Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_classic

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 18:41

Dat ik vandaag op stage gesprekken aan de balie mocht doen (in de apotheek) en dat het zo goed ging :D

En de prachtige foto's die ik van BenteFoto(grafie) van de shoot met mijn honden gisteren heb gekregen, de foto's zijn zooo mooi <3

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 19:04

Dat een docent een patiënt naar mij heeft overgezet, omdat hij een ernstige angstpatiënt (tandarts angst) blijk te zijn en ze alle vertrouwen in mij heeft dat ik dat kan. Was toch wel even een groot compliment, helemaal als je bedenkt dat ze uit ruim 80 medestudenten kan kiezen :D

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:11

Dat ik vandaag een afspraak heb kunnen maken in het ziekenhuis voor over drie weken voor foto's van mijn rug. Ik had verwacht dat het veel langer zou gaan duren. Nu ook hopen dat er op de foto's iets zichtbaar is of anders een doorverwijzing voor een MRI.

Ik ben in september 2017 van mijn paard gevallen en hoewel ik in eerste instantie dacht dat ik mijn nek had gebroken, bleek dat gelukkig niet het geval te zijn. Mijn bovenrug deed later echter veel meer pijn en is in januari 2018 op de foto gezet. Daar was toen niks op te zien. Inmiddels heel wat fysio en massage's verder en nog kan ik niet lang (15 minuten) rechtop stil staan of zitten. De pijn gaat ook door Tramadol heen dus ik wilde toch maar weer eens een extra onderzoek. De huisarts vond een MRI wel gepast, maar die moet de arts voorschrijven.

Dus heel blij met de afspraak die nu staat :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:30

Het nu eindelijk de wereld in mag dat ik zwanger ben :D en dat de termijn echo er heel goed uit zag <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 17:59

Gefeliciteerd! Bewust zo kort op elkaar? :D

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 18:11

_Nancy schreef:
Het nu eindelijk de wereld in mag dat ik zwanger ben :D en dat de termijn echo er heel goed uit zag <3

Wat fijn! Gefeliciteerd *\o/*

Ik ben blij omdat mijn toetsweek voorbij is, ik vandaag weer kon rijden en de les echt zo fijn ging *\o/* *\o/*

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 01:12

Omdat iemand na een praatje mijn nummer vroeg op het station :o
Goed voor mijn zelfvertrouwen :')

Edit: Nu al afgeknapt :+
Laatst bijgewerkt door Lieszje op 14-03-19 01:31, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 01:15

Omdat mijn foto's van de kindermiddag met Carnaval onwijs goed gelukt zijn voor iemand die nog nooit met een studio-achtige opstelling gefotografeerd heeft. Ouders van de kids zijn er helemaal blij mee <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:25

Uitgeslapen tot 9 in plaats van standaard om 8 uur wakker. Het is maar een uurtje, maar het geeft al zo'n boost!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:39

Omdat ik eindelijk, na 6,7 kilo afvallen, weer op een gezond BMI Zit. Op naar de -10 kilo! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:46

Dat ik opnieuw m'n motorrijbewijs moet halen en bang wat dat ik alle 3 de examens opnieuw moest doen, maar dat het er maar 1 blijkt te zijn!
Dat scheelt even bijna €1000 wat betekend dat ik hem waarschijnlijk volgende maand al heb *\o/*

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:14

Zojuist een sollicitatie de deur uit gedaan, het was een vacature die mij écht heel leuk lijkt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:25

_Dreamer schreef:
Dat ik opnieuw m'n motorrijbewijs moet halen en bang wat dat ik alle 3 de examens opnieuw moest doen, maar dat het er maar 1 blijkt te zijn!
Dat scheelt even bijna €1000 wat betekend dat ik hem waarschijnlijk volgende maand al heb *\o/*

Dat is een meevaller! Laten vervallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:30

DeMolenhoek schreef:
_Dreamer schreef:

Nee, afgereden op m'n 18e (dus A1) en nu 22 dus wil m'n A halen :)
Maar dacht het volledige riedeltje opnieuw te moeten doen, dus dit valt zeker mee! :D

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:34

ScarOfWars schreef:
Zojuist een sollicitatie de deur uit gedaan, het was een vacature die mij écht heel leuk lijkt!

Ik duim voor je!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:35

Independence schreef:
ScarOfWars schreef:

Ik duim voor je!

Dankjewel! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:39

_Dreamer schreef:
DeMolenhoek schreef:

Nee, afgereden op m'n 18e (dus A1) en nu 22 dus wil m'n A halen :)
Maar dacht het volledige riedeltje opnieuw te moeten doen, dus dit valt zeker mee! :D

Oh herkenbaar! Op 21 afgereden voor A2 en op mijn 23ste voor A. Moest enkel 4 uur praktijk volgen, terreinproef en baanproef opnieuw afleggen.

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:43

Dat ik zometeen samen met m’n moeder naar Indoor Brabant ga! :D

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-19 14:07

ScarOfWars schreef:

Super! Hoop voor je dat het wat wordt! :D

Ik ben blij omdat mijn cijferlijst weer helemaal top is *\o/* En ik ben er zeker van dat ik na deze studie toch nog aan pabo ga beginnen, dat doet me echt goed.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 14:10

Asvinia schreef:
ScarOfWars schreef:

Super! Hoop voor je dat het wat wordt! :D

Ik ben blij omdat mijn cijferlijst weer helemaal top is *\o/* En ik ben er zeker van dat ik na deze studie toch nog aan pabo ga beginnen, dat doet me echt goed.

Dankjewel!

En jij veel plezier als je aan de pabo gaat beginnen!

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:48

Dat mijn vriend met tranen in zijn ogen vertelde dat Pietje er niet meer was. Rare reden om blij te zijn, maar ik besefte me hoe blij ik ben met hem in mijn leven dat hij me niet voor gek verklaard om hoe ik ben met mijn beestjes, maar net zo gek op ze is en net zo verdrietig is om dat kleine vogeltje als ik.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:56

Net met zingen een noot gehaald die ik normaal gesproken nooit haal :D

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 23:36

Eindelijk wat dingen gedaan die al heel lang in mijn koppie spookte maar die ik telkens uitstelde! Na lang twijfelen de knoop doorgehakt en ontslag genomen, aangemeld voor een proefles bij de sportschool en nog wat kleine dingen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 00:42

Ramiro schreef:
Dat mijn vriend met tranen in zijn ogen vertelde dat Pietje er niet meer was. Rare reden om blij te zijn, maar ik besefte me hoe blij ik ben met hem in mijn leven dat hij me niet voor gek verklaard om hoe ik ben met mijn beestjes, maar net zo gek op ze is en net zo verdrietig is om dat kleine vogeltje als ik.

Gevoel van geborgenheid en vertrouwen in elkaar... Mooi!

taartjee schreef:
Net met zingen een noot gehaald die ik normaal gesproken nooit haal :D

Lekker bezig!

Biscuitje schreef:
Eindelijk wat dingen gedaan die al heel lang in mijn koppie spookte maar die ik telkens uitstelde! Na lang twijfelen de knoop doorgehakt en ontslag genomen, aangemeld voor een proefles bij de sportschool en nog wat kleine dingen. :D

Top! Nu even wat rust? Of heb je alweer een nieuwe baan (in het vizier)?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 01:35

ScarOfWars schreef:

En voor welke sector heb je nu gekozen? :)