Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 11:26

chanicha schreef:
Urbanus schreef:
Schijtvaatwasser.

Is er iets met je man :')

Die wilde de kinderen in bed stoppen ;(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 11:37

Marcella schreef:
3de Dag mist.

Hier dag 5. Alleen dinsdagmiddag was het helder.
Echt zo saai.....

Marlinde gefeliciteerd!!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 11:50

Vannacht was er weer geschreeuw onder mijn raam. Nou is dat vervelend maar als ik toch wakker word kan ik er altijd wel van genieten wanneer mensen een goede ruzie in het openbaar uitvechten (dronken). Helaas was ik te moe toen ik er van wakker werd en ben ik niet buiten (uit het raam) gaan kijken. Nu ben ik nog steeds nieuwsgierig waar het over ging. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 11:53

Oef dag 5 zou gek worden.

Zo boosterprik halen op de scooter. Zie er een beetje tegenop. En wil mijn salaris hebben vorige keer 11de en de 14de gekregen, maar ken het bedrijf iets te goed. En in het verleden nog wel eens gedonder gehad met betalen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 11:55

Stomme mist, heb zo beroerd geslapen erdoor. Ik woon vlakbij het uiteinde van de Maas (wat heet vlakbij, een paar km) en daar komen alle schepen binnen die naar Rotterdam gaan, ook al die mega container schepen en de ferry's naar Engeland, en afgelopen nacht waren er dus constant schepen aan het toeteren, ik gok juist vanwege die mist, slecht zicht enz. Dat zijn allemaal schepen voor op open zee en die joekels hebben natuurlijk niet zomaar een toeter maar een xxxl scheepshoorn

Dus dit, en dan die meest zware toeters, zo pakweg om de zoveel minuten ging er een af. Zoals die 1e toeter die je in het filmpje hoort, dat ging steeds _-:(

Mijn naam is niet spongebob ik wil niet gewekt worden door die dingen :') ga weg!

@Marcella ik heb de mijne gisteren gehaald, ik vond het op de priklokatie netjes geregeld, ik heb een beetje spierpijn in mijn arm en that's it! Ik duim dat het voor jou ook goed te doen is en meevalt +:)+

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 11:57

Please verander je naam naar spongebob.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 11:58

Hell no :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 11:59

Citaat:
Lieve muesli vriend,

Bedankt voor je aanvraag, we hebben deze goed ontvangen en zullen hem zo snel mogelijk verwerken.
Momenteel is de drukste periode van het jaar bij ons aangebroken. Wij vinden het heel belangrijk om al jullie berichten persoonlijk te lezen en ook op die manier te behandelen. Daarom hebben wij momenteel meer dan 10 werkdagen nodig om bij je terug te komen.

10 werkdagen? -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 12:00

Telpeva schreef:
Hell no :')

Afbeelding

Wel echt irritant ik snap dat je dan wakker schrikt. :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 12:00

Telpeva schreef:
Stomme mist, heb zo beroerd geslapen erdoor. Ik woon vlakbij het uiteinde van de Maas (wat heet vlakbij, een paar km) en daar komen alle schepen binnen die naar Rotterdam gaan, ook al die mega container schepen en de ferry's naar Engeland, en afgelopen nacht waren er dus constant schepen aan het toeteren, ik gok juist vanwege die mist, slecht zicht enz. Dat zijn allemaal schepen voor op open zee en die joekels hebben natuurlijk niet zomaar een toeter maar een xxxl scheepshoorn

Dus dit, en dan die meest zware toeters, zo pakweg om de zoveel minuten ging er een af. Zoals die 1e toeter die je in het filmpje hoort, dat ging steeds _-:(
[ Video ]

Mijn naam is niet spongebob ik wil niet gewekt worden door die dingen :') ga weg!

@Marcella ik heb de mijne gisteren gehaald, ik vond het op de priklokatie netjes geregeld, ik heb een beetje spierpijn in mijn arm en that's it! Ik duim dat het voor jou ook goed te doen is en meevalt +:)+

Kan me voorstellen dat dat niet fijn slaapt :=
Nu maar hopen dat het snel klaar is met de mist!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 12:02

Zie meer tegenop weer terug op de scooter. Maar geen geld voor benzine van de auto (zelfs al wordt salaris gestort).

Scheelt dus ruim 25 euro per week aan benzine als ik auto alleen gebruik voor woon/werk. :=

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 12:03

Telpeva schreef:

[ Video ]

Herkenbaar klote geluid, al is dat hier dan een misthoorn. Zodra ik het woord mist hoor schiet ik al in paniek voor de nacht

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 12:05

Hier willen de treinen dat nog wel eens doen, afgelopen dagen viel het mee hier ondanks de mist maar tijdje geleden deden de spoorwegovergang het niet en toen toeterden ze ook constant nou dan zit je ook rechtop in bed, spoor loopt achter m'n huis.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 12:06

Keelpijn en verkouden. Zelftest geeft negatief aan, misschien dat ik morgen nog eventjes test

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 12:10

Ohbah, dat getoeter, echt niet fijn.

Ik baak dat ik geen chia zaad of lijnzaadmeer heb voor in de Yoghurt.
En ga niet alleen daarvoor naar het dorp.

Zit nu dus aan een saai bakkie...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 12:31

Mijn vriend. Ik zeg ik ben vanavond na 22.00 thuis.

Zegt hij oké, hoe laat?

Ik zeg, na 22.00.

"Ja, maar half 11 ofzo?"

Ik ben bezorger. IK WEET HET NIET. :')

Ligt eraan of mijn rit uitloopt, waar ik heen moet en of het ver rijden is, etc etc.

We hebben morgen toch vrij.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 13:23

Ineke2 schreef:
Marlinde gefeliciteerd wat een goed nieuws!

Niobe gefeliciteerd met je verjaardag Y)(^)

Ik ben mijn huis uit gevlucht. Onderweg alvast naar de examen locatie ( ik hoef daar pas om 13 uur te zijn :') )
2 deuren verder bij mij thuis in de flat zijn ze aan het verbouwen inclusief de bijbehorende herrie van boren…
Ik heb al 3 nachten heel slecht geslapen en moet echt even mijn examen economie zo goed mogelijk nog kunnen voorbereiden. En dan maar hopen op het beste.

Dankjewel!! <3

En succes!!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 13:31

Complete autistische error in mijn hoofd want mijn hele weekendplanning is weg. Kan daar zo slecht tegen. %)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 13:40

Gebunkerd bij de Lush in de sale..

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 13:53

Dat ik terug naar huis fietste vanaf m’n werk en ineens dacht waarom voelt het alsof m’n band leeg loopt.. lekke band, was gelukkig bijna thuis dus maar een klein stukje lopen.. morgen maar eens kijken of t lukt om de band te plakken

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 13:54

Ik voel me echt slecht, was gisteren iets vergeten en iemand doet nu chagrijnig en poedersuiker erover tegen me en kan het echt Ff niet hebben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 14:22

Heb mijn PS4 te koop staan. Nu al zin in alle idioten die gaan reageren via marktplaats.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 14:23

Pfizer prik die zeer deed en nu mijn arm ook. En nog steeds geen salaris of eindejaars uitkering.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 14:37

3.5 uur vertraging met het vliegtuig :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 14:37

Ik wou iets in nederland kopen en bij mijn oudere zus laten leveren.

Alles voor elkaar.... En toen moest ik ideal gebruiken of klarna.
Ideal heb ik niet, en klarna lukte niet ivm duits telefoon nummer....
Jeeejjjjj

Dusss geld naar mijn zus overgemaakt en nu besteld zij mijn nieuw matras *\o/* *\o/*