En de prachtige foto's die ik van BenteFoto(grafie) van de shoot met mijn honden gisteren heb gekregen, de foto's zijn zooo mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:_Dreamer schreef:Dat ik opnieuw m'n motorrijbewijs moet halen en bang wat dat ik alle 3 de examens opnieuw moest doen, maar dat het er maar 1 blijkt te zijn!
Dat scheelt even bijna €1000 wat betekend dat ik hem waarschijnlijk volgende maand al heb
Dat is een meevaller! Laten vervallen?
_Dreamer schreef:DeMolenhoek schreef:Dat is een meevaller! Laten vervallen?
Nee, afgereden op m'n 18e (dus A1) en nu 22 dus wil m'n A halen
Maar dacht het volledige riedeltje opnieuw te moeten doen, dus dit valt zeker mee!
ScarOfWars schreef:Zojuist een sollicitatie de deur uit gedaan, het was een vacature die mij écht heel leuk lijkt!
Asvinia schreef:ScarOfWars schreef:Zojuist een sollicitatie de deur uit gedaan, het was een vacature die mij écht heel leuk lijkt!
Super! Hoop voor je dat het wat wordt!![]()
Ik ben blij omdat mijn cijferlijst weer helemaal top isEn ik ben er zeker van dat ik na deze studie toch nog aan pabo ga beginnen, dat doet me echt goed.
Ramiro schreef:Dat mijn vriend met tranen in zijn ogen vertelde dat Pietje er niet meer was. Rare reden om blij te zijn, maar ik besefte me hoe blij ik ben met hem in mijn leven dat hij me niet voor gek verklaard om hoe ik ben met mijn beestjes, maar net zo gek op ze is en net zo verdrietig is om dat kleine vogeltje als ik.
taartjee schreef:Net met zingen een noot gehaald die ik normaal gesproken nooit haal
Biscuitje schreef:Eindelijk wat dingen gedaan die al heel lang in mijn koppie spookte maar die ik telkens uitstelde! Na lang twijfelen de knoop doorgehakt en ontslag genomen, aangemeld voor een proefles bij de sportschool en nog wat kleine dingen.