Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 07:46

Ik ben zo blij met deze casting :9

AfricanLady

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 08:15

Ik lees graag thriller en waargebeurd

Maar ik heb ook een stapel boeken van John grisham die ik erg goed vind

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 08:31

Ik ben ook een lezer, maar heb al heel veel boekenleggers.. En ik raak ze helaas ook vaak kwijt, dus daar zou ik me dan rot over voelen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:42

Ik lees ook heel graag! Maar alsjeblieft niet de zeven zussen. :o

Ik ben zo iemand die vind dat boeken gelezen mogen worden en er ook zo uit mogen zien. Zeker de boeken die ik graag lees of meerdere keren lees zien een beetje af. :o Boekenleggers gebruik ik alleen braaf bij geleende boeken of biebboeken. De peuter leest ook erg graag trouwens! Heel gezellig, elk weekend gaan we samen naar de bieb. :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 09:47

Ik heb vroeger altijd veel boeken gelezen, maar de afgelopen 15 jaar eigenlijk niet of nauwelijks := Ik verzamel wel informatieve boeken, zo heb ik redelijk veel kookboeken, zeilboeken, dierenboeken, foto/video boeken, (moes)tuin boeken. Tweedehands boeken over zeilen en over zelfvoorzienend leven (bv wijn/bier maken, brood bakken, fermenteren, inmaken, kaas maken enz enz) zijn altijd welkom!

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:10

Een boekenlegger heb ik ook niet, zou wel welkom zijn! Ik gebruik ook een stukje papier of wat dan ook maar voor handen is haha.
Lees voornamelijk op mijn e-reader, maar ook graag papieren boeken. De Bianca boekjes ben ik momenteel aan het verzamelen.

De 7 zussen heb ik uit, ik wacht op het nieuwe deel. Verder vind ik echt heel veel verschillende genres wel leuk. Ik ben nu bezig met Het Sanatorium van Sarah Pearse

Leuke/gekke pennen vind ik ook leuk! Is het meteen duidelijk welke pen van mij is op het werk haha

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 10:26

Ik las vroeger heel veel en tegenwoordig heel weinig, is altijd mijn voornemen om weer meer te gaan lezen. Ik hou niet van fantasy boeken, liever een lekkere roman of iets wat waargebeurd is vind ik ook altijd heerlijk om te lezen. De Zeven zussen heb ik net deel 3 uit, dus nu beginnen aan het volgende deel (heb ik op de ereader).

Een boekenlegger voor mezelf is niet nodig, maar voor de leesboeken van mijn zoon zou ik dat juist heel leuk vinden!

Verder vind ik boeken met mooie reisfoto's altijd mooi, maar ik denk een beetje buiten budget haha.
Geen reisgiden, maar van die mooie plaatjesboeken voor inspiratie voor reizen zeg maar. Heb er wel eens eentje bij de kringloop vandaan gehaald, dus je weet t nooit.

Leuke/gekke pennen vind ik ook leuk, schijf op mijn werk toch altijd alles op, anders vergeet ik t weer :+

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 11:38

Ik lees eigenlijk altijd online. Nooit meer met boeken, heb ze wel nog natuurlijk.
Koken en bakken vind ik wel leuk maar ikheb eigenlijk niets nodig. Mijn keukenkastjes zitten vol. :o

Een man, dat is welweer leuk! Maar dan zo rond de 45 jaar he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 12:29

Ik ben nu in boek 2 van The demon cycle bezig. Fantasy, de schrijver maakt wel gebruik van bestaande geloven in een ander jasje gegoten. Waardoor je niet compleet de draad kwijt raakt.

Maar daarnaast lees ik ook boeken a la the idiot brain en het penisduel. En oude plantenboeken verzamel ik stiekem ook een beetje..

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 12:34

Het lukt me niet om alle pagina’s mee te lezen, gelukkig kunnen we als we het lootje hebben zoeken op naam :D

Lezen doe ik weinig en ik heb een E-reader. Als iemand nou een (tweedehands) boek vindt waarvan diegene denkt dat ik het echt kan waarderen mag het natuurlijk zeker in het pakket.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 12:40

Veel lezende mensen hier!
Ik lees ook heel graag, e-reader gebruik ik bijna dagelijks en gaat altijd mee als ik bijvoorbeeld met de trein ergens heen ga.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 12:41

Ik heb vroeger echt heel veel gelezen maar dat doe ik de laatste tijd echt heel weinig

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:08

Oh ja al iemand (mijn santa) de hand kan leggen op een stapeltje Bridgerton boeken of bookazines ... dikke vette top! Boek 1 en 2 heb ik geleend van een vriendin. Dus 3 tot en met 7... kom maar door!

