Na hoeveel dagen wordt een pakket normaal geannuleerd als het nog niet verstuurd is? 5 werkdagen toch?
Ik hoop dat ze hem vandaag verstuurt, want ik vind het wel een hele leuke tas
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danielleeee_ schreef:mariettek schreef:Kan ook zij dat ze hem gisteren heeft verstuurd, maar dat het nog niet digitaal verwerkt is.
Oh ik dacht dat dat altijd meteen verwerkt werd. Als ik zelf een pakketje verstuur, krijg ik altijd direct een melding ervan.
Maar misschien is dat het danDan wacht ik nog even af!
foxy80 schreef:Ik lees hier al een hele tijd mee, maar dit is toch wel een hele erge.Lotus83 schreef:Ik denk dat ik dat morgen ga doen.
Dit is echt zo irritant...
Ze is wel vasthoudend. Dat dan weer wel![]()
Ze wil nu ook de eerste prijs die ik noemde betalen.
Maar al krijg ik het dubbele, ik heb er geen zin meer in.
Dat ze dan een vierde account maakt, op 'nu kopen' drukt en voor de rest haar snavel houdt. Dat ze zich niet de grond in schaamt.
MarcoBorsato schreef:Meer kun je niet doen denk ik? Even geduld hebben en als je niks hoort Vinted inlichten?
Is het nieuw dat mensen hun spul aanprijzen als je iets in je favorieten zet? Vreselijk irritant.
Flying_Angel schreef:MarcoBorsato schreef:Meer kun je niet doen denk ik? Even geduld hebben en als je niks hoort Vinted inlichten?
Is het nieuw dat mensen hun spul aanprijzen als je iets in je favorieten zet? Vreselijk irritant.
Dat laatste, brrrrrr. Ik wil het gewoon even opslaan in favorieten. Meteen ‘korting’ van 50 cent of allemaal standaardberichtjes.
life changing! Ik ga het gelijk uitzetten! Dankjewel