Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Afgelopen nacht logeerde ik bij een vriendin en heb ik verkeerd gelegen op het matras.
Ik kan nu op mijn eigen bed gewoon geen fijne houding vindenmijn spieren protesteren.
Niobe schreef:Dat zowel schoon- als eigen familie vandaag uitkoos om te zeggen van “wanneer ga je er nou eens geld mee verdienen” ipv “goh wat tof wat je allemaal gedaan hebt de afgelopen tijd”.
Ja, denk je niet dat ik dat ook zou willen, maar het is effing moeilijk om er tussen te komen. En als je sollicitaties stuurt naar fotopersbureaus je te horen krijgt van “ja nee je hebt geen foto-opleiding, dus doei”.
En bijna elke online magazine neemt alleen maar vrijwilligers aan. Ja, ik weet dat ik daar zelf ook schuldig aan ben, dat ik vrijwillig foto’s aanlever, maar ik moet toch een portfolio opbouwen. En concerten kom ik weer niet binnen zonder een publicatie, kip/ei probleem.
En ja, ik doe ook vast ergens iets fout. Ik weet het ook nieeeetttttttttt meeerrrrrr.
Oké dat ben ik kwijt, vanmiddag klapte ik dicht.hopelijk kan ik nu nog even slapen.
_San87_ schreef:Niobe schreef:Dat zowel schoon- als eigen familie vandaag uitkoos om te zeggen van “wanneer ga je er nou eens geld mee verdienen” ipv “goh wat tof wat je allemaal gedaan hebt de afgelopen tijd”.
Ja, denk je niet dat ik dat ook zou willen, maar het is effing moeilijk om er tussen te komen. En als je sollicitaties stuurt naar fotopersbureaus je te horen krijgt van “ja nee je hebt geen foto-opleiding, dus doei”.
En bijna elke online magazine neemt alleen maar vrijwilligers aan. Ja, ik weet dat ik daar zelf ook schuldig aan ben, dat ik vrijwillig foto’s aanlever, maar ik moet toch een portfolio opbouwen. En concerten kom ik weer niet binnen zonder een publicatie, kip/ei probleem.
En ja, ik doe ook vast ergens iets fout. Ik weet het ook nieeeetttttttttt meeerrrrrr.
Oké dat ben ik kwijt, vanmiddag klapte ik dicht.hopelijk kan ik nu nog even slapen.
Nou, leuke familie.
De fotografiewereld lijkt me zwaar.
Maddy_Paola schreef:Ik vind mezelf echt te zwaar, eet ook echt gewoon niet veel, maar er gaat gewoon niets af, echt hoe dan, 3 boterhammen overdag, 1 of 2 stuks fruit en een bord avondeten, en dan savond bij de thee of chocola een klein koekje dan zou er toch gewicht af moeten gaan...
Wpaard schreef:Mijn vriend die kerst haat.. en dan ook alles incl kerst liedjes e.d hij wil er eigenlijk niks mee te maken hebben maar verpest het wel voor mij en mijn kids..
Suliko schreef:Maar welk gender je ervaart staat los van de biologische eigenschappen, je kan het toch prima hebben over personen met een baarmoeder, die menstrueren en zwanger worden?
Femke_Tweety schreef:Het gebruik van de woorden man en vrouw is ook geen probleem.
Zolang mensen maar open staan voor het idee dat naast die twee zeer veel voorkomende 'basic settings' er ook andere opties zijn.
In de biologie kent alles uitzonderingen, en dat geldt ook voor de veel gebruikte man-vrouw verdeling.
Zou helemaal geen issue moeten zijn eigenlijk.
Net als gender, prima dat hetero-monogaam het meest voorkomt, maar wees niet blind voor het feit dat er ook andere opties zijn, en dat daar niets mis mee is.
Gewoon andere optie niet meer en niet minder dan dat.
Maar dat is lastig blijkbaar.