Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

taartjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 18:22

Ik ben afgelopen zaterdag onverwachts naar m'n vriend gegaan vanwege een overlijden in zijn familie en ik er graag voor hem wil zijn, alleen nu moest ik vandaag toch wel echt terug naar huis omdat ik alleen voor 3 dagen gepakt had en ik ook school heb.
Kom ik net dus thuis aan na anderhalf uur auto rijden, lekker file gehad onderweg waardoor ik bij thuiskomst heel hard moest haasten om op tijd bij m'n les te zijn (online), wil ik mijn koptelefoon pakken, heb ik die dus bij vriend laten liggen.

"Gelukkig" zie ik hem morgen weer bij het afscheid nemen, dus kan hij de koptelefoon meenemen, maar ik voel me zo kaal en ik vind oortjes zo irritant :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 18:24

taartjee schreef:
Ik ben afgelopen zaterdag onverwachts naar m'n vriend gegaan vanwege een overlijden in zijn familie en ik er graag voor hem wil zijn, alleen nu moest ik vandaag toch wel echt terug naar huis omdat ik alleen voor 3 dagen gepakt had en ik ook school heb.
Kom ik net dus thuis aan na anderhalf uur auto rijden, lekker file gehad onderweg waardoor ik bij thuiskomst heel hard moest haasten om op tijd bij m'n les te zijn (online), wil ik mijn koptelefoon pakken, heb ik die dus bij vriend laten liggen.

"Gelukkig" zie ik hem morgen weer bij het afscheid nemen, dus kan hij de koptelefoon meenemen, maar ik voel me zo kaal en ik vind oortjes zo irritant :')

Ben je trouwens weer helemaal genezen van Corona? moest er opeens aan denken dat je een tijdje terug het daar over had.

Ik heb dat met van die nep oordopjes laatst waren mijn goede stuk en gebruikte ik van die oortjes die je krijgt bij de aankoop van een telefoon. Werd er gewoon boos van zat voor geen meter :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 18:55

MarlindeRooz schreef:
Tip; doe iets wat je al lang wilde doen.

Was vandaag ook enorm moe en wilde eigenlijk niks doen. Maar toch de badkamer grondig schoongemaakt (moest al heel lang). En ben nu nog steeds moe, maar wel trots! :D

Kan ook iets kleins zijn zoals een gezonde smoothie maken, stofzuigen of even de afwas doen haha.
Of juist iets waar je naar uit kunt kijken (hoewel dat nu ook wat lastig is). Zo heb ik me opgegeven om volgende maand een snowboardcursus te gaan doen - ik was al langere tijd op zoek naar een sport die het hardlopen enigszins kan vervangen, dus dit lijkt me wel vet. We gaan zien of het al mag begin maart, maar iig merk ik dat het vooruitzicht op iets nieuws doen en leren al een verschil maakt, zeker na een jaar lang werkloos te zijn geweest en echt helemaal niets te hebben kunnen plannen om zoveel mogelijk geld uit te sparen. :=

Verder ben ik nog steeds overprikkeld van afgelopen weekend en ook nog steeds kortademig. :x

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 18:56

Jolien87 schreef:
Mkango schreef:
Vergeet niet hoeveel energie het kost als je mentale gezondheid niet in orde is. :(:) En misschien kan het ook geen kwaad om een keer bloed te laten prikken - schildklierproblemen of tekorten aan bepaalde vitamines kunnen ook een behoorlijk effect hebben op hoe je je voelt en op je energie.

_San87_ schreef:
Nou, zeg dat. Ik zit al een poos niet lekker in mijn vel door alle coronamaatregelen, ik ben nog nooit zo moe geweest, terwijl ik echt wel goed slaap.

Vergeet niet dat dit donkere, druilerige seizoen met beperkt zonlicht er ook inhakt.

Dit is anders...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 18:59

Mkango schreef:
MarlindeRooz schreef:
Tip; doe iets wat je al lang wilde doen.

