wat een leuke keuken, een ander exemplaar heeft zus gehad. Maar nu al is hij fan om de deurtjes open en dicht te doen ,zeker ook leuk voor jongens!. Maar die tipi vind ik echt wel een kei goed idee, daar kan zus ook wat mee( en die is zelf nog te naaien ook , eerst kijken wat man lief er van vind! ).
Volgens mij heeft mn zus die ook voor haar dochtertje van 1 en haar zoontje van 3 vind het ook heel leuke om mee te spelen Die heeft dan niet zon gekleurde maar geloof van steigerhout ofzo.
Mijn jongetje heeft ook een Ikea-keukentje hij houdt zich nu vooral bezig met deurtjes open en dicht doen en spulletjes eruit en erin. Helemaal geweldig vindt hij het. Gebruiken het nu als speelgoed opruim kastjes zodat hij minder aan onze kastjes loopt te trekken
Hier ook een Ikea keukentje, hij is er nog steeds gek mee en zijn zus inmiddels ook. Stofzuigertje of bezem is ook grote favoriet hier (en thee setje). ZL heeft zaterdag een tipi gekregen voor zijn verjaardag en zijn zusje van 18 maanden vind het ook erg leuk.
Vandaag een prachtige lamsvacht voor ons meisje gekocht. Zo mooi en zacht kan ze heerlijk op slapen straks. En twee broekjes van 1+ in tje family in de 50% korting. Prachtige broekjes
Hier een plastic keukentje bij m'n moeder voor meneer. Kreeg ze van de buren, de kleinkinderen daar waren hem precies ontgroeit. Thuis heeft hij nu een tafeltje en stoeltje waar hij graag aan zit om te puzzelen of te tekenen.
Heerlijk hè Keet als je zo blij bent met je aankopen!
Hier hard aan een voetenzak aan t haken, dacht dat regel ik wel even. Maar blijkt toch een lekker klusje .
En in het kader ook een te korte broek kan best: Spijkerbroek maatje 86, keertje extra omslaan en Mees is Jort proof
Ik las al ergens in dit topic dat iemand Boumy schoentjes had. Ik heb m'n oog ook op een paar laten vallen superscheetig al zeg ik het zelf. Vraag me af of ze een beetje fijn zijn en of ze ook warm genoeg zijn voor buiten (op de fiets ofzo) in het najaar? Boeffie kan nog niet lopen maar begint nu wel met staan en het lijkt me fijn als hij wat stabiels aan z'n voeten heeft in huis. Maar ook dat het voor buitenshuis geschikt is.
Ja blote pootjes ben ik ook van, en nu kan dat ook wel. Maar als het straks koud wordt (en nu trouwens ook al soms...) is blote voeten buiten niet lekker. Dus vroeg me af of deze ook wel een beetje warm zijn. Maar leer zal vast wel Zal eens kijken.
Ik heb ze idd en zijn echt ideaal. Heb ze vooral voor t najaar. Nu loopt ze of blootsvoets of (als we elders heen gaan) schoentjes van Shoesme. Heb ze echt voor straks in huis en op de crèche
Die leren slofjes zijn superfijn vooral in huis. Maatje groter nemen zodat je dikkere sokjes erin kunt doen. De duurdere merken zoals deze zijn dikker dan die rond de 15 a 20 euro. Ik vond ze superfijn en zagen er na bijna een half jaar dragen in huis nog als nieuw uit qua slijtage. (wel wat vlekjes uiteraard van kleverige babyhandjes)
Linnie050
Geplaatst: 15-08-17 04:44
Voor slofjes straks is dat ook met kruipen of alleen eerste stapjes?
Je kan dus beter de wat dikkere kwaliteit hebben? Zag pas op de markt dat ze daar ook slofjes verkochten. Ik heb nog geen idee waar je op moet letten.
Hier gebruiken we de wandelwagen ook veel. Ik ben nog met verlof. We wandelen elke dag en wandel ook naar het centrum en doe dan mijn boodschappen. Het bos is ook vlakbij daar ben ik zondag naar toe gewandeld. Gelijk goed voor de zwangerschaps kilo's Wij hebben een bebecar lekker grote bak daar kan ze ook nog even in voorlopig. Waar haar hoofd ligt kan omhoog dan kan ze rond kijken. Maar de wagen staat inderdaad vaak in de weg. Moet ook zeggen ik laat haar er overdag wel veel in slapen. Lekker makkelijk als ik even weg wil hoef ik niet te wachten totdat ze wakker wordt.
Ik vind de leren slofjes van aapie het mooiste, zijn prachtig afgewerkt en hebben een hele goede kwaliteit leer. T heeft ze in huis altijd aangehad met spelen, kruipen en ook wel wat lopen buiten in het begin (al zijn ze absoluut niet waterdicht, dus daar al snel babyproof schoentjes voor gekocht)