Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Wat als aliëns er uitzien als vogels?
Op welk punt zouden we ontdekken dat het niet 'maar een nieuwe vogelsoort' is, maar een aliën?
#vrijdagvragen
Suzanne F. schreef:Zodra er een vogel in mijn tuin die me probeert op te stralen dan laat ik het weten.![]()
Ach ja aliens kunnen er ook uitzien als mensen en dan zijn ze misschien al heel lang onder ons. Als ze vogels zijn dan vallen ze ook niet op. Maar goed, dan zijn ze vast ook niet bezig met de wereld overnemen.
hagelslag schreef:Dit is toch 99.9% Spam of niet?
[ [url=m/gTbwP0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5qoI7W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bowo schreef:Kookaburra schreef:Wat als aliëns er uitzien als vogels?
Op welk punt zouden we ontdekken dat het niet 'maar een nieuwe vogelsoort' is, maar een aliën?
#vrijdagvragen
Aangezien tegenwoordig van alles DNA wordt verzameld en hele schema's bestaan van wanneer/hoe/waar soorten zich hebben afgesplitst van anderen, denk ik dat het opvalt als ze ineeens helemaal los staan
Suzanne F. schreef:Zodra er een vogel in mijn tuin die me probeert op te stralen dan laat ik het weten.![]()
Ach ja aliens kunnen er ook uitzien als mensen en dan zijn ze misschien al heel lang onder ons. Als ze vogels zijn dan vallen ze ook niet op. Maar goed, dan zijn ze vast ook niet bezig met de wereld overnemen.
hagelslag schreef:Dit is toch 99.9% Spam of niet?
Lestrange01 schreef:Ben ik de enige die amaretto naar bokkepootjes vind ruiken? Ik wel namelijk maar ik weet niet waarom
Amber_anne schreef:Een prepayment meter.Ik kijk mr bean waar hij een tv koopt. Hij heeft in zijn huis een kastje waar hij een muntje in gooiit voor elektriciteit
Ik ben benieuwd naar hoe zo'n ding heet
fleurtjeuh schreef:hagelslag schreef:Dit is toch 99.9% Spam of niet?
Ik kijk bij twijfels altijd even hoe het email adres eruit ziet waar het vandaan komt.
En dat is vaan duidelijk niet pluis, maar als ik het nog niet vertrouw, dan google ik het even.
Heb je toch twijfels, pas dan je wachtwoord voor de zekerheid aan.
En niet via de link in de mail!
Gewoon via de eigen app of website doen.
fleurtjeuh schreef:Nature93 schreef:Heel wat jaar geleden volgde ik op bokt 'koudbloedkim' en 'Maarten' met Elske etc. Maar nu jaren later zie ik dat alles weg is? Mijn vraag: what happened?
Volgens mij hebben die voor hun eigen gemoedsrust zich terug getrokken van het internet
Nature93 schreef:fleurtjeuh schreef:
Volgens mij hebben die voor hun eigen gemoedsrust zich terug getrokken van het internet
Begrijpelijk. Alles wat je op bokt zet word over gesproken, geanalyseerd etc. Hopelijk niks vervelends gebeurd.
Jet schreef:Lestrange01 schreef:Ben ik de enige die amaretto naar bokkepootjes vind ruiken? Ik wel namelijk maar ik weet niet waarom
In bokkenpootjes worden amandelen verwerkt, in de vorm van meel en schaafsel. En in Ameretto zijn ook amandelen verwerkt, dus is de kans aanwezig dat jij de geur van Ameretto vind lijken op bokkenpootjes.
https://www.laurasbakery.nl/bokkenpootjes/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Amaretto