Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 23:36

Dat ik nooit echt volledig van mijn avond kan genieten als ik de ochtend erop een vroege dienst met dagbesteding heb. In het donker naar werk en naar huis is ook niks aan.

Oké als ik er eenmaal ben is het altijd weer leuk maar vroeg opstaan met kou en donker maakt het 100x lastiger.

Kookaburra

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 23:59

Afgelopen nacht logeerde ik bij een vriendin en heb ik verkeerd gelegen op het matras.

Ik kan nu op mijn eigen bed gewoon geen fijne houding vinden -O- mijn spieren protesteren.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 00:02

Dat ik het bijna elke avond koud heb in m'n bed... Ook al heb ik 2 dekens, pyjama en sokken aan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 01:47

Vanavond had ik een feestje maar daar ging steeds de buitendeur open... Kouuud. En nu lig ik in bed te koukleumen want ik ben door en door koud. Douchen hielp niks, warm aankleden niet, en nu lig ik in bed met handschoenen aan, hopend dat het warm worden een keer gaat gebeuren :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 01:58

Kookaburra schreef:
Afgelopen nacht logeerde ik bij een vriendin en heb ik verkeerd gelegen op het matras.

Ik kan nu op mijn eigen bed gewoon geen fijne houding vinden -O- mijn spieren protesteren.

Een van de mede reden waarom ik eigenlijk al jaren niet op vakantie ben geweest. Altijd drama met het bed tel daarbij dat ik niet plat kan slapen. -O-

Loop de laatste dagen weer rotzooi op te hoesten. Kan ik even niet hebben met de operatie aanstaande donderdag. En heb al een graf hekel aan ziekenhuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 02:01

Het warme water doet het niet. ;(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 05:52

Ah bah, Mkango! Niet lekker in deze tijd van het jaar.

Ik ben alweer twee uur wakker. Het slapen wordt steeds slechter...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 07:10

Pffff wat een nacht.
Hele nacht wakker geweest en een lange dienst.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 07:24

Dat zowel schoon- als eigen familie vandaag uitkoos om te zeggen van “wanneer ga je er nou eens geld mee verdienen” ipv “goh wat tof wat je allemaal gedaan hebt de afgelopen tijd”.
Ja, denk je niet dat ik dat ook zou willen, maar het is effing moeilijk om er tussen te komen. En als je sollicitaties stuurt naar fotopersbureaus je te horen krijgt van “ja nee je hebt geen foto-opleiding, dus doei”.
En bijna elke online magazine neemt alleen maar vrijwilligers aan. Ja, ik weet dat ik daar zelf ook schuldig aan ben, dat ik vrijwillig foto’s aanlever, maar ik moet toch een portfolio opbouwen. En concerten kom ik weer niet binnen zonder een publicatie, kip/ei probleem.
En ja, ik doe ook vast ergens iets fout. Ik weet het ook nieeeetttttttttt meeerrrrrr.

Oké dat ben ik kwijt, vanmiddag klapte ik dicht. -O- hopelijk kan ik nu nog even slapen.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 08:02

Ik kan echt niet meer, de week is nu al te zwaar voor me.
En het gaat een hele zware week worden ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 08:08

Niobe schreef:
Dat zowel schoon- als eigen familie vandaag uitkoos om te zeggen van “wanneer ga je er nou eens geld mee verdienen” ipv “goh wat tof wat je allemaal gedaan hebt de afgelopen tijd”.
Ja, denk je niet dat ik dat ook zou willen, maar het is effing moeilijk om er tussen te komen. En als je sollicitaties stuurt naar fotopersbureaus je te horen krijgt van “ja nee je hebt geen foto-opleiding, dus doei”.
En bijna elke online magazine neemt alleen maar vrijwilligers aan. Ja, ik weet dat ik daar zelf ook schuldig aan ben, dat ik vrijwillig foto’s aanlever, maar ik moet toch een portfolio opbouwen. En concerten kom ik weer niet binnen zonder een publicatie, kip/ei probleem.
En ja, ik doe ook vast ergens iets fout. Ik weet het ook nieeeetttttttttt meeerrrrrr.

Oké dat ben ik kwijt, vanmiddag klapte ik dicht. -O- hopelijk kan ik nu nog even slapen.

Nou, leuke familie :\.

De fotografiewereld lijkt me zwaar.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 09:48

_San87_ schreef:
Niobe schreef:

Nou, leuke familie :.

De fotografiewereld lijkt me zwaar.

