Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:En dan ineens moeten die bakken VOL VOL VOL
Je hebt al een mooie collectie zo!
Skyex schreef:Oh zie dat ik best een belangrijke letter was vergeten. Ik heb de hele week ziek op de bank belegen. Ging een weekje weg om even bij te komen, maar als je de hele week ziek bent voelt het niet echt als lekker bijkomen... misschien was het ook wel mijn lichaam die echt aangaf dat het genoeg was. Ik voel me nu weer helemaal lekker en zit wat lekkerder in mijn vel. Dus missie toch wel een beetje geslaagd
Lisitano schreef:Skyex schreef:Oh zie dat ik best een belangrijke letter was vergeten. Ik heb de hele week ziek op de bank belegen. Ging een weekje weg om even bij te komen, maar als je de hele week ziek bent voelt het niet echt als lekker bijkomen... misschien was het ook wel mijn lichaam die echt aangaf dat het genoeg was. Ik voel me nu weer helemaal lekker en zit wat lekkerder in mijn vel. Dus missie toch wel een beetje geslaagd
Ik had dat ook. Je buffelt vaak maar door totdat je lichaam al door de reserves heen is. En als je dan uit je ritme stapt ben je BAM ziek. Vandaar dat als ik ziek word het vaak in het weekend begint of in een vakantie. Zo banketstaaf
Fijn dat je toch opgeknapt bent! Verplicht rust gehad van je lichaam dus