http://boerenzo-online.nl/wp-content/up ... ec2014.pdf
Eerste foto zie je van die brood en bak mixen. Vooral het Italiaanse brood is daar super lekker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mixes zijn aan mij niet zo besteed — ik houd niet van heel zoete cakes en ik experimenteer graag met smaken, dus heb alles graag zelf in de hand, want dan kan ik ook eea vervangen of compenseren. Zelfs zelfrijzend bakmeel gebruik ik niet.
Die cake dus ook meteen gebakken.

koekjes en cakes bak ik ook wel maar daar heb ik laatst flink voor ingeslagen. Van die bakmixen van dr Oetker voor kwarktaart of wolkencake zijn wel superleuk (en lekker verdulleme
)

.Roosch schreef:Afwassen? Je likt het deeg toch uit de bak?
Inmiddels wel een nieuw wafelijzer in huis.
Ik denk normaal? Die chirurgische mondkapjes zijn in ieder geval goed qua maat, mocht Santa een referentie moeten hebben.
Is een poos geleden ook een mooie aflevering over geweest bij de Keuringsdienst van waarde 
Sowieso is het onze wens om op den duur buitenaf te wonen; vraag me alleen niet wanneer die droom gerealiseerd wordt haha. De komende jaren zullen we hier nog wel wonen. 
marleen_88 schreef:Oefening baart kunst!Bellatrix schreef:Het enige wat ik kan is foto's maken.
Ik kan niet bakken of naaien of breien of haken of tekenen etc.
Dit kan ik allemaal niet...

Roodvos schreef:Op zich vind ik bakken wel leuk, kleindochter van een banketbakker.
Helaas bakt mijn combimagnetron er niet veel van.
De cake komt niet omhoog, het wordt niet gaar, de buitenkant is zwart en de binnenkant nog rauw of het is keihard en droog.
Ik heb het opgegeven, zonde van de ingrediënten.
Roosch schreef:Afwassen? Je likt het deeg toch uit de bak?