@Aronloutje euhm in een half jaar tijd Maar ik heb lang niet tegen alles gepraat hoor. en dus 3 kwart zit hier niet eens binnen een straal van 200km haha. Weet zelf trouwens nog niet of ik op zoek ben naar de ware of dat ik het gewoon voor de fun heb.. Als ik er tegen aan loop is het mooi meegenomen, maar vind het ook prima om single te zijn. Misschien dat dat net een stukje makkelijker swiped. (Al vind ik mn matches echt niet lelijk haha) Buitenlanders als in getint of echt gewoon buitenlanders? Val zelf niet op donkere mannen dus die gaan ook allemaal naar links. Maar verder als iemand niet uit Nederland komt maar er wel leuk uit ziet maakt het me niet zo veel uit.
Die mastrubeer is een muis.... of iets anders.. maar geen beer Teleurstellend dit.
Ketaki leuk! Hopen dat het wat word!
Ik kan daar eerlijk gezegd ook niet zo goed tegen hoor Mri Maar snap jou ook wel dat hij telkens niks terug vraagt. Heb gewoon de regel dat als ze niets terug vragen dat ik ook niet meer terug praat haha. Tenzij het echt iets is waar je op in kunt gaan.
Ik probeer het sollicitatiegesprek-gevoel altijd t vermijden, maar t eerste wat ik bij dit gesprek dacht was ook "nou, die doet ook geen moeite om een gesprek op gang te krijgen zeg". Dus groot gelijk dat je dat gaat sturen Mri, geniaal
Ik zou al lang afgehaakt zijn. Als ze geen vraag terug stellen zijn ze blijkbaar niet geinteresseerd of praten ze graag alleen maar over zichzelf, in beide gevallen niets voor mij : )
Oh men. Issueman wil absoluut geen relatie, maar is hysterisch bij de gedachte dat ik vrijdag motorman ga meeten. Hoe hij dat weet? Hij vroeg of ik vrijdag wat te doen had, en toen ik nee zei vertelde ik dat. Geen goed idee Nou is hij dus helemaal bang dat hij me kwijt raakt (had je me dan?) en ik ben toch wel veel leuker dan hij toe wil geven blahdieblah. En we zouden dus morgenavond afspreken, wijntje doen en kletsen. Belt m'n werk vandaag 'Kun je donderdagochtend half 10 in Hoofddorp zijn?' Wat al niet kan dus ja, dat kan wel. Ga ik wel in Zwolle bij m'n ouders slapen, scheelt een half uur reizen. Maar ja, beetje lüllig om daar pas tegen 11en aan te komen, dus ga daar ook gezellig eten. Geen date dus. Heeeeeeel gezeur, dat het vreemd voelde, dat hij bang was me kwijt te raken, dat hij me veel plezier wenste met de andere tinderdate...
Oh bah wat een plaat voor zn hoofd met zn nee ik wil geen relatie.
Snel door de goede deur naar buiten duwen!
Neverland
Geplaatst: 02-02-16 18:25
Berdien ik had die allang verwijdert Moet er niet aan denken dat iemand mij probeert te claimen en vooral niet als meneer geen relatie wil. Snap de logica niet zo
Neeeeee geen fiets! Als ik hem vorige week niet had gezoend dan was hij zo de deur weer uit gehobbeld, zonder slechts één kusje . Nee, omdat ik 'nare ervaringen met date alleen om de seks had' (zijn woorden, niet die van mij!) wil hij het heel rustig aan doen.
Ja en weet je, de heks in mij vindt dit grappig. En wil kijken hoe ver ik kan gaan. Ik kan hem zonder moeite helemaal gek krijgen, en dan echt hárd dumpen. Maar dat is niet aardig, en niet goed. Maar hij maakt het wel heel makkelijk
Mri
Geplaatst: 02-02-16 19:20
Ff kijken hoelang het duurt tot er reactie of een unmatch komt