Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:10

Ladybird schreef:
Ik zoek jou lien, maar kan je niet vinden :=

[verwijderd] ben ik :)

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:10

Lisitano schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik was om bij Akita! <3

Ik ook haha!

Moooh dankjulliewel! :o
Tis ook echt een lieverd!
Ik zit aan pagina 15 ongeveer :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:12

Lienie_F schreef:
Ladybird schreef:

Ooh ben jij dat! _O- Ik volg jou al een tijdje, maar had geen idee welke bokker je nou eigenlijk was :')

Lumi

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:14

Ik heb jou ontvolgd zie ik :oo
Ik snapte al niet waarom jouw paard nooit meer op mijn timeline kwam.
Nu volg ik je weer :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:17

Anoniem schreef:
MarlindeRoos mijn merrie staat in Utrecht, misschien dat je daar wat aan hebt? Bos ook op stapafstand :)

En ik heb een vriendin in Amersfoort met een onwijs leuk leasepaard! Ik kan haar is vragen als je wilt :j

Ga het zeker onthouden! :D Momenteel even druk met tentamens en beter worden etc. -O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:21

Ik heb zo'n ontzettende vette opdracht weer haha. Jammer dat ik nog niks op insta kan knallen :')

Misschien morgen of donderdag of zo :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:27

Lienie_F schreef:
Ladybird schreef:

Ik ga je volgen :D

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:35

Ik heb een vraagje :') Ik heb inmiddels zoveel reisfoto's dat het me leuk lijkt om een reisinstagram te maken (geïnspireerd door dit topic :+ ). En staan ook nog weer trips in de planning dus aanvullen gaat ook lukken. Wat ik me nu afvraag is de volgorde van plaatsen, wat is het interessants? Meerdere foto's van 1 reis achter elkaar aan? Of juist gemengd om variatie te houden?

Ik heb bijv. een halfjaar gestuurd in Finland, in de wintertijd. Daardoor heb ik veel foto's met sneeuw. Maar is het dan interessanter om meerdere foto's met sneeuw te plaatsen, en daarna meerdere foto's van een reis naar Tsjechië, en zo door? Of is het interessanter om alles af te wisselen?

Het gaat dus om het opstarten, om de feed zo interessant mogelijk te maken. Want als ik op een reis ben zullen er waarschijnlijk meerdere foto's van een reis achter elkaar aan komen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 23:35

Zijn er eigenlijk nog speciale tags die je op bepaalde dagen kan gebruiken?
Ik dacht iets voorbij te hebben zien komen van throwbackthursday en makeovertuesday ofzo.. zijn er zo nog?

Qua reizen en toestanden heb ik geen verstand van.. sorry ;)
(Van de rest trouwens ook niet :)) )

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 00:09

MariaMaaike schreef:
Ik heb een vraagje :') Ik heb inmiddels zoveel reisfoto's dat het me leuk lijkt om een reisinstagram te maken (geïnspireerd door dit topic :+ ). En staan ook nog weer trips in de planning dus aanvullen gaat ook lukken. Wat ik me nu afvraag is de volgorde van plaatsen, wat is het interessants? Meerdere foto's van 1 reis achter elkaar aan? Of juist gemengd om variatie te houden?

Ik heb bijv. een halfjaar gestuurd in Finland, in de wintertijd. Daardoor heb ik veel foto's met sneeuw. Maar is het dan interessanter om meerdere foto's met sneeuw te plaatsen, en daarna meerdere foto's van een reis naar Tsjechië, en zo door? Of is het interessanter om alles af te wisselen?

Het gaat dus om het opstarten, om de feed zo interessant mogelijk te maken. Want als ik op een reis ben zullen er waarschijnlijk meerdere foto's van een reis achter elkaar aan komen :j

Ik denk persoonlijker dat een samenhang van fotos (dus van dezelfde periode) mooier staat dan van alles door elkaar.
Maar meer in de zin van 3 tot 5 fotos van finland daarna 3 tot 5 van tsjechie en als je wilt weer terug naar Finland.
Persoonlijk zou ik de sneeuwfotos wel meer bewaren voor de herft/winter dan straks in de lente/zomer :D

Maar heel eerlijk, ik heb geen idee :o
Misschien eens kijken bij andere reisaccounts? Hoe die hun feed organiseren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 08:52

Ik heb juist wel van alles door elkaar! :Y)
Ik vind teveel van het zelfde een beetje saai, en probeer dus een beetje te variëren. Lukt niet altijd, maar vaak ook wel gelukkig!

