Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
friesam schreef:Ik breek even in in het topic..
Ik heb een zoontje van ruim 7 maanden en ben op zoek naar boxpakjes/onesies of hoe je ze ook wil noemen.
Hij heeft maat 80 in de huidige boxpakjes. En ik heb voor mijn gevoel "internet al uit" maar misschien kijk ik niet goed.
Ik heb nu een hele fijne van tumble en dry maar die hebben verder niks.
Er is er 1 onderweg van H&M.
De eisen:
geen capuchon
niet aandoen over zijn hoofd (daarom boxpakjes)
Geen gebreide stof/ wel sweatstof/ niet van die heel dunne (romper dikte)
Maat 80 dus (dat maakt het lastig veel tot 74)
Wel een beetje stoere modellen (geen baby wit of zo)
hij groeit veel te hard en heeft daarom sommige dingen niet of heel weinig aan. Ga wel shoppen als hij wat nieuws nodig heeft
Marley schreef:Mia staat op dit moment al eventjes stil dus ik weet nog niet zo goed of ze in de zomer dezelfde maat zal hebben, of juist net een groeispeurt ofzo.... zul je net zien dat ik een berg kleding in huis heb in de verkeerde maat....
Wel lekker makkelijk nu, ipv elke maand nieuwe kleding doet ze er nu gewoon een poos mee!
elke keer zijn zijn broeken te kort
dus kan nu aardig gokken. Van het merkspul is alles voor het in de winkels hangt uitverkocht. Heb al 2 jurkjes gescoord die al uitverkocht zijn bij de groothandel
. Voor de zomer gok ik op 86. 92/98 zal echt te groot zijn. Zeker in mei, als we op vakantie gaan. 

dus ik wil niet al te dure kleding voor de kids dan, helaas heb ik wel een dure smaak
maar ik vind bakkaboe ook leuk en gelukkig heb ik nu weer een meisje die dat past 
maar die is 50 euro
datwiljeniet!
zijn dat zulke gemene vlekken? Das dan alvast goed om op voorhand te weten
haha