Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en aangezien we al een jongen en een meisje hebben eigenlijk geen kleding meer nodig...
maar waarschijnlijk ga ik ook voor de jongste wel weer shoppen. Pantykous schreef:Keet schreef:Is Kids department de moeite waard om te stoppen? Moet morgen naar Rotterdam dus kan er wellicht even een stukje voor omrijden
Zeker wetenik ben toevallig vanochtend geweest, wordt altijd fijn geholpen daar.
Leuk Simongek!

als ik het in mijn bezit heb laat ik het hier wel zien

fijn merk is dat sowieso! IMJ schreef:pmarena schreef:Had ik toevallig ook Tamara! De ene maat 27 is gewoon makkelijk 2 cm langer dan de andere maat 27. Gelukkig heb ik wel voorraad staan, maarja die voorraad moet je ook aanvullen natuurlijk
Nu net gymschoentjes aan het bestellen want die zijn nodig voor school blijkbaar
Klopt! Dan het liefst iets waar ze zo inslippen of klittenband. Mijn dochter heeft van die ballet/turn schoentjes. Ze moeten ze zelf aan en uit krijgen

Ik ga ook voor giraffe Pmarena.

en er komt hier ook zeker wat CarlijnQ bij (ik wil echt bijna de hele collectie, alleen de zon met witte achtergrond en de sandwich met witte achtergrond niet
). 

pmarena schreef:Heb vanochtend deze blauw met gele besteld, die lijkt me wel prima toch?
https://www.decathlon.nl/p/gymschoentje ... l263880622
Gefeliciteerd met goede 20 weken echo
Ik wilde net zeggen wat een leuk giraffe rompertje maar hierboven wordt gezegd lama's
Hier in de buurt zit een pand waar ze 2x per jaar fabrieksverkoop doen van Braqueez, Trackstyle, Bunnies en Twins (geloof ik). Dus dan kom je toch op dezelfde merken uit en had ik dus altijd wel wat staan, maar laatste keer niet kunnen gaan en nu greep ik dus mis
vanmiddag bij Van Haren wel iets kunnen halen, ben er niet helemaal weg van maar kind moet toch ergens op lopen... En over een paar maanden is het weer zomer en dan kan ie weer in de leuke lage sneakertjes.