Nou doei dan als je geen zin hebt

Gister een date gehad. Of eigenlijk zouden we het geen date noemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Nee, maar wat BaileyMix zegt, ik denk dat je uit zijn reactie wel kunt opmaken of het klopt of niet. Als het waar is, zal hij het inderdaad vast niet toegeven, maar hij zal wel op een bepaalde manier reageren.
Ik zou het ook aan hem vragen.
Urbanus schreef:_Mir schreef:Ik zou hem er niet mee confronteren. Zou hij dan echt eerlijk zeggen 'ja sorry ik kan losse handjes hebben'. Dat denk ik niet.
Gewoon ervoor gaan en let op de rode vlaggen.
Hoe gaat het met jouw daten eigenlijk?
Tovaita schreef:Mijn partner reageerde er juist heel goed op. Hij vond het uiteraard heftig, maar feit dat we erover hebben gepraat (en hij de ‘mishandeling’ nader heeft verklaard) heeft voor ons wel gewerkt.
Verder ben ik natuurlijk wel alert op bepaalde signalen en baken ik m’n grenzen heftiger af door de verhalen, maar hij gaat er goed mee om en zolang hij geen naar gedrag vertoont naar mij zal dat ook wel wegebben (wij zijn nu een jaar samen).
Als je het voor jezelf houdt zal het sowieso in de lucht hangen en schat ik de kans klein dat het zal werken.
Toxische relaties zijn twee mensen voor nodig hè, elk verhaal heeft twee kanten.
Urbanus schreef:Ze zegt nergens dat een toxische relatie wordt veroorzaakt door beide personen. Maar goed, mansplain lekker verder.