Lkkage , drup drup en niks kan er onder zit in een hoek en de hele keuken klets nat . Woningbouw komt om in de spoedmeldingen dus helaas morgen zal ik wel dweilen moeten
Dat we in ons hotel in Duitsland de deur van de kamer niet open kregen en de dochters binnen zaten.We werden binnengelaten na wat gerommel aan het slot en met het dicht doen van de deur had ik de deurknop in de hand.
Dat het paddock paradise waar ik benieuwd naar was hoe dat zou gaan uitpakken (ik hoopte positief) nu uiteindelijk toch schaarse paarden in de wei heeft staan
Aan Ben... ze doen er al dagen over om mijn simkaart over te zetten, maar prec-ies vandaag is dat opeens gelukt. Dus ik net met alle haast mijn nieuwe telefoon ingesteld, want ik moet zo vier uur in de trein zitten.
Aan het feit dat de jongen waarmee ik een beetje ga alleen maar moet werken en nooit vrij krijgt en dus nooit naar mij toe kan, ook al wilt ie het wel.
Om 4.30 in de auto gestapt richting Basel en om 23.15 weer thuis. Ruim 12 uur op de luchthaven rondgebracht waarvan maximaal 6 nuttig besteed. Wie had bedacht dat eerste vlucht heen en laatste terug handig was?
Aan dat de pijn in mijn nier vanavond toch weer toeneemt
miss_lizje
Geplaatst: 02-08-15 12:56
Dat ik op het strand toples lig te zonnen en dat op nog geen 8 meter een gezin komt te zitten die mij komt vertellen dat ik niet topless mag zonnen. Want ze willen niet dat hun kinderen blote borsten zien. Ga dan lekker ergens anders zitten
Musiess
Geplaatst: 02-08-15 13:33
Dat ik micraine heb ivm zwanger. En dus de fut niet heb om iets te doen.. maar toch iets wil doen.