Oh mokken en glazen mogen altijd. Ik laat wel eens wat vallen.
Chantaliiejj
Geplaatst: 30-10-18 19:29
Jaa de flying tiger winkel, koop hier regelmatig kleine dingetjes Ze hebben veel leuke prulletjes voor in huis. als sss toevallig wat leuke prulletjes voor in huis tegen komt, alles is welkom.
Een mok voor thee is altijd fijn, ben een echte theeleut
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 30-10-18 20:43
Ik heb net sokken bij Wish gekocht met daarop bekende kunstwerken. Helemaal blij ermee.
Ik wil mijn lootje zodat ik kan gaan shoppen!
@Fioon, nu al de kerstboom opzetten schijnt je gelukkig te maken. Ik wacht tot eind november met de kerstversiering. Ben altijd wel gek op die gezellige lichtjes.
Lous
Geplaatst: 30-10-18 20:45
Voor mij geen Redbull en F1. Vind dat gezoem van die auto’s echt verschrikkelijk en Max maar een verwend mannetje.
In Turkije hadden ze dan wel weer lekkere cocktails met Redbull erin.
Anoniem
Geplaatst: 30-10-18 20:45
Mijn boom zet ik morgen neer !
Heb ook genoeg mokken , hou niet van melk maar ik vind haver chocolade melk erg lekker
Mensen noemen opruimspullen hmmm, ik heb een ongeorganiseerde la met verzorgingsspullen voor nagels, gezicht en voeten dus als je iets leuks tegenkomt (zwart/mintgroen is altijd goed) Ohja en kleine kleine nepplantjes vind ik heel leuk, echte hou ik toch niet levend
Oh nu ik dat van die lade lees denk ik he ik heb wel gellakjes van aliexpres :’) ik hoef geen dure gellak maar van aliexpres is altijd goed.... ik heb zelf al veel grijs tinten en Ehm ik hou niet van knalkleur en geen warmte veranderingskleuren ...
Ohh Flying Tiger ben ik ook fan van! Heeft altijd wel leuke spulletjes
nathalie2302
Geplaatst: 30-10-18 23:15
Ik drink veel thee Wel altijd losse thee en dan doe ik het zelf in zakjes. Theezeefjes enzo vind ik zo'n gedoe Eerder dronk ik uit glazen bekers maar sinds kort, tot mijn schrik , uit Blond bekers. Mijn zusje spaart dat servies en mijn moeder had ons beide 2 bekers gegeven omdat wij weg zijn van Halloween en blijkbaar waren ze er in Halloween thema (de andere is met een Eenhoorn) Hoewel ik er verder niks mee heb, zijn ze super fijn om uit te drinken
Ik weet niet of het bestaat maar een klein schoteltje in die stijl voor het theezakje zou erg leuk zijn.
Wat ik ook geweldig vind is alles van dr. Seuss en Janosch
Alleen in de herfst/winter drink ik veel thee. Lekker met een kleedje op de bank en een kop thee erbij. Het liefst nog chocolade koekjes maar ik moet nog 5 kg afvallen