Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 00:13

Haha, ik heb precies hetzelfde. Ik word er ook echt serieus boos van, wereldproblematiek proporties haha :') Als ik iemand zo zie schrijven neem ik die persoon ook direct niet meer serieus, doei, ga maar ergens anders domme taal uitslaan :evaw:

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 00:21

Danique schreef:
ingedebruijn schreef:
Ik spatel mijn cakebeslag altijd lekker door zodat ik de lepel nog af kan likken. Nomnomnom.

Ja en dan achteraf bedenken; oh crap, hier zat rauw ei in... :D

Wat geeft dat eigenlijk?

xManon_

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 00:22

Salmonella

abbycootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 00:44

Ik heb een aantal mensen in mijn facebook lijst staan die blijkbaar geen verschil kunnen maken tussen na en naar.
bijvoorbeeld: Ik ben even na de fysio geweest.

Serieus is het echt zo moeilijk om die twee extra letters te typen?!
--

Op school vond ik het altijd zo irritant dat er sommige kinderen gewoon niet fatsoenlijk kunnen lezen.
Die bijvoorbeeld het woord een standaard uitspraken als één (op de basis school nog).
Of die gewoon echt nog geen zin vloeiend aan elkaar uit kunnen spreken. Ookal kunnen sommigen daar dan écht niks aan doen (wegens dislectie bijvoorbeeld) Alsnog kon ik mij daar zó aan ergeren. :o

Maar zo zullen anderen zich waarschijnlijk vaak aan mij geërgerd hebben omdat ik wel eens te snel praat/voorlees waardoor het wel eens lastig te volgen is O:)

Inderdaad wat hier boven gezegd wordt, daar krijg je hoofdpijn van.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 06:41

Pffff ik had een ex die dyslectisch was.. wat een hel! Dat ook nooit meer voor mij, ik ergerde me scheel aan elk appje/berichtje. :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:13

Confession: als ik een broek met gaten aanheb, scheer ik alleen mijn benen waar die gaten zitten :+ In de winter en in de zomer.

Nog een: mijn oorbellen zijn al ongeveer een jaartje continu ontstoken, er blijft pussig spul uitkomen maar ik kan er gewoon niet van af blijven := Ik blijf er steeds aan draaien en frummelen en vergeet dan gewoon dat dat niet mag.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:22

Oorwarmers opzetten als je thuis bent.Je kan er dan niet bij.Of een winter hoofdband.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:47

Danique schreef:
ingedebruijn schreef:
Ik spatel mijn cakebeslag altijd lekker door zodat ik de lepel nog af kan likken. Nomnomnom.

Ja en dan achteraf bedenken; oh crap, hier zat rauw ei in... :D

Rauw ei is niet zo erg hoor, de kans dat er salmonella in een ei zit is echt minimaal. :(:) wel is het zo, hoe ongezonder de kippen hoe groter de kans op salmonella. Dus legbatterijeieren en scharreleieren is de kans groter dan bij vrije uitloop eieren en bio eieren.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:51

confession: ik verbeterde subtiel mijn ex zijn berichten door de verkeerd geschreven woorden juist terug te schrijven :+ (wanneer het bij de context paste natuurlijk :D )

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:51

Ik heb net mijn rijbroek uit de wasmand gehaald die er al een week inlag.Vergeten te wassen en ik heb er maar 1.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:14

6marly6 schreef:
Oké ik heb hard gelachen om dit topic maar om verhalen als deze word ik als hardwerkende bezitter van een mooi maar wa-verzekerd autootje toch wel heel kwaad. Wie weet hebben die mensen lang gespaard voor hun auto, op het moment niet zomaar geld om een nieuwe te kopen en zijn ze er afhankelijk van. Dat kost ze klauwen met geld terwijl de verzekering dat gewoon vergoedt! Kan er echt niet bij dat iemand dat oké vindt :n

Zoals je kon lezen schaam ik mij er ook diep voor.
Ik ben hetzelfde, een hardwerkende autobezitter, moet er niet aan denken dat iemand zoiets bij me flikt. Als ik het overnieuw mocht doen zou ik het nooit meer zo doen en gewoon biechten en netjes afhandelen, helaas nam toen der tijd de paniek de overhand.

Graag goed lezen voordat je zo'n reactie geeft, ik vind het namelijk zelf ook te beschamend voor woorden.

JayJillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:24

Tivoli schreef:
'Me paard' .... Staat voor mij gelijk aan het IQ van een visstick :o

Ik snap dat het spreektaal is geworden en dat het waarschijnlijk t.z.t correct Nederlands zal worden....
Maar ik blijf de connectie maar leggen dat de persoon die 'me paard' typt, vast heel dom is :=
(Ik wil hier niemand persoonlijk mee aanvallen)

Heerlijk, ik heb mijn grammarpolice collega's gevonden!