Ja het was wel toevallig, ik had 2 verschillende verjaardag en ik kreeg 2x dezelfde vraag :=

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 11:52

deksel schreef:
Ik heb corona en ik ben ook nog eens ongesteld. |(

Same, al het chocola is op en mag natuurlijk niet naar de winkel toe -O-

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 12:02

.
Laatst bijgewerkt door Lori op 07-05-25 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 12:07

Heel het weekend ruk geslapen. Ik dacht gisteren dat ik wel op tijd in slaap zou kunnen vallen na een hele dag buiten, maar nee hoor, ze moesten zich weer als konijnen gedragen twee kamers verderop. Vervolgens lekker de ganglampen om de haverklap aan _-:(

Mijn kat slaapt ook al het hele weekend bij hun ipv bij mij. En ik heb van het weekend niet meer op het paard gezeten, dus dat gaat leuk worden wanneer ik er weer op moet. Deze week maar even heel de week aan de longe en dan in het weekend erop, zal er nu ook maar niet in het donker op gaan :=

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 12:37

Ziek. Bizarre hoofdpijn door sinusitis en gister 3x een bloedneus waaronder om 2 uur snachts |o genieten!

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 14:20

Mijn haarverf jeukt als de pest.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 14:31

Ik vind mezelf echt te zwaar, eet ook echt gewoon niet veel, maar er gaat gewoon niets af, echt hoe dan, 3 boterhammen overdag, 1 of 2 stuks fruit en een bord avondeten, en dan savond bij de thee of chocola een klein koekje dan zou er toch gewicht af moeten gaan...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 14:50

Ik kon me tot einde van deze week inschrijven voor de werkcolleges van ons nieuwe blok dat 10 weken gaat duren. Dus ik wilde me net inschrijven... alles vol. Ik heb dus nu helemaal geen les voor 10 weken waardoor ik dus geen uitleg of wat dan ook krijg. Ik heb al direct een mailtje gestuurd naar de blokcoördinator, maar ik snap niet waarom ze niet gewoon genoeg plek hebben in werkcolleges opeens voor alle studenten? Dat is nooit het geval geweest, waarom zouden sommige studenten geen recht hebben op onderwijs? (Waar ze wel gewoon betaald voor hebben).
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 12-12-22 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 14:51

Maddy_Paola schreef:
Ik vind mezelf echt te zwaar, eet ook echt gewoon niet veel, maar er gaat gewoon niets af, echt hoe dan, 3 boterhammen overdag, 1 of 2 stuks fruit en een bord avondeten, en dan savond bij de thee of chocola een klein koekje dan zou er toch gewicht af moeten gaan...

Je kan ook te weinig eten.. En hoeveel beweeg je? :)
Minder eten had bij mij ook niet zoveel effect, pas toen ik er 4 á 5 keer in de week bij naar de sportschool ging vlogen de kilo's er af.

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:16

Mijn vriend die kerst haat.. en dan ook alles incl kerst liedjes e.d hij wil er eigenlijk niks mee te maken hebben maar verpest het wel voor mij en mijn kids..

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:46

Wpaard schreef:
Mijn vriend die kerst haat.. en dan ook alles incl kerst liedjes e.d hij wil er eigenlijk niks mee te maken hebben maar verpest het wel voor mij en mijn kids..

Dat is behoorlijk kinderachtig van je vriend. Prima dat hij er niets mee heeft, maar dat kan hij dan toch gewoon lekker bij zichzelf houden?

Ik erger me aan mijn overvolle agenda deze week, elke dag van ochtend tot avond allemaal versnipperde afspraken overal en nergens. Waardoor ik vandaag college heb geskipt omdat ik het mentaal echt even niet aan kan na net een weekend op de groep gestaan te hebben. Heb even tijd voor mezelf nodig. :wave:

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 16:31

Suliko schreef:
Maar welk gender je ervaart staat los van de biologische eigenschappen, je kan het toch prima hebben over personen met een baarmoeder, die menstrueren en zwanger worden?

NEE. Wat een onzin zeg, daar erger ik me blauw aan. Je bent biologisch een vrouw of een man (uitzonderingen die anders geboren zijn daargelaten). Punt. En om bij kleine kinderen te beginnen over dit soort dingen, hou toch op, als je verwarring en gedoe wilt creëren doe je dat met dit soort dingen. Kinderen in groep 2 hebben geen idee, het zijn KINDEREN. Laat dat.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 16:34

Femke_Tweety schreef:
Het gebruik van de woorden man en vrouw is ook geen probleem.

Zolang mensen maar open staan voor het idee dat naast die twee zeer veel voorkomende 'basic settings' er ook andere opties zijn.

In de biologie kent alles uitzonderingen, en dat geldt ook voor de veel gebruikte man-vrouw verdeling.

Zou helemaal geen issue moeten zijn eigenlijk.

Net als gender, prima dat hetero-monogaam het meest voorkomt, maar wees niet blind voor het feit dat er ook andere opties zijn, en dat daar niets mis mee is.
Gewoon andere optie niet meer en niet minder dan dat.

Maar dat is lastig blijkbaar.

Dit dus. Mooi omschreven !

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-22 16:34

Ik pak vast de popcorn erbij :')