Mooi stuk

Ik volg ook zo weinig mogelijk het journaal ..je zou voor minder depressief worden ..er komt echt niets positiefs meer in ..enkel angst en negativiteit overbrengen ..als corona je fysiek niet aantast dan wel mentaal
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik zie niet helemaal wat jouw bericht met mijn bericht te maken heeft Safina.. ik denk dat je het over het bericht van Popstra hebt...
Ik rij geen wedstrijden, ik had het oa over de studenten. ... dus misschien wil je anders quoten ofzo?
tienus63 schreef:Ik zit momenteel in ziekenhuis te wachten.
Ben mee als begeleider, mag in het restaurant wachten. We hadden ons voorbereid dat ik in de auto moest wachten.
Maar wat een lucht dat ontsmettingsmiddel.
Rook het al in de triade tent.
Rottend en gistend fruit.
knabbelgirl schreef:Ik hoorde vanochtend op de radio in het nieuws, dat er afgelopen week 40.000 tot 50.000 mensen zonder klachten zich bij de ggd hebben laten testen (dat stond los van mensen die dat om bepaalde redenen moeten, gewoon mensen die dit zelf beslissen). Vraag me toch wel af hoe ze überhaupt dan die afspraak krijgen, en waarom men dit doet? Zo lopen de wachttijden wel snel op en het is niet in lijn met hoe het testbeleid bedoeld is?
Dit gaat dus niet om de instanties die betaald testen voor die verplichte verklaringen voor vakanties, maar echt bij de GGD.
Rijksoverheid roept nu ook op tot enkel testen met klachten: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ... j-klachten
knabbelgirl schreef:Ik hoorde vanochtend op de radio in het nieuws, dat er afgelopen week 40.000 tot 50.000 mensen zonder klachten zich bij de ggd hebben laten testen (dat stond los van mensen die dat om bepaalde redenen moeten, gewoon mensen die dit zelf beslissen). Vraag me toch wel af hoe ze überhaupt dan die afspraak krijgen, en waarom men dit doet? Zo lopen de wachttijden wel snel op en het is niet in lijn met hoe het testbeleid bedoeld is?
Fitzroy schreef:Zijn dat geen mensen die teruggekeerd zijn uit oranje gebied en een testje doen voor de ‘zekerheid’ zodat ze niet in quarantaine hoeven ?
Ik zag er daar wel eentje van in Op1 dacht ik. Die fakete verkoudheidsklachten om een test te krijgen.
besita schreef:https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/25 ... -verstand/
Mooi stuk![]()
Ik volg ook zo weinig mogelijk het journaal ..je zou voor minder depressief worden ..er komt echt niets positiefs meer in ..enkel angst en negativiteit overbrengen ..als corona je fysiek niet aantast dan wel mentaal
Solistar schreef:Je laatste bericht komt wel wat anders over dan je eerdere vind ik, Popstra. Daar ben ik het wel mee eens. In het eerdere vond ik het overkomen alsof je bewust alle regels in de wind had geslagen op een groot feest (overdreven gezegd, maar dat heb ik dus verkeerd gelezen
En ik kijk inderdaad ook al heel erg lang geen journaal, nieuwsuur, en zulk soort programma's meer. Ik lees selectief af en toe wat. Geeft een heel stuk rust. (Maar loop soms ook dramatisch achter met wereldnieuws wat ik blijkbaar dan een dag ofzo niet mee krijg)
karuna schreef:Online is er geen mens die controleert of je de controle vragen naar waarheid invult. Het zou mij niks verbazen dat het vooral vakantie gangers zijn die een test nodig hebben.
Fitzroy schreef:Zijn dat geen mensen die teruggekeerd zijn uit oranje gebied en een testje doen voor de ‘zekerheid’ zodat ze niet in quarantaine hoeven ?
Ik zag er daar wel eentje van in Op1 dacht ik. Die fakete verkoudheidsklachten om een test te krijgen.
Cer schreef:Ik dacht dat je bij verdenking ook moest laten testen, maar dat weet ik niet zeker...
Overigens ben ik het hele jaar nog niet verkouden geweest, dat is dan wel weer bijzonder.. k vraag me af wat dat voor mn weerstand doet...
Sizzle schreef:Daarnaast is super duidelijk dat een hoop maatregelen leuk bedoeld zijn maar weinig uitmaken. Op de school van mijn dochter zijn sinds de vakantie al noro, luizen en waterpokken uitbraken geweest. Die zijn theoretisch ook te vermijden met de ‚nieuwe normaal‘.
bigone schreef:Ik ook niet terwijl ik normaal altijd wel een fikse verkoudheid oppak . Ook dit komt door die 1,5 meter en handen wassen enz.