Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rennie89 schreef:Upje
Net op weg naar werk , op de A4 richting Amsterdam. Reed op de rechterbaan en zag een vrachtwagen voor mij die 80 reed dus ik kijken waar ik tussen kon. Ik zag een ruimte achter de 2e auto en voegde met dezelfde snelheid achter die auto in (108 kk) en kwam letterlijk in zijn kont. Auto die daarachter reed kwam blijkbaar met een gigantische vaart aanrijden en begon woest te toeterenik ben iemand die goed met de stroom meegaat, dus het was volkomen onnodig als hij gewoon vooruit had gekeken, er reed geen verkeer achter mij en gebruikte mijn richtingaanwijzer zoals het hoort. De auto’s waar ik achter ging die reden 108 dus deed ik ook. Nadat ik de vrachtwagen voorbij was ging ik meteen naar rechts zodat die idioot kon inhalen, ging die dus meteen voor mij rijden op rechterbaan en remmen, dus ik dacht wtf, ik ging inhalen en weer naar rechts en hij deed daarna weer precies hetzelfde. Wou ik weer inhalen, ging hij voor mij rijden met weer een poedersuiker om mij te jennen, gewoon zwaar agressief rijgedrag. Als ik nou met 80km voor die auto knalde oké, zelfs dat praat het gedrag niet goed, maar dan snap ik de frustratie, maar wat wou hij, door de auto voor mij heenrijden waar ik achter ging? Echt jonge... en mijn dashcam heeft niks opgenomen pfff...