Als ik iemand zo zie schrijven neem ik die persoon ook direct niet meer serieus, doei, ga maar ergens anders domme taal uitslaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
In de winter en in de zomer.
Ik blijf er steeds aan draaien en frummelen en vergeet dan gewoon dat dat niet mag. Danique schreef:ingedebruijn schreef:Ik spatel mijn cakebeslag altijd lekker door zodat ik de lepel nog af kan likken. Nomnomnom.
Ja en dan achteraf bedenken; oh crap, hier zat rauw ei in...
wel is het zo, hoe ongezonder de kippen hoe groter de kans op salmonella. Dus legbatterijeieren en scharreleieren is de kans groter dan bij vrije uitloop eieren en bio eieren.
(wanneer het bij de context paste natuurlijk
) 6marly6 schreef:Oké ik heb hard gelachen om dit topic maar om verhalen als deze word ik als hardwerkende bezitter van een mooi maar wa-verzekerd autootje toch wel heel kwaad. Wie weet hebben die mensen lang gespaard voor hun auto, op het moment niet zomaar geld om een nieuwe te kopen en zijn ze er afhankelijk van. Dat kost ze klauwen met geld terwijl de verzekering dat gewoon vergoedt! Kan er echt niet bij dat iemand dat oké vindt
Tivoli schreef:'Me paard' .... Staat voor mij gelijk aan het IQ van een visstick
Ik snap dat het spreektaal is geworden en dat het waarschijnlijk t.z.t correct Nederlands zal worden....
Maar ik blijf de connectie maar leggen dat de persoon die 'me paard' typt, vast heel dom is
(Ik wil hier niemand persoonlijk mee aanvallen)
Winged schreef:Beetje jammer dat het nu meer de 'vind ik irritantjes' worden ipv de stomme dingen die mensen uithalen....
*vindikirritant*
normaal haal ik altijd alle spinnen etc weg, geen probleem. Maar deze is mij te groot
en dan te bedenken dat ik met een hoofd vol ellende al die beesten weer moest gaan doen. Wel geteld 5 paarden, 4katten, 3 honden en 2 konijnen. Ja echt waar!