Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Tallie1979 schreef:Vet, ervaar je het als pittig of juist een extra aanvulling? Maakt het daten/vinden/behouden van een relatie er denk ik ook niet makkelijker op, al is dat ook een kwestie van prioriteiten denk ik.Ik heb een groot rayon en reis regelmatig.
Volgende week donderdag in 1 dag heen en weer naar de UK met een klant. Dat soort dingen!
Hier ook de stap naar int. niveau aan het maken, ben met wat grotere recruitment partijen bezig die eigenlijk allemaal wereldwijd opereren/bemiddelen. Ik kan nu al niet wachten op de reizen naar buitenlandse kantoren en het doel is ook vanuit het buitenland te gaan werken.
Tallie1979 schreef:Haha, oepserdepoeps..
Maar, als we het toch over tinder hebben, gebeurt het jullie ook vaak dat je een match hebt en vervolgens helemaal geen reactie krijgt?
Waarom zit je dan op een datingapp vraag ik me af, haha
Jester_ schreef:Bon_ita schreef:Ik ben mijn Tinder magic verloren jongens.Ben ontmatched door iemand waar ik oprecht een leuk en goedlopend gesprek mee had.
Kan het niet dat bijv zijn telefoon gecrasht is en tinder verwijderd is? Ik bedenk maar wat
Citaat:Volgens mij niet want ik heb tinder van Mn telefoon gegooid maar als ik het weer download staat alles er weer gewoon
Wel stom Bonita!!!
Ik heb vandaag weer genoten van ons eerste tinder gesprekzo leuk om terug te lezen en onze profielen terug te zien. Hij had stomme foto’s en een leuk profiel en ik leuke foto’s en een stom profiel
![]()
Tallie1979 schreef:Haha, oepserdepoeps..
Maar, als we het toch over tinder hebben, gebeurt het jullie ook vaak dat je een match hebt en vervolgens helemaal geen reactie krijgt?
Waarom zit je dan op een datingapp vraag ik me af, haha