Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_mexx_lady_ schreef:Ik heb ze vandaag ook besteld! Was alleen nog maar maat 40, had ook graag die 39 besteld maar ach w gokken het er maar op ;D
ik kwam er gisteren ook achter dat in de plooi bij de tenen het leer gescheurd is. Ze lekken niet door dus ze kunnen hopelijk nog wel een winter mee. Gebruik ze op mijn werk en dat is veel bukken maar ze zitten zo lekker!
pluisje88 schreef:Ik zeg het nog maar een keer; koop een flesje bama perfect fit..
IvysToeter schreef:Dan even iets anders.
Hoe dragen jullie je docs?
Broek, rok, jurk?
Ik ben benieuwd naar foto's!
IvysToeter schreef:Waar onderhouden jullie je docs mee?
Zou dat kunnen met leder vet waar je ook je tuig mee invet?
Shenavallie schreef:IvysToeter schreef:Waar onderhouden jullie je docs mee?
Zou dat kunnen met leder vet waar je ook je tuig mee invet?
Niet doen. Mijn ervaring is dat het leer enorm zwak wordt en op den duur gaat scheuren. Sinds die ervaring heb ik mijn DM's nooit meer ingevet, maar alleen een doekje overheen gehaald. Lees: ik loop sinds mijn puberteit op DM's en ben nu zo'n 30 jaar verder.
_mexx_lady_ schreef:prugelpiet schreef:Ik heb mijn front zips binnen
Nu nog even bedenken hoe ik ze het beste kan combineren
Hoe zitten die, want je kan ze niet strakker aantrekken met de veters omdat de rits erin zit toch? Vallen ze dan erg groot/ruim of niet?
IvysToeter schreef:Santigo_ schreef:Ik draag ze wel bijna overal bij. Broek, rok, jurk... ik wilde eigenlijk ook de front zip passen, maar die hadden ze niet met normale zool in de winkel. Dus toen ben ik maar voor deze gegaan
Hoe bedoel je normale zool?