Zowel vaas als bbq set vind ik niet leuk. Die zoo collectie lijkt me heel leuk!
xFioon
Geplaatst: 16-11-16 21:12
Op Fonq staan al een aantal items van nieuwe EB (stipjes en strepen). Voor wie er belang bij heeft, ik heb nog 3x een code van €7,50 korting bij besteding vanaf 50 op fonq (tm 31/12)
wyoming
Geplaatst: 17-11-16 23:50
Ik heb mijzelf net verwend met een pepernotenpot
mvdbijl
Geplaatst: 18-11-16 09:08
zowel de bbq set en de vaas vind ik niet echt leuk nee, het wordt allemaal een beetje simpel..
Blackje
Geplaatst: 18-11-16 11:57
Die VU spaarbus heb ik ook gehaald inderdaad! Was toch weer in het ZH voor controles, dus meteen maar meegenomen
Dat nieuwe kerstservies is leuk he! Heb de sterretjes en mokken besteld, wil de schalen ook nog zo graag, maar heb ook alles van vorig jaar al
Oh en dat nieuwe valentijns servies
de nieuwe seizoen pot staat hier ook al inderdaad
Dat kastje heb ik ook bij de action gekocht, erg leuk voor blond dingen
Wat gaaf gedaan Jolien87, kerst servies beschilderd.
En de BBQ set is ook zo gaaf!
Ik heb even wat bijgescrollt, op vakantie geweest en erg druk de laatste weken! Wel voor mijn verjaardag blond cadeau kaarten gekregen, dus eens gaan bedenken wat ik daarvan wil!
alles wat er uitgegeven is door blond kan je vinden op www.loveblondamsterdam.nl Zover ik weet niks met carnaval. Het enige is de wereldschaal, daar staat ergens op 'Carnival in Rio'
ik kan hier geen fotos plaatsen maar wil ze best doorsturen via fb naar iemand om hier te plaatsen
xFioon
Geplaatst: 20-11-16 21:59
Ik twijfel echt of ik naar die blond dag zal gaan...
Ik had blond gemaild of ze de nieuwe items dan al in het assortiment hadden (brussel city, stipjes/strepen servies, kerst) en of ik 3 uur van tevoren voor de deur moest gaan staan als ik handwerk wilde hebben. Kreeg ik terug: ja we hebben het nieuwe kerstservies in de winkel en we hebben een plan voor het handwerk, leuk dat je wil komen...
Ja precies Als ze nou op zn minst de rest van het nieuwe servies hadden, dan wist ik dat ik niet helemaal voor niks zou gaan als ik geen handwerk te pakken kan krijgen. Ik hoef ook maar 1 LE, heb toch niet meer geld en vind het gewoon leuk om iets unieks te kopen, maar als ze geen mooie hebben naar mijn smaak zou ik het niet kopen. Laat de rest maar lekker graaien en doorverkopen, ik zoek wel wat voor mezelf uit haha
Zij zullen je vast niet ontmoedigen om daar als (betalende) klant te komen. Ik las op fb dat het voorgaande jaren echt een gekkenhuis was en dat LE's binnen no-time uitverkocht waren. Toen was er echter geen limiet op het aantal LE's per klant en naar het schijnt is dat er dit jaar wel. Maar je moet er praktisch voor de deur slapen, wil je op tijd binnen zijn.
xFioon
Geplaatst: 20-11-16 23:04
nee... nooit geweest. Is het verschrikkelijk? Ik moet er 3 kwartier voor rijden ongeveer, dus misschien dan maar een LE bestellen en veel geduld hebben
Als je naar een le staat te kijken wordt het gewoon voor je neus weg gerukt en als je iets niet wilt wordt het al uit je handen gegrepen voordat je het terug kunt leggen.....