Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:Mocht mijn ss het remedie weten voor stomme klitharen (die op je hoofd) is dat 100% een top. Ben zo klaar met mijn haar. Haarmasker werkt niet (loving blends en lush hot oil treatment). Ook antiklitsprays werken niet.en de klitten beginnen al dicht op mijn hoofd.
DonDon schreef:Ik was chocolade koeken aan het maken van het Hummingbird bakboek. Wij hebben een nieuwe keuken en wou de oven uitproberen. Ik heb zilveren maatlepels lepeltjes die zijn echt super handig. Daar staat 1/2 theelepel en 1/4 theelepel. Zo weet je precies hoeveel je moet toevoegen. Wat was jij aan het bakken?
Sjolvir schreef:Ali is welkom.
Pannelikkers in welke kleur?? Voor.... ehhh wie was het ook al weer.
En als jullie hier niet met 4 pagina's per dag gaan maar max 1 kan ik het nog beetje bijbenen.
Ben blij met de organisatie.
Zal hier wel niet de actiefste zijn ( kan slecht lezen en voel me k%(%# maar juist daarom leuk om dit jaar nou eens niet er te laat achter te komen dat er SSS is, want krijgen is leimuk, maar iets in elkaar knutselen voor anderen nog veel leuker!), maar vermaak me prima zo, wel jammer dat he zolang op je lootje moet wachten, zit financieel nou niet zo breed dat ik op de gok kan gaan kopen, zo zonde als diegene het dan niet leuk vind, wil wel graag iets proberen te geven waar lootje blij mee is, al zal er denkik ook wel een out-of-the-box cadeautje bij zitten.