Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Houden jullie er rekening mee dat het plaatsen van privégegevens en/of -gesprekken niet is toegestaan? Ik heb om deze reden een aantal berichten verwijderd.
Thenexttry schreef:Muurp schreef:Houden jullie er rekening mee dat het plaatsen van privégegevens en/of -gesprekken niet is toegestaan? Ik heb om deze reden een aantal berichten verwijderd.
Dat zijn dus die van mij.
Ik snap het alleen niet helemaal, niemand kent ze toch en ze zijn toch onherkenbaar? Zijn zoveel Michel's en Michael's op de wereld.
Essia schreef:Ik heb Tinder inmiddels weer opgegeven. Vind het stiekem wel jammer, vind jullie verhalen zo ontzettend leuk! Ik kan gewoon niet goed inschatten vanaf een foto of ik iemand leuk genoeg vind om überhaupt mee af te spreken. Blijf nog even stil meelezen hoor!
MarjanB schreef:Haha ik dacht nog wel eens van ohhh die is leuk! En dan begonnen ze tegen je te praten en dan dacht ik ok next![]()
Met tinder is t gewoon trial and error
Essia schreef:Ik heb Tinder inmiddels weer opgegeven. Vind het stiekem wel jammer, vind jullie verhalen zo ontzettend leuk! Ik kan gewoon niet goed inschatten vanaf een foto of ik iemand leuk genoeg vind om überhaupt mee af te spreken. Blijf nog even stil meelezen hoor!