Was vandaag ook enorm moe en wilde eigenlijk niks doen. Maar toch de badkamer grondig schoongemaakt (moest al heel lang). En ben nu nog steeds moe, maar wel trots! :D

Kan ook iets kleins zijn zoals een gezonde smoothie maken, stofzuigen of even de afwas doen haha.
Of juist iets waar je naar uit kunt kijken (hoewel dat nu ook wat lastig is). Zo heb ik me opgegeven om volgende maand een snowboardcursus te gaan doen - ik was al langere tijd op zoek naar een sport die het hardlopen enigszins kan vervangen, dus dit lijkt me wel vet. We gaan zien of het al mag begin maart, maar iig merk ik dat het vooruitzicht op iets nieuws doen en leren al een verschil maakt, zeker na een jaar lang werkloos te zijn geweest en echt helemaal niets te hebben kunnen plannen om zoveel mogelijk geld uit te sparen. :=

Verder ben ik nog steeds overprikkeld van afgelopen weekend en ook nog steeds kortademig. :x

Haha ik doe met je mee ik ben ook overprikkeld door het weekend en last van hyperventileren waardoor het lijkt alsof ik kortademig ben. Leuk zijn die hormonen soms ook.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 19:37

Dat ik zo graag een cliënt wil helpen, maar dat ik geen idee heb hoe

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 19:54

Lestrange01 schreef:
En nu krijgen we hem de komende maanden niet terug want "de auto is onderdeel van het onderzoek" want hij stond op plaats delict -O-

Kun je via rechtsbijstand of advocaat de procureur niet aanschrijven met de vraag om de auto vervroegd vrij te geven? Met bewijs dat hij essentieel is voor jullie inkomsten erbij?

Ik heb zelf ook enkele keren achter auto’s aan gemoeten en af en toe lukte het... anders was het 3 tot 5 maanden wachten...

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:49

Zebrastreep schreef:
taartjee schreef:

Ben je trouwens weer helemaal genezen van Corona? moest er opeens aan denken dat je een tijdje terug het daar over had.

Ik heb dat met van die nep oordopjes laatst waren mijn goede stuk en gebruikte ik van die oortjes die je krijgt bij de aankoop van een telefoon. Werd er gewoon boos van zat voor geen meter :')

Ja, gelukkig wel! Heb 12 dagen in quarantaine gezeten, mijn vader 3 weken. Op mijn smaak en geur na, kan ik alles weer! Mijn vader heeft het helaas iets minder goed getroffen, die is nog erg snel moe en mag nog geen volledige dagen werken. Niet dat hij dat zou redden, dan zou die de rest van de avond als een dood vogeltje op de bank hangen :+

Ik heb gelukkig nog wel goede oordopjes van JBL, maar ik gebruik nu ruim 7 maanden een bluetooth koptelefoon van JBL waarmee ik ook gewoon naar beneden kan lopen en dan nog steeds alles van m'n laptop kan horen. Nu ga ik geheid krijgen dat ik ga opstaan en vergeet dat ik vast zit :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:51

Cayenne schreef:
Geen ergernis, maar ik zou niet weten in welk topic het anders moet..
Volgt er nog iemand het verhaal van Melissa Kremer (Mijn Kwaadbloed).
Het blijft de afgelopen 48 uur opeens eng stil :

Ik volg haar ook op insta, en inderdaad... Het is nu wel erg stil.

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:52

Dat ik mijzelf altijd verkeerd scheer, waardoor ik een velletje op mijn wijsvinger heb, en mijn telefoon mijn vinger niet meer herkend :') Iets met een ezel en een steen..

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 20:54

Ik erger me aan mijn pannenkoekbakkunsten en de pan. Alle pannenkoeken mislukt :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:13

Zebrastreep schreef:
taartjee schreef:

Ja, gelukkig wel! Heb 12 dagen in quarantaine gezeten, mijn vader 3 weken. Op mijn smaak en geur na, kan ik alles weer! Mijn vader heeft het helaas iets minder goed getroffen, die is nog erg snel moe en mag nog geen volledige dagen werken. Niet dat hij dat zou redden, dan zou die de rest van de avond als een dood vogeltje op de bank hangen :+

Ik heb gelukkig nog wel goede oordopjes van JBL, maar ik gebruik nu ruim 7 maanden een bluetooth koptelefoon van JBL waarmee ik ook gewoon naar beneden kan lopen en dan nog steeds alles van m'n laptop kan horen. Nu ga ik geheid krijgen dat ik ga opstaan en vergeet dat ik vast zit :')

Fijn dat je weer genezen bent :j Hopelijk komt je geur en smaak ook snel weer terug. Beterschap voor je vader hopelijk knapt hij ook snel weer wat op.

