Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Waar ik deze kan kopen. Iemand een idee?
Ik heb ze laatst in Duitsland gekocht, maar is dat in Nederland ook te krijgen? [ [url=m/Fgh2Hp.png]Afbeelding[/url] ]
Jet schreef:Anoniem schreef:Waar ik deze kan kopen. Iemand een idee?
Ik heb ze laatst in Duitsland gekocht, maar is dat in Nederland ook te krijgen? [ [url=m/Fgh2Hp.png]Afbeelding[/url] ]
Je zou eens hier kunnen informeren: https://treets.eu/nl/#home .
Century schreef:Lijkt op een wat zielige meikever.
Century schreef:Ik wist niet dat die ook bestonden. Weer wat geleerd!
oomens schreef:Century schreef:Ik wist niet dat die ook bestonden. Weer wat geleerd!
Mocht je in de buurt van de kust/duinen wonen, dan heb je volgende maand zelfs kans om weer een nieuwe kever te ontdekken.
Trui schreef:stel je haalt op je 17e je auto rijbewijs. je mag tuurlijk pas vanaf 18 alleen in een auto rijden. maar als je nou op je 17e al je autorijbewijs hebt, mag je dan wel al op een scooter rijden? aangezien je nog niet alleen in een auto mag
_Lois_ schreef:Als je naar een paard in de bak kijkt en iemand zegt hij loopt rechtsachter niet goed, dan wordt toch het been bedoelt wat je vanaf vooraanzicht (als je voor het hoofd staat) als rechtsachter ziet?
Ik blijf hier altijd over twijfelen
_Lois_ schreef:Als je naar een paard in de bak kijkt en iemand zegt hij loopt rechtsachter niet goed, dan wordt toch het been bedoelt wat je vanaf vooraanzicht (als je voor het hoofd staat) als rechtsachter ziet?
Ik blijf hier altijd over twijfelen