Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en have fun!
Maar ik heb lang niet tegen alles gepraat hoor. en dus 3 kwart zit hier niet eens binnen een straal van 200km haha. Weet zelf trouwens nog niet of ik op zoek ben naar de ware of dat ik het gewoon voor de fun heb.. Als ik er tegen aan loop is het mooi meegenomen, maar vind het ook prima om single te zijn. Misschien dat dat net een stukje makkelijker swiped. (Al vind ik mn matches echt niet lelijk haha)
Teleurstellend dit.
Maar snap jou ook wel dat hij telkens niks terug vraagt. Heb gewoon de regel dat als ze niets terug vragen dat ik ook niet meer terug praat haha. Tenzij het echt iets is waar je op in kunt gaan.
Nou is hij dus helemaal bang dat hij me kwijt raakt (had je me dan?) en ik ben toch wel veel leuker dan hij toe wil geven blahdieblah. En we zouden dus morgenavond afspreken, wijntje doen en kletsen. Belt m'n werk vandaag 'Kun je donderdagochtend half 10 in Hoofddorp zijn?' Wat al niet kan
dus ja, dat kan wel. Ga ik wel in Zwolle bij m'n ouders slapen, scheelt een half uur reizen. Maar ja, beetje lüllig om daar pas tegen 11en aan te komen, dus ga daar ook gezellig eten. Geen date dus. Heeeeeeel gezeur, dat het vreemd voelde, dat hij bang was me kwijt te raken, dat hij me veel plezier wenste met de andere tinderdate...
met zn nee ik wil geen relatie.

. Nee, omdat ik 'nare ervaringen met date alleen om de seks had' (zijn woorden, niet die van mij!) wil hij het heel rustig aan doen.
Wat een droplul