Ladybird schreef:Ik zoek jou lien, maar kan je niet vinden
[verwijderd] ben ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariaMaaike schreef:Ik heb een vraagjeIk heb inmiddels zoveel reisfoto's dat het me leuk lijkt om een reisinstagram te maken (geïnspireerd door dit topic
). En staan ook nog weer trips in de planning dus aanvullen gaat ook lukken. Wat ik me nu afvraag is de volgorde van plaatsen, wat is het interessants? Meerdere foto's van 1 reis achter elkaar aan? Of juist gemengd om variatie te houden?
Ik heb bijv. een halfjaar gestuurd in Finland, in de wintertijd. Daardoor heb ik veel foto's met sneeuw. Maar is het dan interessanter om meerdere foto's met sneeuw te plaatsen, en daarna meerdere foto's van een reis naar Tsjechië, en zo door? Of is het interessanter om alles af te wisselen?
Het gaat dus om het opstarten, om de feed zo interessant mogelijk te maken. Want als ik op een reis ben zullen er waarschijnlijk meerdere foto's van een reis achter elkaar aan komen
Shanna schreef:Ik heb juist wel van alles door elkaar!![]()
Ik vind teveel van het zelfde een beetje saai, en probeer dus een beetje te variëren. Lukt niet altijd, maar vaak ook wel gelukkig!
Mn bio is wel echt 100% niks, niet heel aantrekkelijk om te volgen volgens mij![]()
[ [url=m/Iga805.png]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:Ik ben er dus zo een met irritante witte balken op d'r foto![]()
Maar dat komt meer omdat ik dat zelf mooier vind, omdat ik vierkant uitgesneden foto's vaak helemaal niet zo mooi vind, en daarnaast wil ik nog wel eens afwisselen met de spiegelreflex en dan liggen de verhoudingen net anders, en het makkelijkst en snelst om dat allemaal gelijk te trekken is met m'n app om er witte (of een andere kleur) balk erop te zetten![]()
Ik ben nu lid van een 'groepje', waarbij je dus actief op elkaars foto's reageert (dus niet met alleen een smiley of met een 'leuk!!' 'wat gaaf!!') om het ritme van instagram wat te verstoren![]()
Ben benieuwd of dat wat oplevert. Het leverde me in ieder geval wel weer een aantal volgers op
enne, niet lelijk voelen hoor. Ik post ook alleen maar foto's als ik op m'n knapst ben. En dat is niet zo vaak