Hier ook fan van JBL. Iedereen bij ons thuis heeft nu ook een JBL koptelefoon of oordopjes :') Och dat zou mij ook overkomen hoor! Dat is het enige wat ik vreselijk vindt is al je draad ergens achter blijft haken en die dopjes dan uit je oren schieten. Wordt er altijd een beetje agressief van :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:32

DHL. Tot 3x toe beweren ze dat we niet thuis zijn, geen enkele keer een briefje in de bus. Maar de 1e keer zagen we ze wél bij de buren bezorgen. En nu net de 3e keer zagen we het busje op 100 meter van ons huis staan, om na enkele minuten en bericht van uitstel stug weer verder te rijden. We hebben camera's hangen, dus weten 100% zeker dat ze niet aangebeld hebben.
Had het pakketje verdomme beter zelf op kunnen halen bij de betreffende winkel. -:(- -:(-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:36

Hartverzakking door het sneeuw wat van het dak schuift...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:38

Kookaburra schreef:
Ik erger me aan mijn pannenkoekbakkunsten en de pan. Alle pannenkoeken mislukt :+

Hoe dan. :oo

Handpalm die soms ineens heet wordt en zeer doet. :=

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:39

Aan het wachten op de uitspraak van de zitten met betrekking tot de avondklok. :roll:
Ben heel benieuwd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:40

michelle___ schreef:
Aan het wachten op de uitspraak van de zitten met betrekking tot de avondklok. :roll:
Ben heel benieuwd.

Is al bekend. Blijft!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:40

michelle___ schreef:
Ben heel benieuwd.

Nah, de avondklok blijft van kracht zo lang t hoger beroep loopt.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:43

michelle___ schreef:
Ben heel benieuwd.

Dan heb je je een aantal minuten langer geërgerd dan nodig, want de uitspraak was om 20:36 al bekend :D

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:47

Afbeelding
Hier staan 2 verschillende dingen _O-

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:49

Dat komt omdat de ene de samenvatting is van de liveblog van vandaag, en de andere de laatste ontwikkeling.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:51

Gesloopt na een dagje weg te zijn om even bij familie langs te gaan die we weinig zien. Ik kan zo merken dat ik nu al een jaar volledig thuis werk, ben gewoon volledig overprikkelt en verdrietig om de hele situatie. Vraag me ook wel af of ik ooit terug kom op het level qua energie waar ik zat.

En heel veel paarden gezien vandaag, waar ik ook weer verdrietig van wordt. Ik wil gewoon rijden, maar kan nu ook niet ergens een buitenrit doen want; corona ;(

Het positieve van vandaag is dan wel dat ik twee keer negatief getest ben dus gelukkig niet besmet geraakt was van mijn buurman (GGD corona test en sneltest)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:53

Vrijdag aan de deur een pak drinken van iemand aangepakt, blijkt vandaag positief getest. Ik hoest sinds zondag, dus morgen ook weer op voor de test. 4e keer inmiddels... De kans dat hij mij besmet heeft daarmee is gigantisch klein, maar voor de zekerheid alles er op en er aan. Dus man verkast tijdelijk weer naar zolder, ik mag de slaapkamer niet uit, behalve als ik naar de wc moet. Gelukkig kan ik morgen al terecht, en dan hoop ik donderdag een negatief resultaat binnen te krijgen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:56

michelle___ schreef:
[ [url=m/z7bnEV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier staan 2 verschillende dingen _O-

Nee, het komt hierop neer:

De avondklok is door de voorzieningenrechter opgeheven, dus vanaf dat punt was deze niet meer geldig. De staat is in hoger beroep gegaan, die zaak loopt nog. Vanavond heeft de rechter in een nieuwe zaak geoordeeld dat de avondklok blijft zo lang het hoger beroep nog loopt.

Dus de avondklok is van kracht en we horen in de uitspraak van de hoge rechter of dat zo blijft, of dat de uitspraak van de voorzieningenrechter overgenomen wordt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:56

Jolien87 schreef:
Mkango schreef:
Vergeet niet hoeveel energie het kost als je mentale gezondheid niet in orde is. :(:) En misschien kan het ook geen kwaad om een keer bloed te laten prikken - schildklierproblemen of tekorten aan bepaalde vitamines kunnen ook een behoorlijk effect hebben op hoe je je voelt en op je energie.

_San87_ schreef:
Nou, zeg dat. Ik zit al een poos niet lekker in mijn vel door alle coronamaatregelen, ik ben nog nooit zo moe geweest, terwijl ik echt wel goed slaap.

Vergeet niet dat dit donkere, druilerige seizoen met beperkt zonlicht er ook inhakt.

_San87_ schreef:
Dit is anders...

Neem me niet kwalijk. Het was absoluut niet mijn bedoeling om de situatie te bagatelliseren. Helaas kan ik meepraten over mentale ziekte en ik weet ook heel goed dat meer zonlicht niet dé oplossing is. Maar bij mij was het zo dat de donkere winterdagen mij destijds absoluut niet hielpen in mijn herstelproces en de situatie zo mogelijk alleen nog maar erger maakten.