chanicha schreef:Urbanus schreef:Schijtvaatwasser.
Is er iets met je man
Die wilde de kinderen in bed stoppen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Lieve muesli vriend,
Bedankt voor je aanvraag, we hebben deze goed ontvangen en zullen hem zo snel mogelijk verwerken.
Momenteel is de drukste periode van het jaar bij ons aangebroken. Wij vinden het heel belangrijk om al jullie berichten persoonlijk te lezen en ook op die manier te behandelen. Daarom hebben wij momenteel meer dan 10 werkdagen nodig om bij je terug te komen.
Telpeva schreef:Stomme mist, heb zo beroerd geslapen erdoor. Ik woon vlakbij het uiteinde van de Maas (wat heet vlakbij, een paar km) en daar komen alle schepen binnen die naar Rotterdam gaan, ook al die mega container schepen en de ferry's naar Engeland, en afgelopen nacht waren er dus constant schepen aan het toeteren, ik gok juist vanwege die mist, slecht zicht enz. Dat zijn allemaal schepen voor op open zee en die joekels hebben natuurlijk niet zomaar een toeter maar een xxxl scheepshoorn
Dus dit, en dan die meest zware toeters, zo pakweg om de zoveel minuten ging er een af. Zoals die 1e toeter die je in het filmpje hoort, dat ging steeds![]()
[ Video ]
Mijn naam is niet spongebob ik wil niet gewekt worden door die dingenga weg!
@Marcella ik heb de mijne gisteren gehaald, ik vond het op de priklokatie netjes geregeld, ik heb een beetje spierpijn in mijn arm en that's it! Ik duim dat het voor jou ook goed te doen is en meevalt
Telpeva schreef:Stomme mist, heb zo beroerd geslapen erdoor. Ik woon vlakbij het uiteinde van de Maas (wat heet vlakbij, een paar km) en daar komen alle schepen binnen die naar Rotterdam gaan, ook al die mega container schepen en de ferry's naar Engeland, en afgelopen nacht waren er dus constant schepen aan het toeteren, ik gok juist vanwege die mist, slecht zicht enz. Dat zijn allemaal schepen voor op open zee en die joekels hebben natuurlijk niet zomaar een toeter maar een xxxl scheepshoorn
Dus dit, en dan die meest zware toeters, zo pakweg om de zoveel minuten ging er een af. Zoals die 1e toeter die je in het filmpje hoort, dat ging steeds![]()
[ Video ]
Mijn naam is niet spongebob ik wil niet gewekt worden door die dingenga weg!
@Marcella ik heb de mijne gisteren gehaald, ik vond het op de priklokatie netjes geregeld, ik heb een beetje spierpijn in mijn arm en that's it! Ik duim dat het voor jou ook goed te doen is en meevalt
Ineke2 schreef:Marlinde gefeliciteerd wat een goed nieuws!
Niobe gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Ik ben mijn huis uit gevlucht. Onderweg alvast naar de examen locatie ( ik hoef daar pas om 13 uur te zijn)
2 deuren verder bij mij thuis in de flat zijn ze aan het verbouwen inclusief de bijbehorende herrie van boren…
Ik heb al 3 nachten heel slecht geslapen en moet echt even mijn examen economie zo goed mogelijk nog kunnen voorbereiden. En dan maar hopen op het beste.