Mn bio is wel echt 100% niks, niet heel aantrekkelijk om te volgen volgens mij :')

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 08:57

Wat een prachtige foto's maak jij Shanna! <3 Die met de jurk op de hanger is echt .. wauw

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 08:59

Pfff... Begin me wel een beetje talentloos en lellek te voelen hoor door dit topic :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-17 09:04

enamorada schreef:
Pfff... Begin me wel een beetje talentloos en lellek te voelen hoor door dit topic :')

Waarom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:13

Frummels schreef:
Wat een prachtige foto's maak jij Shanna! <3 Die met de jurk op de hanger is echt .. wauw

Thanks for the compliment! Volg je me al? Bokkers volg ik ook terug! :))

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:17

Lau schreef:
enamorada schreef:

Waarom

Al die mooie mensenen goede fotografen etc. <<)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:21

Shanna schreef:
Frummels schreef:

Thanks for the compliment! Volg je me al? Bokkers volg ik ook terug! :))

Ik volg je! :) Ik volg Bokkers ook terug, haha. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:27

Ik ben er dus zo een met irritante witte balken op d'r foto _O-
Maar dat komt meer omdat ik dat zelf mooier vind, omdat ik vierkant uitgesneden foto's vaak helemaal niet zo mooi vind, en daarnaast wil ik nog wel eens afwisselen met de spiegelreflex en dan liggen de verhoudingen net anders, en het makkelijkst en snelst om dat allemaal gelijk te trekken is met m'n app om er witte (of een andere kleur) balk erop te zetten :')

Ik ben nu lid van een 'groepje', waarbij je dus actief op elkaars foto's reageert (dus niet met alleen een smiley of met een 'leuk!!' 'wat gaaf!!') om het ritme van instagram wat te verstoren _O-
Ben benieuwd of dat wat oplevert. Het leverde me in ieder geval wel weer een aantal volgers op _O-

enne, niet lelijk voelen hoor. Ik post ook alleen maar foto's als ik op m'n knapst ben. En dat is niet zo vaak :')

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:30

Door jullie wil ik nu ook een openbaar instagram account _O- Zitten echt onwijs leuke accounts bij

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:41

YellowLeaf schreef:
Door jullie wil ik nu ook een openbaar instagram account _O- Zitten echt onwijs leuke accounts bij

doe het!

Welcome to the dark side ~~}> sorry starwars fan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:59

Shanna schreef:
Ik heb juist wel van alles door elkaar! :Y)
Ik vind teveel van het zelfde een beetje saai, en probeer dus een beetje te variëren. Lukt niet altijd, maar vaak ook wel gelukkig!

Mn bio is wel echt 100% niks, niet heel aantrekkelijk om te volgen volgens mij :')

[ [url=m/Iga805.png]Afbeelding[/url] ]

Ik volg je! Vind die foto met die 2 jurken echt heel leuk!!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:04

Ik heb je gevolgd Shanna! Supermooie account. Ik volg sommige bokkers met mijn persoonlijke Insta, @nikkihallo.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:09

Anoniem schreef:
Ik ben er dus zo een met irritante witte balken op d'r foto _O-
Maar dat komt meer omdat ik dat zelf mooier vind, omdat ik vierkant uitgesneden foto's vaak helemaal niet zo mooi vind, en daarnaast wil ik nog wel eens afwisselen met de spiegelreflex en dan liggen de verhoudingen net anders, en het makkelijkst en snelst om dat allemaal gelijk te trekken is met m'n app om er witte (of een andere kleur) balk erop te zetten :')

Ik ben nu lid van een 'groepje', waarbij je dus actief op elkaars foto's reageert (dus niet met alleen een smiley of met een 'leuk!!' 'wat gaaf!!') om het ritme van instagram wat te verstoren _O-
Ben benieuwd of dat wat oplevert. Het leverde me in ieder geval wel weer een aantal volgers op _O-

enne, niet lelijk voelen hoor. Ik post ook alleen maar foto's als ik op m'n knapst ben. En dat is niet zo vaak :')

Wat voor reacties moet je geven dan om het ritme te verstoren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:12

Van wat ik begrepen heb (pin me er niet op vast) 'echte' reacties. (werd voor die groep gevraagd dus had maar even gegoogled wat het inhoudt, maar het heet IG Pod, de theorie erachter iig :+ ).

https://blog.iconosquare.com/instagram-pod/

Dus het gaat er dan echt om dat het échte reacties zijn en ook vrij vlot;

In order to beat the algorithm, you need to get likes and comments on your post within the first few minutes after sharing. So if you’re in New York, you don’t want podmates in Australia, because they won’t see the message asking for engagement for hours.

Dus je zet dan ook van elkaar de notificaties aan, zodat je een melding krijgt wanneer persoon X wat geupload heeft. Dan like en comment je en dan schijn je dus het ritme van IG te kunnen verslaan zegmaar.

Was het proberen waard dacht ik zo _O-

Ik merk wel dat m'n bereik al wel flink de lucht in schiet, en dan zijn we net 1 a 2 uur begonnen zegmaar.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:17

Klinkt inderdaad alsof het het proberen waard is :P

Ben benieuwd wat over een paar dagen je ervaringen zijn :)