Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:13

Australie lijkt me ook heel gaaf, maar pittig om daar te werken, wonen en rond te komen en nog wat van het land te zien lijkt me.

Singlereizen lijken mij ook wel leuk! Vroeger met circel wel eens op eenoudervakanties geweest met mijn moeder toentertijd. Was super goed geregeld. Echt hele goede herinneringen aan over gehouden.

Dit jaar ga ik voor het eerst sinds tijden weer op vakantie. Mijn ex wilde nooit helaas. Heb er onwijs veel zin in!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:22

Heb je single reizen met meerdere leeftijdscategorieën?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:25

Bambi1995 schreef:
Heb je single reizen met meerdere leeftijdscategorieën?

Bij Fox niet, maar Villavibes en Estifant wel :j Bij Fox zie je wel bij boeken de verschillende leeftijden.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:54

lieveli schreef:
Geryon schreef:
Lief hoor, maar ik krijg er eerder haat gevoelens dan smelt gevoelens bij :') kinderen brr!

Dat vind ik zorgwekkend. Je kunt ze poedersuiker vinden en een hekel hebben aan. Maar echt haatgevoelens... Hmmmm.

Niet te serieus nemen :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:00

Ailill schreef:
Tallie1979 schreef:
Ik heb een groot rayon en reis regelmatig. :D

Volgende week donderdag in 1 dag heen en weer naar de UK met een klant. Dat soort dingen! :P
Vet, ervaar je het als pittig of juist een extra aanvulling? Maakt het daten/vinden/behouden van een relatie er denk ik ook niet makkelijker op, al is dat ook een kwestie van prioriteiten denk ik.

Hier ook de stap naar int. niveau aan het maken, ben met wat grotere recruitment partijen bezig die eigenlijk allemaal wereldwijd opereren/bemiddelen. Ik kan nu al niet wachten op de reizen naar buitenlandse kantoren en het doel is ook vanuit het buitenland te gaan werken.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik lange tijd totaal geen interesse heb gehad in het daten/tijd investeren. Gek genoeg bracht dat juist mijn carrière enorm in de lift. Ik doe nu ook iets wat ik echt heel erg leuk vind.

Het reizen kan soms pittig zijn hoor. Volgende week donderdag in 1 dag heen en weer vliegen dat ga ik wel merken. Dat is een extreem lange dag. Maar het is voor mij dan wel weer heerlijk dat dit een meeting is met een klant en ik vervolgens een hele leuke order binnenhaal.

Ik ga niet naar het buitenland verhuizen, ik vlieg alleen heel Europa door, haha :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:07

Ik had voor afgelopen september 8 jaar geen relatie en helemaal niet gedate :+ vandaar dat ik nu de schade inhaal :')

Ik ga toch wel op reis, hoef geen singlesreizen :P
Vorig jaar een volle week naar New York geweest met mijn gay BFF.
In de zomer een hele week met 8 meiden een heel huis ergens gehuurd met hottub en stallen etc.
Weekje Malaga bij vrienden op bezoek en verder nog wat losse stedentripjes gedaan en dagjes uit.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:10

Klinkt goed!

Tallie wat een heerlijk weer heb je toch :) Hard werken maar lijkt me echt tof om zulke reizen en orders binnen te slepen!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:13

Had ik maar een Gay vriendje, dan kan je samen mannen keuren en gluren! :')

Ik heb ook nooit een singles reis gedaan, maar ga gerust in mijn uppie Parijs in. Laatst ook in Dusseldorf geweest. Ik vermaak me prima in mijn uppie :D

Gribaldi, het klinkt als een droombaan, maar het is hard werken hoor! :)) En meestal is het alleen maar hard werken, geen tot heel weinig vrije tijd.

Hoewel mijn uitstapje naar Dublin vorig jaar wel heel leuk is geweest, naar de Guinness fabriek geweest, supergaaf!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:17

Oh dat geloof ik best ja! Jammer dat er in werken zoveel vrije tijd gaat zitten haha :P Maar zo nu en dan een reis maakt het denk ik wel goed.
En als je het niet leuk vond had je vast niet zo'n hart voor de zaak :D

Oh gaaf! Guinness is dan wel niet zo heel lekker maar de fabriek bezichtigen is wel heel tof!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:21

Ik was nog nooit in Dublin geweest, was dus onwijs gaaf :D

Als ik een week in de UK ben, dan combineer ik het zo nu en dan met afspreken met een vriendinnetje in Birmingham. Dan vlieg ik bijvoorbeeld op zondagmorgen al, spreek af, pak daarna de trein naar waar ik moet zijn. Mixing business with pleasure, haha.

