Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snadrem schreef:Maar inderdaad, waarom durf jij eigenlijk zo doelloos te leven hier? Ik mag toch hopen dat je dan op zijn minst vegan bent als je deze aarde jouw doel om kinderen te baren ontzegt!! Schaam je!
Jildau schreef:Waar halen jullie zulke mensen vandaan? Ik heb echt niemand in familie / kennissenkring / op werk die tegen mij gaat zeggen dat dat toch het doel van het leven is. Vraag me echt af welk soort mensen zulke uitspraken doet.
c_alsemgeest schreef:net... collega vanuit een ketenpartner C en ik I:
C: "en heb jij kinderen"
*ik al geïrriteerd over de uit het niets komende persoonlijke vraag in een werk gesprek*
I: "nee, geen kinderwens ook".
C: "Oh wat raar, en wat zijn dan je redenen waarom niet?"
I: "het is wat het is, ik heb geen zin om mijn persoonlijke keuzes te gaan onderbouwen."
C: "Maar dat is toch het doel van het hele leven"
I: "Mijn persoonlijke keuzes en afwegingen te moeten onderbouwen aan collega's of mezelf voortplanten?"
C: "Kinderen krijgen, anders heb je echt geen doel in je leven"
I: "Ik denk echt dat jij binnen 5 seconden bent af gezakt naar mijn minst favoriete collega, zullen we het weer hebben over het geen waar we voor betaald worden? Dan blijft het een stuk gezelliger gok ik."
c_alsemgeest schreef:net... collega vanuit een ketenpartner C en ik I:
C: "en heb jij kinderen"
*ik al geïrriteerd over de uit het niets komende persoonlijke vraag in een werk gesprek*
I: "nee, geen kinderwens ook".
C: "Oh wat raar, en wat zijn dan je redenen waarom niet?"
I: "het is wat het is, ik heb geen zin om mijn persoonlijke keuzes te gaan onderbouwen."
C: "Maar dat is toch het doel van het hele leven"
I: "Mijn persoonlijke keuzes en afwegingen te moeten onderbouwen aan collega's of mezelf voortplanten?"
C: "Kinderen krijgen, anders heb je echt geen doel in je leven"
I: "Ik denk echt dat jij binnen 5 seconden bent af gezakt naar mijn minst favoriete collega, zullen we het weer hebben over het geen waar we voor betaald worden? Dan blijft het een stuk gezelliger gok ik."
corinep schreef:lovelyfiefy schreef:
Filmpje duurt mij te lang
Maar je ziet een dartpijltje in een kindervoet dus het is het waard