Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Dat het 32 graden is in mijn kamer. Verschrikkelijk.
En dat mijn zusje met mijn vader en stiefmoeder naar het strand gaat. We hebben nog geprobeerd ze op andere gedachte te brengen maar het mocht niet baten. Nu hoop ik stiekem dat ze allemaal heel erg verbranden als straf![]()
En ik erger me eraan dat iedere keer wanneer ik naar een grote stad reis, dat ik aangesproken word door mannen. Ze flirten met me op een hele lieve manier maar als lesbienne weet ik niet zo goed hoe ik daar op moet reageren. Wanneer breng ik het slechte nieuws, zeg maar.
Lau schreef:Lestrange01 schreef:Dat het 32 graden is in mijn kamer. Verschrikkelijk.
En dat mijn zusje met mijn vader en stiefmoeder naar het strand gaat. We hebben nog geprobeerd ze op andere gedachte te brengen maar het mocht niet baten. Nu hoop ik stiekem dat ze allemaal heel erg verbranden als straf![]()
En ik erger me eraan dat iedere keer wanneer ik naar een grote stad reis, dat ik aangesproken word door mannen. Ze flirten met me op een hele lieve manier maar als lesbienne weet ik niet zo goed hoe ik daar op moet reageren. Wanneer breng ik het slechte nieuws, zeg maar.
Als je een vrouw was zou ik met je mee naar huis gaan.
Dat iedereen ineens gaat bbquen![]()
Nergens meer sateprikkers te krijgen...
wyoming schreef:Aan een vriend van mij, die heeft vakantie en geen idee wat hij met zijn vrije tijd moet doen en ondertussen klaagt dat hij nooit wat doet. (Dan moet je wat gaan doen) Dan geef ik voorbeelden of vraag ik wat hij leuk vindt. Krijg ik nee niks voor mij en weet ik niet. Maar alles wat ik met de kinderen doe vindt hij leuk en zou hij wel mee willen. Een keertje mee prima maar toch echt niet ieder uitje dat ik met ze doe.
Myfairytale schreef:Bloemetje75 schreef:Mijn paarden, staan in volle zon terwijl ze genoeg schaduw hebben.
Bij jou hebben ze dus de keuze.![]()
Hier staan ze afwisselend in de volle zon te grazen of in de schaduw te zitten. Ze hebben de keuze.
Sterkte MoniekJ!