Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romy1234 schreef:Ik heb een advertentie geplaatst van een kleine partij gellak waaronder van het merk cnd, die al boven de €30 per potje nieuw zijn.
De meeste zijn nog zo goed als vol, krijg ik boden van €20 voor allesZijn 18 potjes!!
pillow schreef:Romy1234 schreef:Ik heb een advertentie geplaatst van een kleine partij gellak waaronder van het merk cnd, die al boven de €30 per potje nieuw zijn.
De meeste zijn nog zo goed als vol, krijg ik boden van €20 voor allesZijn 18 potjes!!
Het zijn biedingen, boden is geen Nederlands
Maar je kunt er toch een prijs per potje bij zetten. Kun je gewoon in de tekst benoemen. Of per potje zoveel, per setje zoveel, hele partij zoveel.
pillow schreef:Nou het is bij mij ook een heel normale uitspraak. Als iemand iets verhandeld voor iets te hoge prijs of van alles verhandelt "Wat ben je ook een oude jood". Maar tegenwoordig sta je met elke uitspraak wel iemand op de tenen.
Romy1234 schreef:Ik heb een advertentie geplaatst van een kleine partij gellak waaronder van het merk cnd, die al boven de €30 per potje nieuw zijn.