Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Thanks voor de tip! Heb ondertussen een hele mooie velvet skater dress besteld en duik donderdag met gevaar voor eigen leven de Forever 21 in om te zoeken naar meer kledingstukken met zo laag mogelijke ruggen
2005 schreef:Iemand een idee of je een zwarte (half leren) broek aan kunt doen bij een avondfeest van een bruiloft? Het is een netty skinny broek, hoge hakken eronder en een leuke top erboven? Het is alleen het feest, niet de bruiloft zelf zeg maar. Zit te dubben of ik niet toch een jurkje aan moet doen.
2005 schreef:Iemand een idee of je een zwarte (half leren) broek aan kunt doen bij een avondfeest van een bruiloft? Het is een netty skinny broek, hoge hakken eronder en een leuke top erboven? Het is alleen het feest, niet de bruiloft zelf zeg maar. Zit te dubben of ik niet toch een jurkje aan moet doen.
Imke1998 schreef:Ik ben opzoek naar een blauwe hoodie, zoals deze: http://www.jemappelle.nl/nypd-hoodie
Sadly ben ik blut en heb ik geen 90 euro om aan een hoodie uit te geven.Weet iemand een site waar ze een vergelijkbare hoodie hebben?
Imke1998 schreef:chanelle14 schreef:Dacht ik eerst ook, maar dat is als je er 3 neemt en dan is dat je prijs per stuk.
Lekker slim neergezet!
Precies, lekkerverwarrend. Dus in totaal ben je sowieso dan 90 euro kwijt, of je er nu 1 of 3 neemt, en ik heb verder echt geen andere shirtjes/truien etc. nodig.