Guinness had ik nooit wat mee, tot ik het in de fabriek dronk, nu ben ik fan! :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:30

Ik zou jullie nogmaals willen vragen om een huiskamertopic aan te maken voor dit soort off-topic geklets zodat dit topic kan blijven gaan over tinderen en daten en op leven zonder paarden kan blijven staan. :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:31

:') Haha grappig ik ben best een bier fan maar Guinness :r :P

Ja leuk om het zo te combineren. Zo zie je nog eens wat en kom je nog eens ergens.
Moet ook eens wat vaker vrij plannen ipv een jaar achter aan een stuk door te werken :Y)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:39

Oh joh! Wist niet dat dit geen huiskamertopic was, niet naar gekeken, excuus!! :o

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:51

Was er ook van overtuigd dat het huiskamer was hoor of iig dat we meer mochten zeggen dan nu -O- ..dus je bent niet de enigste. ;)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:28

Haha, oepserdepoeps..

Maar, als we het toch over tinder hebben, gebeurt het jullie ook vaak dat je een match hebt en vervolgens helemaal geen reactie krijgt? :')

Waarom zit je dan op een datingapp vraag ik me af, haha :))

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:41

Ja, komt regelmatig voor, maar ik reageer zelf ook vaak zat niet terug. Als ik er geen zin in heb, of alleen aan het swipen was voor de lol bijv.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:42

Tallie1979 schreef:
Haha, oepserdepoeps..

Maar, als we het toch over tinder hebben, gebeurt het jullie ook vaak dat je een match hebt en vervolgens helemaal geen reactie krijgt? :')

Van mijn 133 matches praten er 4 :')

Maar niet iedereen neemt het heel serieus.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:47

Owwwwww, het is dus niks vreemds, haha

Ik had zowaar zojuist een reactie van een gozer hier uit de buurt. Hij wil vanavond graag chatten. Eens kijken wat hij te vertellen heeft. :D

Ik zat ook op de paiq app, kennen jullie dat? Opzich wel geinig, maar daar kwam ik die sneue gast tegen die mij gewoon 2 maanden voor loog.

Voortaan luister ik dus direct naar mijn gevoel, die heeft altijd gelijk :')

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:53

Ik ben mijn Tinder magic verloren jongens. :+ Ben ontmatched door iemand waar ik oprecht een leuk en goedlopend gesprek mee had.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:58

Bon_ita schreef:
Ik ben mijn Tinder magic verloren jongens. :+ Ben ontmatched door iemand waar ik oprecht een leuk en goedlopend gesprek mee had.

Kan het niet dat bijv zijn telefoon gecrasht is en tinder verwijderd is? Ik bedenk maar wat :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:20

Bon_ita schreef:

Lekker dan.. :')

Mannen ( evenals vrouwen ) hebben gewoon te veel keus op internet, daardoor is veel heel vluchtig en is interesse heel snel vervlogen.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:22

Denk dat vrouwen ook genoeg keus hebben :')

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:34

Jester_ schreef:
Bon_ita schreef:

Kan het niet dat bijv zijn telefoon gecrasht is en tinder verwijderd is? Ik bedenk maar wat :+

Volgens mij niet want ik heb tinder van Mn telefoon gegooid maar als ik het weer download staat alles er weer gewoon :j
Wel stom Bonita!!!

Ik heb vandaag weer genoten van ons eerste tinder gesprek :+: zo leuk om terug te lezen en onze profielen terug te zien. Hij had stomme foto’s en een leuk profiel en ik leuke foto’s en een stom profiel :o :')

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:06

Citaat:
Volgens mij niet want ik heb tinder van Mn telefoon gegooid maar als ik het weer download staat alles er weer gewoon :j
Wel stom Bonita!!!

Ik heb vandaag weer genoten van ons eerste tinder gesprek :+: zo leuk om terug te lezen en onze profielen terug te zien. Hij had stomme foto’s en een leuk profiel en ik leuke foto’s en een stom profiel :o :')

De match van mij en een super leuke jongen is ook weg omdat Tinder mij gebant heeft om een of andere reden....
Gelukkig praatte we al via facebook, vandaag ook een date met hem gehad!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:10

Tallie1979 schreef:
Haha, oepserdepoeps..

Veel mannen hebben een alles naar rechts policy en kijken daarna of het wat is.