Ik moet nu stemmen. Ik ben op een bevrijdingsfestival en na nog een drankje gaat het niet meer gebeuren vrees ik. Ik stem op peach, ik vind het TE gemakkelijk gaan dat die in de hele discussie over geslagen wordt
Dreamy
Geplaatst: 05-05-22 20:49
IMAY1990 schreef:
Ik moet nu stemmen. Ik ben op een bevrijdingsfestival en na nog een drankje gaat het niet meer gebeuren vrees ik. Ik stem op peach, ik vind het TE gemakkelijk gaan dat die in de hele discussie over geslagen wordt
Verkeerde topic?
Suzanne F.
Geplaatst: 05-05-22 21:02
IMAY1990 schreef:
Neem nog een drankje!
Britta31
Wauw Annelieke wat een mooie, en helemaal voor die prijs!
annelieke92
Geplaatst: 08-05-22 16:42
Siersma schreef:
Wauw Annelieke wat een mooie, en helemaal voor die prijs!
Ja ook erg blij mee. Pas ook precies in de grote keukenla. Volgend weekend ook maar een rondje kringlopen afgaan. We willen nog graag een bepaald type plafonnière. Benieuwd of het te vinden is.
Hadden jullie trouwens nog aankopen op de vrijmarkt? Ik zelf was in de pauze met een groepje collegas bij mijn favoriete tweedehands boekhandel beland waar ik twee boeken had gekocht en aan het einde van de vrijmarkt, na het werk, nog even geweest. Nou, ideaal! Iedereen wil van zijn spullen af Ik had twee boeken van Karin Slaugther voor 50 cent samen en vier speeltjes voor de valkparkieten voor 2 euro samen