Saar, vind de broek en schoenen leuk, maar de bovenste kleuren maken je volgens mij ontzettend bleek of niet? Verder ook niet zo mijn ding.. iets te basic!
Het is een kaki groene broek, niet zwart maar kreeg hel niet op de foto. La.. Of ik nou donker of licht draag, ik blijf bleek. Vind het wel leuk zo.. Is eens wat anders als gebruind
En jha ik had er liever witte schoenentjes onder maar die zijn nog in aantocht. Eerst even geld sparen om er te kopen
Jespri
Geplaatst: 23-04-15 11:39
Herkenbaar hoor.
Edite: Ik vind Kaki groen trouwens ook leuk met lichtere kleuren.
Laatst bijgewerkt door Jespri op 23-04-15 11:54, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik vind dat kaki groen met lichte kleuren wel mooi met witte schoenen is het vast nog leuker!
Anoniem
Geplaatst: 23-04-15 12:45
Ik vind kaki met lichte kleuren ook prachtig. Met witte schoenen inderdaad mooier, maar ikzelf trek er ook altijd zwarte all stars onder eigenlijk. Vind het een leuke outfit hoor Saar.
Ik zoek nette schoenen voor naar mijn werk, maar ik wil ze ook gewoon kunnen dragen. Merk dat ik best wel een ''zeur'' ben, vind namelijk snel de zool te grof of de neus te smal.
Ik heb nu deze op het oog, welke vinden jullie het leukste?
Jespri vind het 2e paar het leukst! Vindt deze ook het netst eigenlijk, die andere vind ik net wat meer casual. De clarks zijn ook heel leuk maar vind bij die de lichte zool een beetje storend ofzo. Ik zou voor het 2e paar gaan
xSannee
Geplaatst: 23-04-15 13:42
Ik vind de eerste en laatste het leukst denk ik!
Dit zijn mijn aankopen van de afgelopen 2 dagen!
Een wit vest
Donkerblauw blousje met kraaltjes rond de hals en twee broeken.
Jespri: De 2e. De eerste en derde vind ik veel te mannelijk om voor een vrouw netjes te noemen.
Dat witte vest vind ik tof Sanne!
M'n bankrekening houdt centjes tegen Afgelopen dagen hebben verschillende mensen geld gestort, maar is nog steeds niet aangekomen. met als gevolg dat ik nog 4,20 op m'n rekening had staan Ik vertrek vanmiddag met m'n pa naar Duitsland met de cabrio & moest dus echt nog een pet scoren! Lang leve de Primark, op de mannen afdeling een toffe pet voor 4 euro gescoord