Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 11:18

Heb vandaag echt een dag dat ik me heel verdrietig voel. Mis mijn vader verschrikkelijk en ben ontzettend moe waardoor alles nog extra versterkt word. Masker op met werk, mensen mogen het niet merken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 11:23

:(:)

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 22:18

Ik kom, helaas, ook even mijn hart luchten hier...
Allereerst veel sterkte voor allen die het nodig hebben! Y;(

Mijn moeder heeft al jaren parkinson en gaat de laatste tijd hard achteruit, dat is al verdrietig.
Maar ik heb in april te horen gekregen dat mijn vader ook ernstig ziek is, en van het weekend gehoord dat hij zeer waarschijnlijk niet lang meer heeft |(
En ik prijs mezelf gelukkig dat ik met mijn 39 jaar allebei m'n ouders nog heb, maar nu voel ik alleen maar even een hartverscheurend verdriet...
De laatste jaren is het contact met mijn vader veel beter geworden, en nu moet ik hem binnen afzienbare tijd laten gaan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 22:24

Dat is vreselijk. :(:)
Heel erg veel sterkte.

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 23:02

Different1, wat een hartverscheurend nieuws.
Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel Y;(

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 00:00

Vreselijk different. Een dikke knuffel. Hopelijk krijg je toch nog veel mooie momenten met je ouders en blijft je vader langer dan verwacht.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 15:18

different1 schreef:
Ik kom, helaas, ook even mijn hart luchten hier...
Allereerst veel sterkte voor allen die het nodig hebben! Y;(

Mijn moeder heeft al jaren parkinson en gaat de laatste tijd hard achteruit, dat is al verdrietig.
Maar ik heb in april te horen gekregen dat mijn vader ook ernstig ziek is, en van het weekend gehoord dat hij zeer waarschijnlijk niet lang meer heeft |(
En ik prijs mezelf gelukkig dat ik met mijn 39 jaar allebei m'n ouders nog heb, maar nu voel ik alleen maar even een hartverscheurend verdriet...
De laatste jaren is het contact met mijn vader veel beter geworden, en nu moet ik hem binnen afzienbare tijd laten gaan.

Heel veel sterkte!

Ik weet hoe het voelt om net echt weer goed contact hersteld te zien en dan die persoon te verliezen....

Met de zus van mijn moeder meegemaakt... Jaren geen contact gehad dankzij mijn nicht (dochter van de zus van mijn moeder).
Maar toen ik mijn hartoperaties moest ondergaan, zocht ze terug contact en hebben we 3 jaar echt weer goed contact gehad...
Tot ze in 2023 van het ene moment op het andere overleed aan sceptische shock door een galsteen...
Ik ben er nog steeds kapot van...

Een kleine goed bedoelde raad: focus niet op de jaren die er niet waren en niet zijn geweest, focus op de tijd die er wél was en zet nu alles op alles om nog zoveel mogelijk tijd en herinneringen te creëeren voor het te laat is!

Veel sterkte!