heftig ja. Is het voor zoiets niet een idee om ze onbewerkt ter uitkiezen te zetten en daarbij te zetten dat het “nog bewerkt wordt tot perfectie”?

De ruis reductie van lightroom is fantastisch (en was zeer nodig) maar pff duurt lang.
Nou dat kan ik doen,maar dat is dus ook waarom ik niet kies verkopen of geld vragen heb geen zin in het gedoe. Maar heb hier geen lol van dus het moet wel anders :') maar tsja wat.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:54

Marcella schreef:

Heb jij meer moeder dieren?
Of is het nestje altijd bij dezelfde?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:57

8Eveline schreef:
Niobe schreef:
Ah ja, dat ken ik _O-

De ruis reductie van lightroom is fantastisch (en was zeer nodig) maar pff duurt lang.
Nou dat kan ik doen,maar dat is dus ook waarom ik niet kies verkopen of geld vragen maar heb geen zin in het gedoe. Maar heb hier geen lol van dus het moet wel anders :') maar tsja wat.

Oh wacht sorry, ik had je eerste reactie niet goed gelezen, ik dacht dat je ze wel wilde verkopen.

Geen zin in dat gedoe snap ik helemaal :=

Kun je met Lightroom ze niet in een batch ontruizen? 1 druk op de knop en dan een dutje doen ofzo? :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:16

Dat alles er aan alle kanten uit komt. Wat nu weer, al maanden ziek en steeds wat. Nog nooit zo erg gehad als dit jaar. Helemaal klaar mee, ben op…

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:32

Niobe schreef:
8Eveline schreef:
Nou dat kan ik doen,maar dat is dus ook waarom ik niet kies verkopen of geld vragen maar heb geen zin in het gedoe. Maar heb hier geen lol van dus het moet wel anders :') maar tsja wat.

Oh wacht sorry, ik had je eerste reactie niet goed gelezen, ik dacht dat je ze wel wilde verkopen.

Geen zin in dat gedoe snap ik helemaal :=

Kun je met Lightroom ze niet in een batch ontruizen? 1 druk op de knop en dan een dutje doen ofzo? :')

Haha ja *\o/* ik heb alles uitgezocht, geselecteerd en dan hup ai ruis functie aan en in de ochtend weer pc uitzetten.
Maar dan nog kleur, bijsnijden := en afraffelen is geen optie.

Ja geen zin in gedoe maar wel waardering willen voor mijn tijd die ik eraan besteed :') niet dubbel ofzo neeeeh

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:50

Herkenbaar eveline! Daarom doe ik het niet meer :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 19:06

Spier verrekt tijdens het schoonmaken waarbij het nu bij iedere ademhaling irriteert

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 19:28

Mijn staleigenaar was zo blij met de sneldrogende bak dat hij een foto van mij wilde maken en die op de socials wilde zetten. Prima!

Ik was alleen vergeten hoe we eruit zagen ^) Pipo de clown in de bak :') Geel paard, roze dekje, groene rijbroek en blauwe jas ;( Waarom?

Afbeelding
^) ^) _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 19:46

Berdien schreef:
Mijn staleigenaar was zo blij met de sneldrogende bak dat hij een foto van mij wilde maken en die op de socials wilde zetten. Prima!

Ik was alleen vergeten hoe we eruit zagen ^) Pipo de clown in de bak :') Geel paard, roze dekje, groene rijbroek en blauwe jas ;( Waarom?

[ [url=m/2kppgG.jpg]Afbeelding[/url] ]
^) ^) _O-

Die kleuren vallen niet op vind ik. Sta je te ver voor weg. :j

En heerlijk zo'n bak.
Hier ook. Geen plasje meer te vinden. Zo blij mee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 19:48

Alja schreef:
Marcella schreef:

Ik vroeg dit me ook af.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 19:56

DuoPenotti schreef:

En heerlijk zo'n bak.

Ja ik heb hier wel de foto geplaatst die het verste weg is :')

Bak is inderdaad fijn! Helaas morgen weer 10mm regen ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 20:31

Oké het is grotendeels fictie maar de laatste aflevering van het eerste deel van The Crown is toch wel een binnenkomertje. Misschien had ik dat ook niet moeten kijken terwijl mijn maandelijkse periode er aankomt en ik sneller emotioneel ben.

Verder geen spoilers voor mensen die nog gaan kijken.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 20:48

Zou vanavond naar een feest van een vriendin gaan, ken daar nog 2 anderen en we zouden elkaar halverwege ontmoeten en samen aankomen daar. dus spannend, maar wel te doen.
Die 2 vrienden hadden een noodgeval en konden niet meer, waardoor ik uiteindelijk ben omgekeerd en naar huis ben gegaan, want ik kon die verandering niet aan en zat in de trein m'n best te doen om een paniekaanval in te houden.

Ik heb niet vaak dat ik echt niet blij ben met mn autisme maar op zulke momenten...nu heb ik die vriendin ook teleur moeten stellen omdat ik zo in de paniek schoot van een onverwachte verandering. En ze vond het niet erg, ze snapte het wel, maar ik vind het wel erg

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 20:52

Berdien schreef:
DuoPenotti schreef:

En heerlijk zo'n bak.

Ja ik heb hier wel de foto geplaatst die het verste weg is :')

Bak is inderdaad fijn! Helaas morgen weer 10mm regen ;(

Het viel mij ook niet op. Misschien kun de foto's van dichtbij ook neerzetten :D

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 21:09

Urbanus schreef:
Alja schreef:

Ik vroeg dit me ook af.

Volgens mij fokt Marcella katten met stamboom. Dan mogen 3 nestjes per 2 jaar. Vorige nestje was vorig jaar geloof ik.
Ik vind de vraag niet echt vriendelijk, maar misschien zie ik dat verkeerd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 21:34

Het is gewoon een neutrale vraag.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-23 22:04

Polarize schreef:
Zou vanavond naar een feest van een vriendin gaan, ken daar nog 2 anderen en we zouden elkaar halverwege ontmoeten en samen aankomen daar. dus spannend, maar wel te doen.
Die 2 vrienden hadden een noodgeval en konden niet meer, waardoor ik uiteindelijk ben omgekeerd en naar huis ben gegaan, want ik kon die verandering niet aan en zat in de trein m'n best te doen om een paniekaanval in te houden.

Ik heb niet vaak dat ik echt niet blij ben met mn autisme maar op zulke momenten...nu heb ik die vriendin ook teleur moeten stellen omdat ik zo in de paniek schoot van een onverwachte verandering. En ze vond het niet erg, ze snapte het wel, maar ik vind het wel erg

I feel you, dikke knuffel :(:) ik kreeg gister een paniekaanval toen er onverwachts een pakketje van mijn bezorgd werd en ik nog in bed lag.