Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-17 21:45

Destination schreef:
En toch he, lijkt een croptop me wel lekker fris in de zomer :') Moet er alleen zelf niet aan denken om zo'n ding te dragen.

Het is <3

Helaas durf ik hem niet in volle zon te dragen... iets met snel bruin worden

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:50

Wat ik vandaag toch zag.. Dat was wel echt de kledingkastblunder van het jaar denk ik :') Arm kind..

Op zich best een mooie meid om te zien. Ze was wat gezet - maar dat geeft niet. Alleen.. Ze had een wikkeljurk aan, eentje die je zelf vast moet knopen (een model wat ik toevallig een half uur voordat ik haar zag heb gekocht en ik was hem bijna terug gaan brengen na het zien van dit tafereel...)

In ieder geval. Haar jurk was dus veels te klein!! In eerste instantie liep ze voorbij en zag ik haar flamoes uitpluimen :oo (ja, die voor sommige harige grot daar beneden) Maar toen zei een vriendin van mij van oh! Haar tieten vallen er uit, maar ze heeft het zojuist in de gaten gekregen..

Ze liep dus enkel met een lapje stof om haar buik heen, maar de rest was bloot omdat ze niet genoeg stof had zich te bedekken :') Haar kont hing er onderuit, haar flamoes was zichtbaar in de wind en haar borsten hingen buitenboord.. - en dat dan ook nog zonder BH.

Ik geef toe. Het jurkje stond haar geweldig! Alleen had ze net even 3 maten groter moeten pakken :')

Tivoli

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 05:15

Gespot. Een meid met een witte panty en dan een -te kort- jurkje. (En ballerina's)
Het enige wat ik mistte waren strikjesschoenen en een lolly.

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 15:29

Tivoli schreef:
Gespot. Een meid met een witte panty en dan een -te kort- jurkje. (En ballerina's)
Het enige wat ik mistte waren strikjesschoenen en een lolly.

de jeugd van tegenwoordig :D

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 16:42

Cubone schreef:
Wat ik vandaag toch zag.. Dat was wel echt de kledingkastblunder van het jaar denk ik :') Arm kind..

Op zich best een mooie meid om te zien. Ze was wat gezet - maar dat geeft niet. Alleen.. Ze had een wikkeljurk aan, eentje die je zelf vast moet knopen (een model wat ik toevallig een half uur voordat ik haar zag heb gekocht en ik was hem bijna terug gaan brengen na het zien van dit tafereel...)

In ieder geval. Haar jurk was dus veels te klein!! In eerste instantie liep ze voorbij en zag ik haar flamoes uitpluimen :oo (ja, die voor sommige harige grot daar beneden) Maar toen zei een vriendin van mij van oh! Haar tieten vallen er uit, maar ze heeft het zojuist in de gaten gekregen..

Ze liep dus enkel met een lapje stof om haar buik heen, maar de rest was bloot omdat ze niet genoeg stof had zich te bedekken :') Haar kont hing er onderuit, haar flamoes was zichtbaar in de wind en haar borsten hingen buitenboord.. - en dat dan ook nog zonder BH.

Ik geef toe. Het jurkje stond haar geweldig! Alleen had ze net even 3 maten groter moeten pakken :')

Zonde is dat hè? Je hoeft echt geen maatje 34 te hebben om er goed gekleed uit te kunnen zien, zo lang je gewoon de juiste maat (en type) kleding draagt.

Maakt mij geen fluit uit als ik een kledingstuk twee maten groter moet kopen omdat het toevallig klein valt. Het gaat er toch om dat het past, niet wat de maat is?
En als het je wel uit maakt laat je het kledingstuk beter liggen in plaats van je in een kledingstuk dat twee maten te klein is te wurmen.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 18:31

Ik dacht altijd "het kan toch niet waar zijn dat iemand in een legging loopt met kamelenteen en dat ze het zelf totaaaal niet doorhebben".

Nou, het kan dus wel...

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:31

Dit moest ik gewoon plaatsen :+

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 21:50

Geil. :')

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 22:09

:')

Ik moest serieus 2x kijken om te begrijpen waar ik nou naar keek. :o

Dat is toch geen porum!!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 00:11

Jaaa zag ik laatst ook, schoenen met tenen erin. En inderdaad niet van die slappe schoentjes, maar leek heel erg op sneakers.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 00:13

What the actual hell? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 00:16

Doet me denken aan de teensokken hype :')
Heb ik vrolijk aan meegedaan :')
Zat nog verrassend lekker ook :')
(Want droog tussen je tenen, geen glibberende tenen tegen elkaar aan :+ )

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 09:35

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 10:30

Ja die Vibram teen schoenen heb ik ook om the barefoot hardlopen. Hoe vaak mensen zich niet omdraaien met een hoofd van "What the f*ck did I just saw?" _/-\o_
Het loopt wel echt onwijs lekker. :j

Ik heb er ook speciale sneaker teen sokjes bij :Y)

Er gaat overigens wel een hele training (en cursus) aan vooraf om te kunnen barefoot hardlopen. Ik ben nu een half jaar bezig. Voor de mensen die het ook willen aanschaffen.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 10:36

Heb ik een keer op een heel kiezelig strand gezien, waren super hete scherpe stenen, en ik liep daar met zo'n slappe waterschoentjes die volzaten met water, zand en steentjes, ik had even een ideetje van 'die wil ik ook wel..' :wow:

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 10:40

Afbeelding

Dat is toch een beetje 'voetelen' :')

Sorry voor die vreselijke woordgrap :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:28

Afbeelding
Oh god :')

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:30

JoskaH schreef:
[ [url=m/ykSAVy.png]Afbeelding[/url] ]
Oh god :')

Wow :') :=

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 12:37

Ieuw!! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 12:39

Sophie_Wind schreef:
[ [url=m/zXPvgm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is toch een beetje 'voetelen' :')

Sorry voor die vreselijke woordgrap :D

Ik snap je grapje niet?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 13:11

Ik ook niet :=

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 13:15

Ik ken het woord foetelen als in vals spelen.
Misschien dat ze daar op doelt?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 13:19

Cubone schreef:

Dat vind ik gewoon sneu. :(:)

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 14:28

Ik lees hier inderdaad veel dingen die ik echt heel lelijk vind, maar ik vind veel kleding lelijk. ben daar moeilijk mee! maar blijkbaar ook dingen waar ik me zelf schuldig aan maak, Ik hou van espadrilles in de zomer! liefste met veters, bijv van fred de la bretoniere. :) maar ook ik draag broeken die tot mn enkel komen, of ik rol ze op tot mn enkel..Oeps!

wat ik dan ook echt lelijk vind wat nog niet genoemd is, zijn Overkee laarzen, ik vind die per definitie al ordinair. te lange skinny jeans, dat het helemaal verfrummeld bij je enkels. En eigelijk vind ik die chockers ook geen gezicht. het valt me sowieso op dat de mode weer de foute kant op gaat tegenwoordig..hoe fouter hoe beter lijkt het soms.. begrijp dat nooit zo goed. :D

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 15:52

Afbeelding

Kan iemand me dit uitleggen, nooit begrepen :')