Hetzelfde met "ik vindt", "zei" terwijl het "zij" moet zijn etc. Dan vind ik die persoon ook meteen heel dom. Het is zo erg dat ik zelfs niks koop van diegene als in de advertentie zulke fouten staan. :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 09:27

Beetje jammer dat het nu meer de 'vind ik irritantjes' worden ipv de stomme dingen die mensen uithalen....

*vindikirritant*

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:32

Winged schreef:
Beetje jammer dat het nu meer de 'vind ik irritantjes' worden ipv de stomme dingen die mensen uithalen....

*vindikirritant*

Ik ook. Mensen die anderen willen verbeteren moeten eerst bij zichzelf beginnen.
Confession : door omstandigheden ben ik nu al 1,5 week niet bij mijn paard geweest, hij staat in een grote groep 24/7 buiten. Hij zal mij minder gemist hebben dan ik hem. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:33

Komend weekend is het dorpsfeest en ik heb daar geen zin in. Dus ik ga het hele weekend weg.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:22

Ik heb het nu net pas uitgemaakt met mijn vriend, maar wist eigenlijk al toen we wat kregen (half jaar geleden) dat het niks zou worden. Dacht dat het misschien wel zou komen ofzo... Voel me nu ook best schuldig over die zes maanden.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:38

Ik ben nog steeds gek op degene die me heeft afgewezen, maar praat er met niemand meer over omdat iedereen vind dat ik na 5 maanden toch wel door moet gaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:54

Oh in dat rijtje heb ik er ook nog wel eentje. Ik ben smoorverliefd op een jongen die me echt als stront behandelt, en hoewel ik normaal best een sterke persoonlijkheid ben als het op kerels aankomt laat ik echt over me heen lopen als het op hem aan komt. Elke keer als we elkaar gezien hebben lijkt het even heel gezellig te zijn, we appen de dagen erna nog gewoon leuk, en daarna negeert hij me volledig. Als ik dan zeg ik dat ik het niet pik krijg ik een heel banketstaaf over dat hij niet goed in zijn vel zit en dat hij tijd nodig heeft voordat hij een relatie kan beginnen. In de realiteit zien we elkaar eens in de paar maanden, altijd op zijn initiatief. De harde waarheid is dat hij dat initiatief alleen toont als hij zin heeft in seks :=

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:58

Heeeeel herkenbaar. Was al bang dat ik de enige was die zo was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 11:01

Dat denk ik ook heel vaak.. Vooral als vriendinnen dan zeggen 'laat hem toch los, hij is je niet waard'.. Het enige wat ik dan denk ik ja maar wat als hij nou verandert :=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 11:05

Ohh dat ja :j

Gelukkig gaan de gesprekken hier niet altijd over seks waardoor ik nog hoop houd :+ En durf gelukkig nog de discussie met hem aan te gaan over uitlopende zaken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 11:07

De gesprekken zelf gaan hier eigenlijk nooit over seks, we kunnen heel goed praten over allerlei dingen en als ik bij hem ben doen we leuke dingen en is hij ook ontzettend lief voor me. Toch voel ik me elke keer ontzettend gebruikt als ik bij hem weg ga :+

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 14:31

Er zit hier een mug Met de afmetingen van een kleine Libelle, mooi dat ik niet m'n kamer in ga tot m'n vader hem weggehaald heeft := normaal haal ik altijd alle spinnen etc weg, geen probleem. Maar deze is mij te groot :o

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 17:38

Ik heb (te) vaak vooroordelen over mensen, en achteraf voel ik me daar dan weer schuldig over als mijn vooroordeel totaal niet blijkt te kloppen.. |o

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:12

Ik wil ook mijn kerfstok schoon schrapen O:)

Ik heb jaren geleden eens 2 weken op het huis en de dieren van een collega gepast.
Ik verveelde me 's avonds nogal eens dus ging ik op onderzoek uit of er ook iets lekkers te drinken was.
Ik kwam een nog een aardig volle fles goldstrike tegen. Je weet wel, met van die goud snippers erin.
Die heb ik 's avonds bijna leeg gekregen. Jeetje, dan moet je nog naar bed. weet niet meer hoe ik er gekomen ben maar wel dat ik 's nachts wakker schrok en echt moest rennen ( als je dronken ten top bent valt dat rennen dus ZO tegen ) om niet naast de wc te eindigen al spugend _O-
De volgende ochtend was echt verschrikkelijk!! Eigenlijk de hele dag, er was geen paracetamol of ander pilletje te vinden in huis #) en dan te bedenken dat ik met een hoofd vol ellende al die beesten weer moest gaan doen. Wel geteld 5 paarden, 4katten, 3 honden en 2 konijnen. Ja echt waar!
Wat heb ik me alleen gevoeld die dag zeg. Sindsdien geen goldstrike meer voor mij!