Varekaj schreef:Sedert een tweetal weken is er een dame die er de gewoonte van maakt om onder ons balkon te parkeren, pal voor of tegenover onze garagepoort. Er geldt algemeen parkeerverbod ivm smalle straat (nét 2 auto's breed incl voetpad) en ze blokkeert niet alleen onze poort om in of uit te rijden, ook mijn 2 buren heeft ze hier lelijk mee. En als ze letterlijk tegen onze poort staat kunnen ook de overburen (appartementsblok) hun garages niet meer bereiken.
De wijkagent doet er niets mee "het is maar voor wat boodschapjes mevrouw". Niet mijn probleem als er in het dorp geen plek is, 200m verder zit het station. Gratis plaats genoeg.
Mevrouw is er al paar keer op aangesproken, zowel door ons als buren, om haar auto te verplaatsen. Laatste keer kreeg mijn buurman een dikke middelvinger. Ze heeft zich zonet weer geparkeerd en vol arrogantie is ze uitgestapt.
"Toevallig" is er zonet een klont modderige, natte potgrond naar beneden getuimeld toen ik de planten net aan het voorzien was van wat extra aarde en water. Zomaar spontaan uit mijn bloembak.
Jammer zeg, net op het dak en de voorste ruit...
Ik hoopte even dat ik zou lezen dat het “op haar hoofd” was gevallen tijdens haar arrogante-uitstapmanoeuvre, maar helaas :’)