Of evt andere titels van Julia Quinn ben ik nu ook wel heel benieuwd naar. Iemand die al gelezen?

Verder lees ik ook thrillers, bij voorkeur van Nederlandse schrijvers.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:11

Neonlight schreef:
Ik kwam nog een vakantiefoto tegen die ik speciaal voor dit topic gemaakt had. Foto is gemaakt in Tsjechie.

[ [url=m/bDXA4m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 15:12

rink schreef:
Ik vind lezen ook leuk maar word er zo dwangmatig van. Het boek moet dan uit :+

Haha dat had ik zondag. Zat op Wattpad te lezen en toen was het ineens half 4 in de ochtend en die dag erna had ik mijn eerste werkdag. Maar ik heb het overleefd.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 17:08

Heb in Nevers gister een leuk kadootje gekocht voor mijn toekomstige lootje… en anders hou ik het zelf hihi.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 17:24

Flop shop ...Nevers...

Waar shoppen jullie toch allemaal _O-

Klinkt wel ontzettend leuk.

Mis het funshoppen eigenlijk wel een beetje, tijdens de corona kon het niet en ik shop bijna nooit voor de fun maar krijg nu echt wel ff zin *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 17:25

Boekenleggers altijd handig! Ik heb er nu een met een gelukspoppetje van chocolade <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 17:28

Sinds ik vooral thuiswerk lees ik niet meer. Best jammer, maar de trein was de ideale plek hiervoor en thuis komt het er niet van.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 18:14

Oke, volgens mij gaf ik eerder aan niet perse sokken te willen (of wel?), maar ik kwam net reclame tegen van jullie Dedoles sokken, en met deze (of andere kat-achtige sokken) kan ik wél leven :') En momenteel: 70% korting :D Maat 31-34, als die vindbaar zijn :+

https://www.dedoles.be/vrolijke-sokken- ... 6532710410

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 18:45

Pikkepor schreef:
Oh ja al iemand (mijn santa) de hand kan leggen op een stapeltje Bridgerton boeken of bookazines ... dikke vette top! Boek 1 en 2 heb ik geleend van een vriendin. Dus 3 tot en met 7... kom maar door!

Of evt andere titels van Julia Quinn ben ik nu ook wel heel benieuwd naar. Iemand die al gelezen?

Verder lees ik ook thrillers, bij voorkeur van Nederlandse schrijvers.

O bridgerton, vond die serie leuk om te zien. Normaal niet zo van de romans maar ben bij deze serie dan wel best benieuwd naar het eerste boek (en ms later de rest)

Ik moet mezelf er altijd even toe zetten maar lees eigenlijk heel graag. Afgelopen 2 maanden “in een sluier gevangen” + het vervolg en “duizend schitterende zonnen”. Beide verhalen over vrouwen in Iran, als je dan nu hoort van die protesten daar snap je toch beter waar het overgaat na die boeken.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 18:48

Boeken lees ik ook niet. Daarnaast kijken wij ook geen series haha.

Vanochtend wel even naar de Dedoles geweest. 3 paar sokken + badslippers gescoord. Hopelijk houd mijn lootje ook van leuke sokken, kan ik nog een keer heen. :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 18:52

LWDaisy schreef:
Oke, volgens mij gaf ik eerder aan niet perse sokken te willen (of wel?), maar ik kwam net reclame tegen van jullie Dedoles sokken, en met deze (of andere kat-achtige sokken) kan ik wél leven :') En momenteel: 70% korting :D Maat 31-34, als die vindbaar zijn :+

https://www.dedoles.be/vrolijke-sokken- ... 6532710410

Ok. Ik heb ook gezegd geen sokken. Maar deze zijn idd heel leuk *D

Maat 37 :P

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 20:07

Ik lees ook heel veel, vooral Engelstalig :-)

Engelstalige pockets uit de kringloop (die er dus al 'gelezen' uit zien) dan vooral :))
Ik heb mijzelf een boekenstop opgelegd, waar ik mijzelf dus ook niet aan hou :')

M.J. Arlidge, Tess Gerritsen, Patricia Cornwall, Grisham, Dick Francis, noem maar op. Dan lees ik daarnaast ook nog graag non-fictie, ik heb een hele verzameling over Antartica, Noordpool, Everest en drama's als Titanic. Heb nu vorige week een boek aangeschaft over de jacht op Pablo Escobar (uiteraard Engelstalig uit de kringloopwinkel geheel tegen mijn boekenstop in :+ )

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 20:11

Ik zat laatst te denken dat ik ook graag weer suske en wiske wil gaan sparen. Dus mocht santa die in een kringloop tegen komen. Helemaal leuk