Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Ik woon in een groot dorp (ong. 6200 inwoners) hier gaat de bus ook maar 1x per uur, in de spits twee keer. Na 19.00h rijdt er geen bus en in het weekend rijdt er helemaal geen bus
purny schreef:Ik vind het stadsvervoer heel erg achteruit gegaan. In de avond rijden de bussen maar om het half uur. Maar dat hebben we zelf voor elkaar gekregen door op de verkeerde partijen te stemmen
eclair98 schreef:Helaas, een aanrijding met een persoon tussen Zwolle en Amersfoort, ik had net de eerste trein die daar door vertraging had vanmiddag. Had uiteindelijk nog maar een half uur vertraging, toch wel jammerMaar ik moet zeggen, ze roepen het netjes om en ook de conducteur wil uitleg geven als je dit nodig hebt
lor1_1984 schreef:Was bij Harderwijk geloof ik.
Maar Ermelo en Wezep staan idd berucht als springplekken ivm de psychiatrische instellingen bij/naast het spoor en het traject Zwolle-Utrecht (en andersom) staat bekend als het dodentraject.
Ik heb ook ooit gehoord dat als je op dat traject werkt als machinist je extra betaald krijgt, mede omdat een hoop machinisten niet op dat traject willen werken.
lor1_1984 schreef:Ik heb ook ooit gehoord dat als je op dat traject werkt als machinist je extra betaald krijgt, mede omdat een hoop machinisten niet op dat traject willen werken.
Warboel schreef:Ik woon midden in de Randstad, mijn bus rijdt buiten spitsuren 1x per uur en in de spits 2x. 1 uurtje rijdt hij 4 (!!!1!111!!!111) keerAls die tenminste niet uitvallen.
In het weekend ook 1x per uur en op zondag de eerste 10:30![]()
En we hebben dan ook nog 2 bussen die wel een hele 6x per dag rijden
verootjoo schreef:Je kan helaas niet alles plannen... Ik zit bijvoorbeeld ook tot 18.30 uur op school en de bus gaat om 18.34 of zoiets. Dat red ik ook niet en dan zit ik ook weer een half uur te wachten.
Zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
Koper schreef:En elke dag vast op school een half uurtje huiswerk maken gaat vast ook vervelen
Ik zou in die tijd boodschappen gaan doen ofzo. Zonde om je tijd te verdoen.
its_daantjee schreef:eclair98 schreef:Deventer apeldoorn heeft ook steeds problemen helaas.
ohoh... wat voor problemen? ik moet vanaf januari dagelijks met de trein op dit traject
eclair98 schreef:Oke, ik voel me helemaal naar nu. Ik ben vrij onzeker en heb geen grote mond, helaas. Maar ik heb hier van geleerd.
Ik zat te lezen in de trein, vraagt een man of hij naast me kan zitten. Kan het hem niet verbieden, dus ja. Begint hij me allemaal vragen te stellen, hoe ik heet, wat ik voor opleiding doe etc... Ik dacht, naïf als ik ben, netjes antwoord en stel hem ook wat vragen. Begint hij opeens met zijn hand op mijn been te leggen (!!) en vraagt of ik dit erg vond. Ik stond met mijn bek vol tanden en gaf niet echt duidelijk antwoord. Vraagt hij mijn nummer (!!) en ik heb hem een verkeerd nummer gegeven. Wil hij ook nog meelopen naar mijn volgende trein, maar heb het afgepoederd.
Echt, wat voel ik me banketstaaf